Επίλογος

39 4 2
                                    

... Απο αύριο όλα θα ηταν διαφορετικά....

Και όντως ήταν .
Στο επόμενο χρονικό διαστημα που ακολούθησε , ο Μάρκος τα ξαναβρήκε με την Ευγενία .

Η Μελίνα του έδωσε τελικά το διαζύγιο γιατί ήθελε να παει να ζήσει με τον Αλεξη με τον οποίο είχε ξανασυναντηθεί και είχε φουντώσει παλι ο έρωτας όπως ισχυριζόταν .

Την Μυρτώ την πήρε μαζί της . Την επιμέλεια της μικρής Νεφέλης όμως την κέρδισε ο Μάρκος . Είχε πολύ καλό δικηγόρο και κατάφερε να την πάρει .

Η Ελπίδα τους παραχώρησε το σπίτι διοτι ηταν μεγαλο και θα τους χωρουσε ολους και πήγε να ζησει στο σπίτι του Μαρκου που ηταν μικροτερο .

Ο Μάρκος με την Ευγενία κατάφεραν μετα απο τοσα χρόνια και παρ όλες τις δυσκολίες να είναι και παλι μαζί.

Παντρεύτηκαν το ίδιο καλοκαίρι σε ενα εκκλησάκι στην παραλία με κουμπάρο το Θοδωρή .
Η ευτυχία τους άξιζε και με το παραπανω.
Η Ευγενία επίσης κατάφερε να τελειώσει τη Νομική και ανέλαβε το γραφείο του παππού της. Συνεργαζόταν με τον Θοδωρή και οι δουλειές τους πήγαιναν υπέροχα .

Όσο για τον Γιάννη . Κατάφερε να τελειώσει και εκείνος την σχολή του και είχε παντα στο πλευρό του την Αγάπη που δούλευε μαζί με την Ευγενία .
Ο Γιάννης δούλευε σε μια δισκογραφική και ηταν πολύ ευχαριστημένος με τη δουλειά που πρόσφερε .

Η Αγάπη το ίδιο καλοκαίρι που ο Γιάννης αρχισε να δουλεύει εμεινε έγκυος .

Παντρεύτηκαν κι εκείνοι στο ίδιο εκκλησάκι με τους γονεις του και τους πάντρεψε η Ελπίδα.
Το χειμωνα εκείνη γέννησε ένα πανέμορφο αγοράκι και μετακόμισαν σε ενα σπίτι που τους είχαν αγοράσει κρυφά η Ευγενία και ο Μαρκος .

Η ζωή ολων είχε μπει σε μια σειρα πια.

Ο Γιάννης κατάφερε να αποκαλύψει όλα τα ενοχα μυστικά που σκιαζαν το παρελθόν του και κατάφερε να βρει την ευτυχία και να ζήσει σαν να μην υπάρχει αύριο......

ΤΕΛΟΣ...

Ένοχα ΜυστικάDonde viven las historias. Descúbrelo ahora