Κεφαλαιο 2

1.4K 90 2
                                    


Ερμιονη

Ανοιξα την πορτα του αυτοκινητου και βγηκα εξω. Η Μανια πεταει απο την χαρα της οπως καθε σαββατο αλλα παντα φευγουμε με νευρα αλλο κακο και αυτο. Μου λεει παντα να ψαχνω και εγω για καποιον αλλα δεν της ειπα τιποτα γιατι δεν θελω κανεναν ουτε για μια νυχτα. Πηγαιναμε προς την πορτα και ενα αγορι μου εκλεισε το ματι και με κοιταγε απο πανω μεχρι κατω , αμεσως του εδειξα οτι δεν ενδιαφερομαι και κοιταξε αλλου.
-<ρε αυτος σε κοιταγε καλα καλα>.
-< δεν τον θελω ουτε αυτον ουτε κανενα ποια>. Δηλαδη τι αμα με θελει ο καθε λιγουρις θα πρεπει να του δωσω αυτο που θελει; ΟΧΙ ΠΟΤΕ.
-< καλα εσυ χανεις παντως ηταν πολυ καλος>.
-< ναι ηταν>. Χαλια μαυρα ηταν αλλα τι να της πεις οτι οποιον βλεπει τον λεει καλο και ομορφο.
Μπηκαμε μεσα, ηταν ωραια μπορω να πω καλη μουσικη και παντου ζευγαρια αλλα κανονικα αλλα μονο για μια νυχτα.
Πηγαμε προς το μπαρ για να παρουμε το πρωτο ποτο, τα αγορια που δεν ηταν με καμια κοπελα μας κοιταγαν.
-< τελεια μας κοιτανε ολοι>. Ειπε η Μανια.
-< να μας κοιτανε οκ , μην κανουν τιποτα αλλο για το καλο τους>.
-< ελα παρε ενα ποτο και μην μιλας >.
-< καλα>.
Τελεια δεν θα μιλαμε κιολας , πηρα το πρωτο ποτο και μετα συνεχισα και ειπια και το δεκατο ποτηρι.
-< ε παω μια προς την πιστα και ξανα ερχομαι>. μου λεει
-<οκ>. Της ειπα
Αφου εφυγε η Μανια ηρθε ενα αγορι προς εμενα καπο στα 26 με 28 πρεπει να ηταν αλλα δεν με ενδιαφερει γιατι ξερω πολυ καλα τι θελει.
Εχω σταματησει να πηγαινω με αγορια μετα τον πεμπτο γιατι απλα βαρεθηκα. Ερχεται και μου λεει στο αυτι.
-< γεια σου κουκλα πολυ ωραιο φορεμα σε κανει πολυ σεξι>.
-< ευχαριστω>. Και γυρησα απο την αλλη.
-< δεν θα μου πεις τιποτα και για μενα>.
-< μπα δεν εχω να πω κατι>.
-< και ομως απο το ματακι σου αλλα ειδα>
-< μπα και τι ειδες;>.
-< ειδα οτι σου αρεσα και θα ηθελες να μου βγαλεις τα ρουχα αποψε>.
-< αχαχαχα καλο αλλα πολυ παλιο αστειο>.Ο μαλακας πιστευει οτι τον θελω αμα συνεχισει θα δει τι θελω πραματικα να του κανω.
-< τι λες παμε σε κανενα ξενοδοχειο η και εδω στην τουαλετα δεν εχω προβλημα>.
-< μπα μια χαρα ειμαι και εδω δεν το κουναω>. Αλλο ενα πραγμα να πει και θα δει ποσο σεξι μπορω να γινω.
-< δεν θα στο λεω και για πολυ αφου ετσι παντα θελεται εσεις τα κοριτσια>.
Αυτο ηταν πειρα το ποτηρι με το κρασι και του το εφερα στο κεφαλι, ειδα το προσωπο του να αλλαζει και ολους να γελανε
-< και εγω δεν θα σου ξαναπω οτι δεν θελω, γιατι εισαι ενας κατεστραμενος που το μονο που θελει ειναι να ευχαριστησει τον ευατο του>.
Σηκωθηκα και πηγα προς την τουαλετα αυτος εφυγε προς τα εξω. Μπηκα μεσα και αυτο που ειδα δεν το περιμενα εναν να εχει βαλει μια κοπελα στον παγκο .
-< συγνωμη για την ενοχλησει >.
Εκλεισα την πορτα με δυναμη και πηγα παλι προς το μπαρ.

Νικ

Μπηκαμε μεσα οπως παντα ηρθανε ολες κοντα μου. Πηγα προς το μπαρ εκει ακουσα μια κοπελα να μιλαειμε εναν. Ητα πολυ ωραια τα ειχε ολα θα μπορουσα να παω μαζι της μια νυχτα . Ακουω τι λενε , τον καημενο ειναι για λυπησει.
-< μπα δεν εχω να πω κατι>.
-< και ομως απο το ματακι σου αλλα ειδα>. Τι βλακας κατι αλλο δεν μπορουσε να πει.
-< μπα και τι ειδες;>. Για να δουμε τι θα πει.
-< ειδα οτι σου αρεσα και θα ηθελες να μου βγαλεις τα ρουχα αποψε>.
-< αχαχχα καλο αλλα πολυ παλιο αστειο>.
-< τι λες παμε σε κανενα ξενοδοχειο η και εδψ στην τουαλετα δεν εχω προβλημα>.
-< μπα μια χαρα ειμαι και εδω δεν το κουναω>.
-< δεν θα στο λεω και για πολυ αφου ετσι παντα θελεται εσεις τα κοριτσια>.
Πηρε το ποτηρι της και του εριξε το ποτο , εκει με επιασε και εσκασα στα γελια.
-< και εγω δεν θα σου ξαναπω οτι δεν θελω γιατι εισαι ενας κατεστραμενος που μονο που θελει ειναι να ευχαριστησει τον ευατο του>.
Πω ετσι εε. Καυτο θηλικο θα σου δειξω εγω τι μπορεις να παθεις αμα ερθεις στο ξενοδοχειο μαζι μου.
Αυτη εφυγε να παει στην τουαλετα και αυτος εφυγε εξω με νευρα. Αμεσως βλεπω να βγενει παλι γρηγορα εξω και να ερχεται προς το μπαρ. Περνω ενα ποτο και τρεχω προς αυτη.

Ερμιονη

Καθως πηγα προς το μπαρ ηρθε ενας με δυναμη και το ποτο που κραταγε χυθηκε πανω στο φορεμα μου.
-< ΚΑΛΑ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ...ΠΟΥ ΠΑΣ;>
-< συγνωμη δεν ηθελα , ειμουν λιγο λιωμα και δεν σε ειδα>.
-< ΤΩΡΑ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ . ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΗΣΩ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ;>
-< στην τουαλετα>
-< δεν γινεται διοτι το κανουνε>. Το προσωπο του ερειξε ενα χαμογελο και ηταν πολυ ωραιο μην σας πω το καλητερο που εχω δει.
-< καλα περιμενε και θα δεις>.
Που παει.. τωρα αυτος. Παει προς την τουαλετα και τον βλεπω να φωναζει.

Νικ

Κανενας δεν θα μου χαλαει τα σχεδια παω προς την τουαλετα και ανοιγω την πορτα . Το θεαμα ηταν ολα τα λεφτα την ειχε βαλει και την πηδαγε
-< να πατε σε κανενα ξενοδοχειο να βγαλετε τα ματια σας>.
Μολις με ειδαν βαλανε οτι ρουχο ειχαν βγαλει και ετρεξαν μαζι. Εκανα σημα στην ομορφη κοπελα με τα υπεροχα ματια να ερθει απο εδω. Αφου ηρθε μπηκε μεσα και με κοιταγε με απορια.
-< τι τους ειπες;>.
-< να φυγουν>.
-< ευχαριστω> . Ειπε και πηγε προς τον καθρεφτη
-< δεν φευγει με τιποτα>. Την βλεπω να παιρνει χαρτια και να σκουπιζει τον λεκε.
Καθως σκουπιζει το φορεμα εμφανιζεται εντονα το στηθος της και δεν μπορω παρα να κοιταξω.
-< τι κοιτας ;>.
-< τιποτα, φερε εδω να σε βοηθησω>.
Αφου περνω το χαρτι απο το χερι της , τριβω το σημειο. Την βλεπω να προσπαθει να τραβηχτει και ετσι βαζω το χερι μου πισω στην μεση της και την φιλαω με παθος

Να το πρωτο φιλι
Ποια η αντιδραση της Ερμιονης μετα απο το φιλι?
Αμα σας αρεσει το εργο αυτο ★ η σχολιο
★★★★★★★★★★★

Η Μοιραια ΣυναντησηWhere stories live. Discover now