Κεφάλαιο 9

45 5 0
                                    

"Να έρθω σπίτι σου?" τον ρώτησε

Ο Μάρκος χαμογέλασε και του είπε να παει απο το σπίτι να φάνε μαζί.....

Η γυναίκα του και τα παιδιά του είχαν μάθει για την ύπαρξή του και ήταν ενθουσιασμένοι.

Ήθελαν τοσο να τον γνωρισουν. Και η Μελίνα και η μικρή κόρη του. Αυτη που ξίνιζε τα μούτρα της ήταν η Μυρτώ. Δεν της άρεσε το γεγονός ότι θα τραπέζωναν το μπασταρδο του πατέρα της όπως αποκαλούσε τον Γιάννη.

Ο Μάρκος όλο τσακωνόταν μαζί της.

Ο Γιάννης πήρε μια φωτογραφία του από το άλμπουμ απο τότε που ήταν έφηβος και αποφάσισε να την παέι στο Μάρκο. Να έχει και κάτι εκείνος. Εστω αυτη την φωτογραφία.

Πήρε μια βαθιά ανάσα και χτύπησε το κουδούνι του σπιτιου.

"Μυρτω .... Άνοιξε λιγο" ακουστηκε μια φωνη απο μέσα.

Η πόρτα άνοιξε και ο Γιάννης μπήκε μέσα...

Καλησπέρα. Είμαι ο Γιάννης, εσυ πρεπει να είσαι η Μυρτώ. Χάρηκα" Και της έδωσε το χερι του.

Εκεινη δεν ανταπέδωσε το χαιρετισμο και τον κοιταξε απο πάνω μέχρι κάτω λέγοντας

"Κι εσυ θα πρέπει να εισαι το καινουριο σκυλάκι της οικογένειας. Τωρα να πω ότι χάρηκα? θα πω μεγάλο ψέμα και δεν θέλω"

"Μυρτώ κοφτο" ακουστηκε η φωνη του Μαρκου "Καλως ορισες γιε μου. Την Μυρτω την γνώρισες. Ελά να σου γνωρίσω την γυναίκα μου την Μελίνα και την μικρή μου κόρη την Νεφέλη"

Ουτε η Μελινα ήταν τόσο θερμή όσο θα περίμενε ο Γιάννης. Η μόνη που του άνοιξε την αγκαλιά της ήταν η μικρή Νεφέλη. Του είπε ότι της θύμιζε όμορφο σούπερ ήρωα έστι δυνατός και ομορφος που ήταν.

"Μάρκο.. Ορίστε" του είπε καποια στιγμή και του έδωσε την φωτογραφία.

"Τι ειναι αυτο μικρε?"

"Μια φωτογραφία μου.... έτσι να την έχεις"

"Με συγχώρεσες ετσι?"

"Ναι... εισαι ο μονος γονιός που έχω εν ζωη και δεν θέλω να σε χάσω"

Ο Μαρκος τον αγκάλιασε σφιχτα και δακρυσε.

"Δεν θα σου λειψει τιποτα τώρα πια. Εγω είμαι εδω"

Εφυγε σχετικα ευχαριστημένος απο το δείπνο. Αν εξαιρεσεις την μητερα και την κόρη την μεγάλη δηλαδη.

Τουλάχιστον ειχε πιο πολλους ανθρώπους για οικογενεια  τώρα.....


Εν τω μεταξυ σε ενα νοσοκομειακο δωμάτιο μια γυναίκα ξυπναει απότομα.....

"Το μωρο... Το μωρό " φωνάζει "Που είναι η Ελπίδα Χριστοφόρου? Θέλω την Ελπίδα Χριστοφόρου."


"Περιμενω τα σχολια και τις ψήφους σας...."

Ένοχα ΜυστικάWhere stories live. Discover now