Nora POV
Po kolacji zaczęłyśmy się przygotowywać na hotelową imprezę nad basenem, założyłam kostium kąpielowy, a na niego zwiewną fioletową sukienkę na ramiączkach i karmelowe sandałki, włosy zostawiłam rozpuszczone, a makijaż odpuściłam.
- Niall wspominał Ci o pomyśle z zamianą pokojów? - spytała Elin.
- Tak rozmawiałam z nim o tym. - odpowiedziałam.
- I co myślisz? - spojrzała na mnie z widoczną nadzieją.
- Nie mam nic przeciwko, o ile Ty chcesz. - uśmiechnęłam się.
- Chciałabym. - odparła - Chłopakom został tydzień do wylotu. - westchnęła.
- Wiem niestety, ale trzeba to wykorzystać i bawić się na całego. - szturchnęłam ją.
- To właśnie chciałam usłyszeć. - przytuliła mnie.
Elin schowała klucz do pokoju w kieszeni, postanowiłam nic nie brać niczego ze sobą, telefon jest mi zbędny tak samo jak portfel ponieważ alkohol w hotelu mamy w cenie. Przy basenie było już sporo ludzi pijących, rozmawiających i tańczących do muzyki którą grał DJ, podeszłyśmy do baru i wzięłyśmy po drinku i usiadłyśmy przy wysokim stoliku z barowymi krzesełkami. Szukałam wzrokiem Nialla, jednak nigdzie nie mogłam odnaleźć jego blond czupryny, ani też loczków Harrego.
- Witamy piękne panie. - zaczepiło nas dwóch chłopaków - Jestem Daan, a to mój przyjaciel Milan. - podali nam ręce.
- Elin, a to moja przyjaciółka Nora. - odpowiedziała sucho.
- Skąd jesteście? - spytał.
- Francja. - rzuciła.
- My z Holandii, możemy się do Was dołączyć? - zaproponował.
- Właściwie już czekamy na kogoś, więc dzięki. - przewróciłam oczami.
- Jak widać wasi towarzysze się nie spieszą, a my chętnie Wam dotrzymamy towarzystwa. - nalegał.
- O towarzystwo dla nich się nie martw, na pewno się nimi zaopiekujemy. - podniosłyśmy wzrok za nich, żeby zobaczyć Harrego i Nialla.
- To do zobaczenia. - mrugnęli i odeszli od stolika.
- Oby jednak nie. - skrzywiłam się.
- Chwilę nas nie ma, a Wy już przyciągacie facetów? - zaśmiał się Harry.
- Takich to lepiej nie przyciągać. - wzruszyła ramionami Elin.
Niall pokręcił głową i podszedł do mnie, po czym delikatnie mnie pocałował stając między moimi nogami, mimo że siedziałam na wysokim krzesełku dalej musiał się do mnie schylać, co jest urocze.
- Horan zostaw te czułości na później. - rzucił Harry po czym Niall pokazał mu środkowy palec i przytulił się do mnie.
Impreza była całkiem przyjemna, poznaliśmy parę osób z hotelu które okazały się całkiem w porządku, nie piłam za dużo, za to Niall wypił więcej niż normalnie, nie widziałam go jeszcze pijanego, ale był to śmieszny widok bo był jeszcze bardziej towarzyski niż na co dzień, tańczył i uwieszał się na Harrym bełkocząc coś niewyraźnie, na co jego przyjaciel śmiał się i czochrał jego włosy. Koło drugiej w nocy postanowiliśmy się zmyć do pokojów, ustaliliśmy że ja i Niall będziemy w pokoju chłopaków, blondyn opierając się o moje ramię dotarł do pokoju i z lekkimi problemami otworzył drzwi, opadł na łóżko i zamknął oczy.
- Niall będzie Ci nie wygodnie spać w ciuchach, przebierz się. - powiedziałam zdejmując buty.
- Nie chce mi się. - wybełkotał.
CZYTASZ
Fall in love with stranger || Niall Horan
FanfictionNora wraz ze swoją przyjaciółką Elin marzą o wakacjach w Bułgarii, dziewczyna ma surową matkę która mimo, że pracuje całymi dniami to i tak zakazuje jej wielu rzeczy. Ku zdziwieniu obu, matka Nory bez wahania zgadza się na wyjazd 18-letnich dziewczy...