Part 6

644 29 0
                                    

Lv u aajtk seasn 2 ( Prt 6)

Recap:Rd n sanyu lips met accidently in rain n befr dey cn see echothrSanyu goes away.

AT SANYU HOUSE. ...
(Sanyu stndin near d window wearin t-shirt n patiala salwar.Hr hair wer opn as they wer wetShe closes eyes n flashs of d accidentl kiss maks hr body shiver n heart beat grew fastr n wit jerk she opns hr eyes )
SANYU P.O.V. ..Oh god wht ws tht?I'm tryin bt bhul ni pa ri. tht moment is agn n agn strikin my mind. Ufff tht jerk..na aata r na ye sb hota..why I'm thinkin so much wo kiss thori na tha... Bt why thinkin of tht moment my heart beat fastr makin me shiver...pta ni who ws he r mere baare me kya soch rha hoga? God I'm cnfuse why I'm carin wht he wil think n feel abt me.It ws accidnt bs. Sanyu P.O.V ends
(Nikita entrs n seein sanyu lost n didn't notic hr she goes to hr n tap hr shoulder. Sanyu cam to hr senses n turn twrd Nikita passin fake smil)
S- ap kb aae? Soi ni? (Nikita smil n givin hr a glass of milk exclaims)
N- me tb aae jb meri pyari si nnad apne spne rajkumar ke khwao me khoe ti..kahi brsat me aate wqt koi mila to ni?(Hearin dis sanyu fac becm red as flashes of kiss roam in hr eyes)
S- plz bhabhi..ap bi. ..
N- kya baat h aj blush kr ri ? engineering pr lectr dene ki jgh.
S(in mind) I'm blushin? sanyu tu pagl ho gae h. Tujhe to engineer bnna h n ye pyar vyar faltu hN(shakin hr) aree fir kho gae. .jb se aae h khoi khoi h kuch hua kya?
S- ni wo kiss(realisin wht she said pauses)
N- kya? ? Kiss? tu
S- ni. Ni. .me ni. Wo me soch ri thi (pauses)
N-bol? ?
S(think fr a whil n says) wo bhaiya ne first time apko kiss kiya to who u felt?mtlb kaisa lgta h? (Nikita stare hr fr a whil blushin n thn tappin hr head smiling exclaim)
N- pagl.chl dudh pi so ja (givin milk)S- chee. .haldi wala kyu (sanyu sayin sneezes)
N- isliy..chlo piyo Waise bi tbiyt theek rkhna h na kl Sanyal grp wale placement ke liye aa re my engineer ko jeetna h(Sanyu nodes hr head n in one sip drinks whol milk n thn makin face)
S- cheeee. gnda h. .
N- chlo ab so jao.(Sanyu goes to bed n Nikita cover hr wit quilt n turn off lit.as she was to move out she turn bck n lookin Sanyu says)
N- whil ur bhai 1st kiss me. I felt lik on moon bt sch kaho aj bi thinkin of 1st kiss my whol body shivr..It is d most cherishin moment isse explain ni kiya ja skta bs feel kiya ja skta. whn u will experinc tb smjhegi. (Nikita goes n Sanyu ws lyin in hr bed changin position feelin restless)
S- Sanyu tu kyu shivr kr ri so ja kl itna bda interviw h.wo kiss ni tha.

AT HOTEL........

(Rd entrs in room smilin pulls Yoyo cheeks says)
R- I'm nt kid mama. ap jao n enjoy wit apsra.Y (in mind) I'm dreamin Rd smilin (chew nails)ise puchu kya hua? BT kahi firin mode on ho gya to(Gulpin dwn saliva) tbiyt to thik h na?
R- ofcrse mama chill. Ab introgasn ho gya to Chang krlo bheeg gya ho wrna tbiyt pka khrab ho jaegi(giggl)
Y- tum Chang kr lo me chlta ho. (He leaves)(Rd took out night dress frm cupboard. As he strt unbuttonin his shirt d heart shape pendent fall n echoes of it whil fallin draws his atensn. Flashes roam in his eyes befr she remov pendent bth lips met n as she tries wit jerk it breaks n remain stuck in his shirt He took it wit smil. aftr changin sittin on bed he keeps on starin takin it in his hnd n smilin n thinkin of d girl)
RD P. O.V.....Hmm.. pehli hi mulakat me accidently kiss kr n ye dil bi de kr chli gae. Kafi quick ho.she made me feel d mst amazin sensation still I can feel hr fragranc n warmth. (lookin pendent) kahi wo tumhi to ni jo mujhe hmesa kisi r ldki ke lips tk Jane ni deti n khud in sec lips ko chukr gayb ho gae. Thik hi kha tha she is like a drug lips ko ek baar aisa touch kiya ki want it frever. Ur touch ws heavenly . Pta ni tum kya soch ri hogi is moment ke baare me bt mere life ka aj tk ka best moment h. ab is dil dene wali ko dhundna pdega. .I don't knw ye lv at first sight bina dkhe hi sahi ya lust?bt I want to meet hr becuz she cn only give solution of dis problm. I hv to find hr.
RD P.O.V ENDS(Rd n Sanyu changing position in their bed restlessly)
Precap:???

Love u Aajtk seasn 2Where stories live. Discover now