3. fejezet

64 7 6
                                    

Megoldások 1/1

Helló Szivi... - köszönt a szőke srác...

-Nem lehet, nem lehet... - suttogtam magam elé.
-De lehet, mert itt vannak. - mondta a tesóm.
Sasori megrántotta a vállát.

-Itt vagyunk, mert itt a helyünk... - mondta Sasori, monoton hangon...

Te jó ég! Ezeken Akatsuki köpeny helyett normális ruha van! Csak a fejük olyan, mint a jó cosplay-eseké. Sasori hosszú ujjú bordó felsőben és hosszú farmerban volt, Deidara pedig... woaaaah... Guns N Roses-os trikóban és szaggatott farmerben 10 soros acélbetkóssal.

-Mi a' Szivi, tetszik a szerkóm? - kérdezte Dei...

-Engem te ne szivizz! - csattantam fel. Mondjuk igazából tetszik, ha így hív...

-Hagyd későbbre a romantikus oldalad Deidara... - nyögte Sasori. - Kölykök! Beszélnünk kell!

-Nyílvánvaló volt... - suttogtam magam elé. - Adolf, jelezz, nem akarok a kövi megállóból hazagyalogolni!

-Kis főnökösködő - Dei beszólt :(

-Csa-a-ak figyelmeztettem... - dadogtam...

-Eszméletlen vagy! - na ez mondjuk jól esett.

-Mondj valami újat is, amit eddig nem tudtunk... - visszatért az egom :)

-Mondjuk elég új az, hogy segítségre van szükségünk... TŐLETEK?!? - kérdezte Sasori.

-Miiiiiiiiiiiiii??? - kérdeztük egyszerre Adolffal.

-Ezt szerintem valahol máshol kéne megbeszélnünk... Mellesleg szálljunk le... - mondta Sasori full komolyan.

Végül hát leszálltunk. És a buszmegállótól hazáig vezető úton hozzánk sem szóltak...


Hát ez rövid lett, pedig hosszabbra terveztük... Viszont a kövi részek reményeink szerint hosszabbak lesznek... És viccesebbek is x3

A KÖVETKEZŐ FEJEZETBŐL:

"-Két hét buliiiii! De szupeeeeer! - kiáltotta Adolf."

"-De-Deidara... Te meg... MIT KERESEL AZ ÁGYAMBAN?!?"

"-Nem bírunk vele... BEKATTANT..."

"-Ez egy bérház. Itt nincs se pince, se padlás. Amúgy jó reggelt Deidara. Hogy aludtál?... az ÁGYAMBAN!!!"

Folytatjuk...

Addig is hallgassátok meg a fenti zenét. Mi imádjuk Manson Bácsit <3

2 Emeroggyant Animemániás Rockerista Állat Közös KönyveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin