Κεφάλαιο 4

41 6 0
                                    


Ο Γιαννης κλειστηκε στο δωματιο του....... ο φακελος του εκαιγε τα χερια........

Εκει που ελεγε να τον ανοιξει το μετανιωνε...... Αφου ειχε παρει τις απαντησεις του...... γιατι να εβαζε περισσοτερα στο κεφαλι του........

Ειχε βαλει την μουσικη στο τερμα..... ετσι εκανε οταν ειχε καποιο αδιεξοδο...... ενιωθε οτι τον βοηθουσε ολο αυτο......

Βγηκε μετα απο ωρα και χωθηκε στο μπανιο...... ουτε που απαντησε στην Ελπιδα που τον ρωτησε αν ανοιξε το φακελο.......

Ανοιξε το νερο του ντους και μπηκε απο κατω... τι κι αν ηταν φθινοπωρο.... το κρυο νερο τον βοηθουσε να καθαρισει το μυαλο του.........

Βγηκε τουρτουριζοντας και χωθηκε κατω απο τα ζεστα σκεπασματα του κρεβατιου του.......

Προσπαθησε να κοιμηθει...... Αλλα δεν μπορουσε......

"Ε Αει σιχτιρ......." σκεφτηκε φωναχτα.......

Ανοιξε το λαμπατερ και πηρε το φακελο στα χερια του..... τον ανοιξε και αρχισε να διαβαζει......\


"Μωρο μου........ μικρο μου μωρο....... δεν ξερω τι εισαι αλλα σου γραφω αυτο το γραμμα για να ξερεις εγω ποια ειμαι...... για να διαβαζεις αυτο το γραμμα σημαινει οτι εισαι αρκετα ωριμο πια...... και πως ξερεις ηδη την αληθεια....... ειμαι η μητερα σου..... ναι.... αυτη που την χτυπησε το αυτοκινητο για να σωσει την αξιοπρεπεια της.... οταν την προδωσε.... εκεινος..... ναι ο ανθρωπος που οφειλεται στην υπαρξη σου τελικα ηταν ενας προδοτης....... ηταν ο ανθρωπος μου.... εκεινος και ο Θοδωρης.. ο θειος σου.. ηταν η παρεα μου...... ως που μετακομισε η Μελινα.... μετα ο Μαρκος αλλαξε...... μας αφησε........ μειναμε εγω και ο Θοδωρης..... α και η Γεωργια........ οποτε ερχοταν απο την Θεσσαλονικη....... ηταν αχωριστοι.... το καταλαβαινα εν μερει αλλα ζηλευα πολυ...... ηθελα να μουν στην θεση της..... οταν ηρθε εκεινη η στιγμη , αφου τα χε σπασει μαζι της, ημουν ευτυχισμενη και ας ειχαμε πιει....... δεν με ενοιαζε..... με ενοιαζε που ημουν πλεον δικη του....... ομως ο Θεος ειχε αλλα σχεδια φαινεται...... την αλλη μερα ηταν παλι μαζι.... βλεπεις την ειχε αφησει εγκυο..... δεν την κατηγορω ομως.... τον αγαπουσε.......... θυσιαστηκα για ολους και πιο πολυ για σενα......Μικρο μου θελω να ακολουθεις τα ονειρα σου.... να μην τα εγκαταλειψεις ποτε...... θα ειμαι διπλα σου κι ας μην με βλεπεις..... σε αγαπαω πολυ.......

η μαμα σου"


τα ματια του ηταν ηδη υγρα οσο διαβαζε το γραμμα........ το τσαλακωσε και το πεταξε μεσα στο δωματιο και αρχισε να κλαιει..... ειχε να κλαψει απο μικρο παιδακι.... οταν επεφτε η οταν μαλωνε......δεν ηταν στην ιδεολογια του και στην σκληροτητα του ως ανθρωπος....... εκλαιγε εκλαιγε ωρες με το κεφαλι του στο μαξιλαρι για να μην ακουγεται....τον μισουσε τον Μαρκο...... τον μισουσε τελικα.... κι ας μην τον ειχε δει ποτε....... "σε μισω".... φωναξε σε καποια στιγμη....... μετα παραδοθηκε σε ενα βαθυ υπνο χωρις ονειρα...........

Το πρωι η Ελπιδα ανησυχησε που δεν σηκωθηκε ο Γιαννης.... ειχε παει ηδη αργα και επρεπε να παει να ψωνισει κατι πραγματα για την σχολη του που κοντευε να αρχισει..........

Μπηκε στο δωματιο του και τον ειδε να κοιμαται....... τον επιασε για να τον ξυπνησει.... εκαιγε παντου.... επιασε το μετωπο του και ηταν αρκετα ζεστος........

"Παναγια μου το παιδι καιει......" ετρεξε απο μεσα και εφερε το θερμομετρο.......

 τον ξυπνησε και του ζητησε να το βαλει...... εκεινος δεν μπρουσε ουτε να κουνηθει........ τα ματια του ηταν πρησμενα και το δωματιο αναστατο.........

Η Ελπιδα ειδε το γραμμα πεταμενο και δεν χρειαστηκε καν να ρωτησει.......

"Ποσο εχω? " την ρωτησε αδυναμα βγαζοντας το θερμομετρο....

"Παναγια μου..... καλε εσυ εχεις πολυ πυρετο...." το θερμομετρο εγραφε 40...... "ελα σηκω να κανεις ενα μπανιο πυρετου και θα σου ετοιμασω παυσιπονο....."

Εκανε οτι του ειπε....... μετα ξαναχωθηκε στο κρεβατι........

Οι ωρες περνουσαν και ο πυρετος δεν ελεγε να υποχωρισει ομως........

Επρεπε ο νεαρος να μεταφερθει στο νοσοκομειο.....

Πως θα πηγαιναν ομως...... ο Θοδωρης με την Γεωργια ελειπαν ταξιδι και τα ταξι ολως τυχαιως σημερα βρηκαν να απεργουν........

Η Ελπιδα τοτε στραφηκε στην εσχατη λυση....... Θα μιλουσε στον Μαρκο...........


"Περιμενω τα σχολια και τις ψηφους σας........."

Ένοχα ΜυστικάWo Geschichten leben. Entdecke jetzt