ΕρμιονηΕιμια εξω απο το ξενοδοχειο και περιμενω ενα ταξι για να παω σπιτι ομως θυμηθηκα οτι ειχα αφησει την τσαντα μου στο αυτοκινητο της Μανιας.
Αρα δεν ειχα χρηματα για να πληρωσω. Ετσι αρχισα να περπαταω προς το σπιτι. Τα ποδια μου δεν τα ενιωθα στην διαδρομη, πειρε μια ωρα μεχρι να φτασω στο σπιτι μου. Εφτασα στο σπιτι που ειναι μια τεραστια βιλα, ανοιξα την πορτα της αυλης που ειναι τεραστια η αυλη σαν γηπεδο και προχωρησα προς τα μεσα. Εφτασα στην πορτα του σπιτιου και εψαχνα τροπο για να μπω μεσα χωρις να παρει χαμπαρι ο πατερας μου.
Ξαφνικα η πορτα ανοιξε και μια ταλεπορημενη γυναικα βγαινει εξω αυτη ειναι η Ναντια η νταντα μου και η νοικοκυρα αυτου του τεραστιου σπιτιου που δεν ξερω πως παντα το εχει τοσο καθαρο. Μαμα δεν εχω και αυτο ειναι που με πληγωνει απο μικρο κοριτσακι, οταν ο πατερας μου ειπε οτι μας παρατησε για εναν ιταλο εκλαιγα παρα πολυ, παντα μου ελεγε οτι θα ειναι διπλα μου ακομα και οταν πεθανει αλλα δεν βλεπω να κρατησε τον λογο της.
-< τι κανεις εσυ τετοια ωρα εδω εξω;>
-< χαζευω το τοπιο>.
-< μπα και που εισουν ολο το βραδυ>.
-< δεν εισαι η μαμα μου να μου κανεις ανακριση>.
-< θα μου πεις αλλιως θα τα πω ολα στον πατερα σου>.
-< καλα ειμουν με καποιον>.
-< ποιον;>.
Τι να πω τωρα , ουτε εγω ξερω το ονομα του η και ποιος ειναι .Το μονο που ξερω ειναι οτι ειναι τελειος στο κρεβατι. ΣΚΑΣΕ ΕΡΜΙΟΝΗ.
-< ενας τυπος που γνωρησα σε ενα μπαρ μαζι με την Μανια>. Ωχ η Μανια την ξεχασα εντελως ,τι να εγεινε αυτη τελικα;
-< και τι εκανες με αυτον το τυπο ;>.
-< πηγαμε στο ξενοδοχειο και αρχησαμε το κεντημα>.
-< κοροιδευεις;>.
-< δεν φενεται , καλα παω να παρω τηλεφωνο την Μανια για να παω απο εκει>.
-< καλα>.
-< μην πεις τιποτα αστον μολις γυρησω θα βρω κατι αλλο να πω>.
-< μην αργησεις στης 2 θα ειναι ετοιμο το φαγητο>.
Μπηκα μεσα , το σπιτι ειναι τεραστιο εχει παρα πολλα δωματια και παρα πολλα επιπλα . Ο πατερας μου ειναι ο πλουσιοτερος στην Ελλαδα. Φυσικα αυτο δεν με νοιαζει καθολου γιατι ποτε δεν ειμουν παθιασμενη με το χρημα ειμουν καλα και με τα λιγα.
Πηρα το τηλεφωνο και καλεσα την Μανια.
-< Εμπρος..>. Μιλησε λες και ολο το βραδι εκανε εκεινη σεξ εκεινη οχι εγω.
-< καλημερα αγελαδα ξυπνα>.
-< Ερμιονη που στο καλο χαθηκες;>.
-< ασε μεγαλη ιστορια >
-< ωραια θα μου την πεις >.
-< οχι απο το τηλεφωνο , ερχομαι απο εκει>.
-< καλα ελα>.
Κλεισαμε το τηλεφωνο , πειρα τηλεφωο ενα ταξι να ερθει να με παρει για να παω στης Μανιας.
YOU ARE READING
Η Μοιραια Συναντηση
Teen FictionΜια μερα θα συναντηθουνε ο Νικ και η Ερμιονη τυχαια σε ενα μπαρ ΑΥΤΟΣ: ενας ομορφος ξανθος με γαλαζοπρασινα ματια που παιζει με τα κοριτσια και δεν τον ενδιαφερει να κανει σχεση ΑΥΤΗ: μια ομορφη κοπελα ξανθια με γαλαζια ματια που δεν την ενδιαφερε...