Part 10

564 27 0
                                    

Lv u aajtk (seasn2)

Part 10

Recap:Rd reachs sanyu house.Gaytri goes to market n Ankit sayin nikita to look aftr Rd leav as societies scretry ws callin him.Nikita tell sanyu n sits wit Rd n hd general talk.

(Rd n Nikita were talkin. Sanyu entrs wit tray of snacks n tea.Rd eyes bulges out in surpris to see hr.sanyu ws wearin heavy wrkd salwr kmiz wit broad fram spectcl loud makup n long choti wer makin hr look funy)
R(in mind )ye chlti firti makeup ki dukan se jo bi sadi krega bichare buri trh se kngal ho jaega. (Still gazin hr wit cnstnt eyes n sanyu ws getin irritated wit dis )
S (inmind) langur aise ghur rha jaise kbi ladki dekhi ni..jerk khi ka. . (Nikita breakin silence tell sanyu to keep tray on d tabl.sanyu keeps d tray thn Nikita introduc thm.Rd stnds n stretch his hnd to shake. sanyu passin fake smil joins hr hnd n says namaste.Rd too passin fake smil says namaste n sits. Nikita says hr to pass snacks n sweets to him. Sanyu obeys hr n passes snacks n tea.Rd wit fak smil taks.Nikita signls hr n makin excus goes. Sanyu n Rd wer sittin tryin to nt look echothr bt bth eyes wer meetin Rd breakin silent says)
R- whts u do?
S- silai, khdai, khana bnana infct knitting bi Sikh ri.aftr all sadi ke baad yhi sb krna h.
R(in mind) 21st century me 16th century ki masterpiece h(thn say) I ws askin abt studies.
S(lookin dwn)ohh. Arts se graduatn. Wo actually fail na hoti to lst yr hi ho gya hota.
R- it's ok.aage ka kya plan h.means krna kya h?
S(in mind)abi to tumse picha churana h(thn she says)sadi kr ghr bhsana.
R(in mind)ab smjh aaya iski sadi kyu ni hoti n ankit ko ladka dhundne se pehle iske dimag ke ilaz kra huliya thik kra lena chahiye pehle.
S- u knw mene to hmare bcho ka naam bi soch li h (Rd hvin samosas in shock)
R- hmare? (Sayin dis Rd strt coughin badly. sanyu in no sec took a glass of watr n sit besid him on sofa n pattin his bck make him drink watr.Rd aftr hvin watr feel relax n taks deep breath. his eyes goes on sanyu sitin clos to him pattin (his bck gently.Hr touch n fragranc ws similar to d girl whom he meet in d rain n it ws makin rd cnfus n a war starts betwn his mind n heart)
R(in mind) no rndhir ye wo ladki ni ho skti. Uss drug jaisi ladki ka itna asar ho gya ki iss 16th century(sanyu) me bhi usse dhund rha. (Sanyu wit concern)
S- u okk na? (Rd ws lost in gazin hr tryin to recognis d fac)
S(in mind) ye langur ko to me. ..uff. ghurna lgta iska fab timepas h. (Thn frowin eyebrow in high pitch) ab ap ok h?
R- sorry.i ws lost n Thanks fr help. S(in mind)kas me get lost kh skti. (She passin fak smil stnds to go bt she looses hr balanc n falls in Rd laps.he wraps hr waist to support hr n she wraps hr arms around his neck closing hr eyes ti8ly.Rd gazes hr n says"r u ok?" His wrds struck his mind as it ws similar to d guy she met in rain. She wit jerk opens hr eyes n bth eyes met. Bth wer lost in thought feelin cnfus is d person is same. door bell rings n bth cam to sense sanyu makin herself free runs twrd d room. Rd ws stndin still.Nikita opns d door n Ankit goes to Rd n says sorry fr leaving. Rd hidin his cnfusn says ok n ask abt his room sayin he wnt to rest. Ankit took him to d room which they prepared fr rndhir n leavs Rd goes to washroom n sprinkl some water n changes his cloth.bth sanyu n Rd wer roamin in their rooms in cnfusn)

Precap:??

Love u Aajtk seasn 2Where stories live. Discover now