Κεφαλαιο 19

625 51 0
                                    


Μανια

-< ΤΙ>.
-< Γιαννη τι λες;... δεν ειναι γκομενος μου.... το αγορι μου ειναι>.
-< ελα ρε ασε το θεατρο πες τα ολα... ποιος πηδαει καλητερα>.
Ο Πετρος μολις το ακουσε αυτο πηρε τα πραγματα του και εφυγε.. εγω τον φωναξα αλλα αυτος τιποτα εφυγε...
Δεν το πιστευω οτι πιστεψε τον Γιαννη..... δεν μπορει ο δικος μου ο Πετρος να πιστεψε εναν αγνωστο αντι για το κοριτσι του...η μαλλον τον πρωην κοριτσι του..
-< ωραια και τωρα που εφυγε ο μαλακας ωρα να μιλησουμε>
-< τι να πουμε... ποσο μαλακας εισαι που το εκανες ολα σκατα.. για πες μου;>
-< μα ρε Μανια δεν σου αξιζει αυτος.. σιγα δεν θα σου λειψει και καθολου>.
-< αυτο πιστευεις;;>.
-< ναι ρε αγαπη μου...>.
-< οταν πηδιωσουν με την Αννα εγω ειμουν η αγαπη σου...>.
Ειδα στο τραπεζι 6 βαζα δικα του... α ναι ηθελα να του τα στειλω αλλα δεν τον εβρισκα.... λοιπο θα του τα δωσω τωρα..
Πηγα γρηγορα και πηρα το πρωτο.
-< μωρο μου τι κανεις εκει...ασε κατω το βαζο;>.
-< μην τολμησεις να με ξαναπεις ετσι>.
Και πεταξα στο πατωμα το πρωτο βαζο...
Ο Γιαννης εκανε... πισω..
-< ηρεμησε....>.
Πηρα και το αλλο και το πεταξα στον τοιχο πισω του.... αμα μεινει εδω θα τον σκοτωσω ειναι σιγουρο
Πηγε να πει και κατι αλλο..αλλα εγω πηρα το επομενο και το πεταξα μπροστα του... αυτος κοκαλωσε και με κοιταγε με φοβο... παιδακι μου.. τωρα αρχισει το καλο..
Πηρα αλλο ενα βαζο και το πεταξα ακριβως διπλα του...
Εκεινος δεν κουνηθηκε αυτη την φορα...
-< δεν φευγω>.
Μου ειπε και χαμογελασε...
γγγγ
Πηρα αλλο ενα βαζο και το πεταξα πανω του.
Τοτε ηρθε και ο Πετρος....
Πηρα το τελευταιο και το πεταξα κοντα στον Πετρο....
-< ΦΥΓΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ... ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ.... ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΣΤΑ ΠΟΡΝΙΔΙΑ..ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.. ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑΚΙΑ..
ΓΙΑΝΝΗ ΑΜΑ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΣΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΝΑ
ΚΑΙ ΠΕΤΡΟ ΘΑ ΑΦΗΝΕΣ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΑΚΟΥΓΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ... ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΞΩ.. ΒΑΡΕΘΗΚΑ.. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ>.
Με κοιταξαν για μαι στογμη και μετα εφυγαν... εκλεισα την πορτα με δυναμη και επεσα κατω...δεν θεπω αλλο.. βαρεθηκα..ειχε δικιο η Ερμιονη.. ολοι σε απογοητευουν...
Πηγα στην τουαλετα και πηρα τα ξυραφακι....βαρεθηκα αλλο... κουραστηκα.. ολο πονος και πονος... ας τελειωνω πια.....
Πηγα να το κανω αλλα το κουδουνι χτυπησε...
Πηγα με φορα και με οσο θυμο ειχα και ανοιξα..
Μπροστα μου ειδα τον Πετρο..
Εκεινος αμεσως κοιταξε το ξυραφακι...
Πρεπει κατι να καταλαβε..
-< Μανια πας καλα τι πηγες να κανεις....>..
-< κουρασρηκα Πετρο... θελω εναν σωστο αντρα διπλα μου..ειμαι 25....δεν ειμαι το κοριτσακι πια>.
-< τοτε Μανια....θες να με παντρευτεις...ξερω ειναι νωρις αλλα δε θελω οσο τιποτα αλλο και ελεγα αμα το θες και εσυ.. να ζησουμε μαζι...
Να παντρευτουμε... εγω ειμαι ο Αντρας που θες>
-< πλακα μου κανεις ετσι;>.
-< οχι ρε Μανια πραγματικα σε αγαπαω και θελω να γινεις γυναικα μου... το ξερω οτι αν μου το λεγανε πριν μια βδομαδα οτι εγω θα ζητησω σε κοριτσι να με παντρευτει θα τον ελεγα τρελο... αλλα ρε Μανια σε αγαπω ρε γαμωτοο....>.
Με συγκινησε ο βλακας...πρεπει να δακρυσα..
Ηρθε κοντα μου και με αγκαλιασε..
-< οσο για τον Γιαννη το τακτοποιησα εγω>.
-< τι του εκανες;>.
-< ας πουμε οτι πηγε ταξιδι μεχρι το ισογειο>.
-< με πιο ταξιδιοτικο μεσο;>.
-< τις σκλαλες>.
-< αρα το ασανσερ ειναι αδιο;>.
-< ναι>.
-< ωραια για να το γιορτασουμε.. θα παμεμε στο ασανσερ και ξερεις...>.
Το πηρα απο την μπλουζακαι τον τραβιξα προς το ασανσερ..
Μολις μπηκαμε και οι δυο εκλεισα την πορτα και πατηδα το στοπ..
-< θα περασουμε πολυ καλα>.
Μου ειπε και μου εκλεισε το ενα ματι..
Του χαμογελασα και πηγα πανω του..
Εκλεισε το φως και καναμε ερωτα στο σκοταδι..... θα γινω γυναικα του!!
-< εισαι δικια μου>.
Μου ειπε και με κολλησε στον καθρεφτη.. ενιωσα το κρυο τζαμι...
Καναμε ερωτα ολο το βραδι αλλα καποια στιγμη το ασανσερ ξεκινησε..και οταν σταματησε..
Την πορτα την ανοιξε η κυρια Φιλιω... 80χρονη κυρια..
Μολις μας ειδε εκλεισε τα ματια της και τα αυτια της...
Ο Πετρος ευτυζως ειχε βαλει το μποξερακι του ...
Χωρις να πουμε κατι πηγαμε στο διαμερισμα μου και συνεχισαμε εκει
Ολα ειναι τοσο τελεια μαζι του... τον θελω τοσο πολυ

Η Μοιραια ΣυναντησηWhere stories live. Discover now