Ερμιονη
Σημερα ειχα μια δυσκολη μερα. Απο το πρωι ο πατερας μου φωναζε συνεχεια επειδη δεν ειχα ποτε σχεση , παντα εφευγα και τους αφηνα. Λοιπον τι να κανουμε δεν φταιω εγω αμα δεν μπορουν να με ξεχασουν, δεν θελω να κανω σχεση ποτε δεν ηθελα γιατι ποτε απλα δεν υπαρχει ενα αγορι που να σε κανει χαρουμενη αυτο πιστευω. Σημερα ειπαμε με την καλητερη μου φιλη που την εχω σαν αδερφη μου να παμε να τα πιουμε σε κανενα κλαμπ. Εγω δεν δηλαδη δεν ηθελα απλα με πιεσε πολυ και τελικα δεχτηκα την προταση αλλα οκ δεν θα παθω και τιποτα αμα παμε για κανενα ποτο. Τωρα παω προς το σπιτι της για να ετοιμαστουμε ωστε να φυγουμε μαζι στις 9.
Νικ
Ειμαι στο σπιτι του καλητερου μου φιλου του Περτου και προσπαθει να με πεισει να παμε σημερα σε ενα κλαμπ αλλα πραγματικα δεν εχω ορεξη.
Μου ειπε οτι θα εχει ωραια γκομενακια εκει και του ειπα ενταξει μονο και μονο γιατι δεν ηθελα να τον ακουω αλλο.
-< Ρε σημερα θα το καψουμε εκει που θα παμε>.
- <Ναι σιγουρα>. Μονο και που το λεει με πιανει ζαλαδα.
- <ΤΙ δεν θες να παμε>;
- <Οχι θελω>. Τι να του πω τωρα οτι δεν θελω να κανω τιποτα με καμια σημερα αλλα οχι απλα θα του πω ναι θελω.
- <Ωραια τοτε θα παμε πρωτα απο το φαρμακειο και μετα παμε εκει>
- <Καλα οτι πεις>Ερμιονη
Μολις χτυπησα το κουδουνι η πορτα ανοιξε και μια χαρουμενη κοπελα ηρθε και με αγκαλιασε αυτη ειναι η Μανια η κολλητη μου.
Γνωριζομαστε εδω και 15 χρονια ειναι πολυ καλη κοπελα και πιστευει στην αγαπη, δεν ξερω να της πω την αληθεια η οχι πραγματικα
Δεν ξερω αλλα οσο την βλεπω με αυτη την ελπιδα θελω να γελασω
- <Γεια>.
- <Γεια >, της λεω
- <Περνα μεσα εχω βρει 2 τελεια φορεματα κατσενα να βαλεις το δικο σου>
- <Οκ>. Δηλαδη τωρα τι; θα πρεπει να ετοιμαστω για πιο πραγμα; για κατι λιγουριδες που το μονο που θα τους νοιαζει ειναι το σεξ.
- <Ελα παρτω>.
- <Μανια θελις σιγουρα να παμε;>
- <Φυσικα , εσυ οχι;>
- <Δεν εχω προβλημα >. Παει και η τελευταια μου ελπιδα να γλυτωσω.
- <Τοτε βαλτω να φυγουμε γιατι ειναι 8>
- <Και;> Δεν το πιστευω οτι θα περιμενουμε εκει μια ολοκληρη ωρα .
-< Πας καλα κοπελα μου πρεπει να ειμαστε εκει>
- <Γιατι σε περιμενει ο γκομενος;>
- <Τι λες ρε;>
- <Αστο τιποτα. Ν α το εβαλα το φορεμα.>
-< Μπραβο εισαι κουκλα με αυτο το μπλε φορεμα που σταματαει λιγο πιο πανω απο τα γονατα.
- <Τελεια τοτε παμε εσυ βλεπω εχεις ειδη ετοιμαστει >. Τι θα κανω με αυτη και το κλαμπ που θελει καθε σαββατο.
- <Ωραια φυγαμε, θα περασουμε σουπερ>
- <Ναι >.Θελω να την δω να ειναι εκει και να βαριεται για να μην με σερνει σε καθε κλαμπ.
Και ετσι φυγαμε, βλεπεται τι τραβαω καθε σαββατο αλλα οχι δεν υπαρχει καποιος να με βοηθησει να σταματησω αυτη τι συνηθεια
γιατι βαλεμε στοιχημα και εχασα ετσι μεχρι να βρει τον ερωτα εγω θα τρεχω στα κλαμπ
- <Ερμιονη εισαι καλα;>
- <Ναι συνεχισε να οδηγεις>Νικ
Ειμαστε στον δρομο μια ωρα και ψαχνουμε ενα φαρμακειο αμα δεν βρουμε σε 10 λεπτα εγω φευγω και ας παω και με ταξι
Αλλα καλητερα οχι χθες ειχα παει με ταξι και καθοταν μια διπλα μου και κοιταγε κατω στο εργαλειο δυστιχως για αυτην βαριομουν και δεν ηθελα.Ετσι γινεται παντα οποτε εχω εγω ορεξη και αμα τους αρεσει.
- <Βρηκα φαρμακειο>
- <Μπραβο>. ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙ;
Αφου πηρε αυτο που ηθελε πηγαμε στο κλαμπ ηταν 8 και κατι αλλα οσο λιγοτερο ειμαστε μεσα εκει τοσο το καλητερο..
-< ε ακους;>
- <τι θες;>
- <ελεγα να παμε να παρουμε κανενα γκομενακι απο τωρα για οταν θα μπουμε μεσα>
- <κανε οτι θες.>
- <εσυ;>
- <θα δω οταν μπουμε μεσα.>
- <Καλα. >Σιγα μην αρχησω τωρα και μιλαω με την καθε βλαμενη που θα βλεπουμε μπροστα μας.Ερμιονη
- <Μανια σιγα μην κατσω μεχρι της 3 εκει περα>
- <Ελα πλςςς>
-<οχι>
- <πλςςς>
- <καλα αλλα αμα τολμησεις να μου πεις το επομενο σαββατο θα σε σκοτωσω. >Πραγματικα αμα πει τιποτα δεν θα δει τον ερωτα ουτε στον αλλο κοσμο.
- <εισαι η καλητερη.>
- <Και εσυ εκτος απο οταν μου λες για τα κλαμπ>
- <ελα ξερω οτι με αγαπας κατα βαθος>
- <πολυ βαθος>
Και αρχησαμε να γελαμε ναι την Μανια την νιωθω σαν αδερφη μου και θελω τα καλητερα γιαυτην δεν θελω να πληγωθει ποτε αμα τολμησει το καθηκι που θα την πληγωσει θα τον σκοτωσω.
Τελικα φτασαμε αλλα μηναμε στο αμαξι για λιγοΝικ
Μολις φτασαμε και οπως βλεπω εγω θα κατσω μεσα και ο Πετρος θα τρεχει πισω απο την καθε τσουλα.
Αμα βγω εξω θα ερχεται καθε πουτανα και θα θελει να της δωσω αυτο που πωθει αλλα δεν παει ετσι το παιχνιδι.
Εχουμε 10 λεπτα μεχρι να παμε μεσα.
YOU ARE READING
Η Μοιραια Συναντηση
Teen FictionΜια μερα θα συναντηθουνε ο Νικ και η Ερμιονη τυχαια σε ενα μπαρ ΑΥΤΟΣ: ενας ομορφος ξανθος με γαλαζοπρασινα ματια που παιζει με τα κοριτσια και δεν τον ενδιαφερει να κανει σχεση ΑΥΤΗ: μια ομορφη κοπελα ξανθια με γαλαζια ματια που δεν την ενδιαφερε...