Κεφάλαιο 3

52 6 3
                                    


"Δεν ειμαι εγω αυτος...... θα ταν αδυνατο αλλωστε..... ποιος ομως στο διαολο ειναι......."

Κι εμεινε να κοιταζει τη φωτογραφια σκεπτικος......

Ξαφνικα βγηκε με φορα απο το δωματιο και αρχισε να αναζητα φωναζοντας την Ελπιδα....

"Ελπιδα... Ελπιδα που εισαι?¨

Του ειχαν περασει αρκετες υποψιες απο το μυαλο και επρεπε να παρει ορισμενες απαντησεις....

Δεν ηταν πια μωρο.. Ηταν ολοκληρος αντρας και επρεπε να ξερει....

"Εδω ειμαι παιδακι μου.... τι φωναζεις ετσι...." ειπε η Ελπιδα μπαινοντας στο σαλονι...

"Ποιος ειναι αυτος στη φωτογραφια..... και γιατι ειναι ιδιος εγω?" το υφος του και τα χαρακτηριστικα του ειχαν αγριεψει αρκετα........

"Που την βρηκες?"

"Ηταν σπασμενη και πεταμενη κατω απο τη βιβλιοθηκη της,,, μπορω να μαθω τωρα?"


Η Ελπιδα πηρε μια βαθια ανασα... επρεπε να του μιλησει.... τωρα ειχε βρει πολλα και υποψιαζοταν πολλα ο Γιαννης, σκεφτηκε.......


"Ελα... καθισε,.... πρεπει να σου μιλησω....."

"Ακουω...." ειπε εκεινος.....

"Αυτος ο νεαρος στην φωτογραφια ειναι ο πατερας σου....ο Μαρκος......."

"Κατι καταλαβα.... δεν μπορει να ηταν σωσιας μου...."

"Ασε με να τελειωσω και σχολιαζεις μετα"

"Συγνωμη...."¨


"Ο Μαρκος ο Θοδωρης και η Ευγενια ηταν φιλοι απο μωρα...... μαζι μεγαλωσαν.... ολοι τα καμαρωνανε εδω στην γειτονια για το ποσο αγαπημενα ηταν.... οσο μεγαλωναν τοσο πιο πολλα πραγματα εκαναν μαζι....... η Ευγενια, η μαμα σου, ηταν ερωτευμενη με τον Μαρκο ισως απο παντα.... και οσο μεγαλωναν τοσο εκεινη τον ηθελε..... εκεινος ομως την εβλεπε σαν φιλεναδα......

Οποιο τσολι εβρισκε τους το παρουσιαζε στην παρεα......... ως που ερωτευτηκε μια κοπελα.... την λεγανε Μελινα......... μεγαλος ερωτας..... το κοριτσακι μου τους εβλεπε και μαραζωνε..... μια μερα αυτος με την λεγαμενη μαλωσανε γιατι του πε πως περιμενει παιδι και βγηκε με την Ευγενια να τα πιουνε... ε το ενα εφερε το αλλο και κατεληξαν στο κρεβατι....... την επομενη μερα τον ειδε με την αλλη την Μελινα... στο παρκο φιλιοντουσαν σα να μην ειχε συμβει τιποτα....... ε εκεινη τους ειδε... ετρεχε στο δρομο και ενα αμαξι την χτυπησε...."

"Κι εγω πως προεκυψα?" απορησε ο Γιαννης.....

"Την μετεφεραν στο νοσοκομειο με τραυματα...... επεσε σε κωμα....... ε λιγο καιρο μετα.οι γιατροι ανακαλυψαν οτι ηταν εγκυος..... θαυμα το κατονομασαν και προσπαθουσαν να σε κρατησουν στην ζωη οσο μπορουσαν για να τρεφεσαι σωστα.... εκεινος τις 2 πρωτες μερες ηρθε και μετα δεν ξαναπατησε....... μετα απο 6 μηνες εκεινη ξυπνησε.... εμαθε οτι περιμενει μωρο και πεταξε απο την χαρα της... ομως φοβοταν πολυ..... ο τοκετος ηταν προωρος.... γεννηθηκες 7μηνιτικο.... εκεινη δεν αντεξε ομως......... σε εβαλαν στην θερμοκοιτιδα και μολις μου επετρεψαν να σε παρω σε πηρα και φυγαμε στην Θεσσαλονικη... εκεινος δεν ξερει οτι υπαρχεις........ αυτα εγιναν αγορι μου... περιιμενα να ωριμασεις αρκετα για να σου τα πω..,..... με προλαβες.... θα σου τα λεγα κι εγω αφου ηρθαμε εδω...."


ο Γιαννης την αγκαλιασε...... "Σε ευχαριστω που με μεγαλωσες....." της ειπε....

"Και εκεινος... ο Μαρκος που μενει?"

"Απεναντι μας..... με την γυναικα του και εχει και 2 παιδια......"

"Ω... Καταλαβα....."

"Ηρθε και η ωρα να σου δωσω κι αυτο......" του εδωσε ενα φακελο......

"Τι ειναι αυτο...?"

"Ενα γραμμα που σου αφησε εκεινη να σου δωσω σε περιπτωση που δεν θα αντεχε....... μου πε να σου το δωσω οταν θα ξερεις την αληθεια........ εκεινη διαλεξε το ονομα σου... αν ησουν αγορι θα σου εδινα το ονομα του πατερα της... αν ησουν κοριτσι το δικο της........."

Ο Γιαννης πηρε τον φακελο και αποσυρθηκε στο δωματιο του.... τον κοιτουσε για ωρα.... αλλα τελικα αποφασισε να τον ανοιξει......

"Περιμενω τα σχολια και τις ψηφους σας....."


Ένοχα ΜυστικάWhere stories live. Discover now