ΝικΑκουω φωνες απο πισω και καποιους να πλακωνονται και το βλεμμα μου σταματα σε ενα γεγονος . Βλεπω την Ερμιονη να πεφτει στο πατωμα με δυναμη. Κατι μεσα μου πηγε να σπασει και ετσι ετρεξα οσο πιο γρηγορα μπορουσα εκει. Εσπρωχνα ολους για να φτασω οσο γινεται πιο γρηγορα εκει. Οταν εφτασα την ειδα λιποθυμη στο πατωμα, την πηρα στα χερια μου και ετρεξα προς την εξοδο . Να παει στο διαολο ο αγωνας.
Τρεχω στο αμαξι και την βαζω προσεκτικα μεσα. Στον δρομο καθως πηγαιναμε προς το σπιτι την παρατηρουσα να δω αμα ειναι καλα αλλα δεν ηταν .
Δεν ξερω τι να κανω και αυτο ειναι το χειροτερο. Αφου φτασαμε σπιτι μου την πηρα παλι σταχειρια μου και ετρεξα μεσα. Την εβαλα στον καναπε και πηγα να φερω λιγο παγο για το κεφαλι.
Αιμα δεν ειχε αλλα το χτυπημα πρεπει να ηταν δυνατο . Της δινω ενα φιλι στο κεφαλι και παω να παρω τηλεφωνο την Μανια να ερθει απο εδω.
-< ναι ποιος ειναι;>.
-< Μανια εσυ εισαι ; ο Νικ ειμαι>.
-< ενα Νικ τι θελεις;>.
Την ακουγα λιγο αναστατωμενη και της ειπα.
-< Μανια η Ερμιονη>.
-< τι η Ερμιονη;>.
-< την χτυπησε ενας στον αγωνα που πηγαμε και τωρα εχει λιποθυμησει>.
-< που εισαι;>.
-< σπιτι μου>.
-< ερχομαι>.
-< ναι ελα>.
Αφου κλεισαμε εγω πηγα πςλι μεσα να δω τι κανει.Μανια
Αμα παθει κατι θα τρελαθω , βλεπω τον Πετρο να με κοιταει καλα καλα και του λεω τι εχει γινει.
-< πετρο σηκω παμε σπιτι σας αμεσως>.
-< τι εγινε ρε Μανια , γιατι εισαι ετσι;>.
-< η Ερμιονη εχει χτυπησει μην πεις τιποτα αλλο απλα πηγεναι στο αμαξι μου και φερτω για να φυγουμε>.
-< καλα>.
Τρεχει εξω ενω εγω βαζω οτι βλεπω μπροστα μου .
Θα τρελαθω δεν γινεται αλλιως.
Τρεχω και εγω εξω και βλεπω τον Πετρο να με περιμενει στο αμαξι του
-< παμε σπιτι σου γρηγορα>.
-< γιατι τι εγινε; >.
-< Πετρο ασε τις ερωτησεις και απλα ξεκινα>.
-< οκ>.
Εβαλε μπρος και πηγαμε προς το σπιτι του.Ερμιονη
Το κεφαλι μου ποναει και δεν μπορω να κανω τιποτα δεν ξερω γιατι αλλα τα βλεπω ολα μαυρα και δεν ξερω τι μπορω να κανω ωστε να ξυπνησω.
Ακουω φωνες και δεν ξερω ποιος ειναι και ουτε μπορω να ανοιξω τα ματια μου για να δω. Τωρα καποιος πρεπει να με εχει παρει αγκαλια και ειναι τοσο ζεστο το σωμα του και ο χτυπος της καρδιας του ειναι ειναι τοσο ηρεμος που με χαλαρωνει απο ολα οσα περασα.
Τωρα νομιζω ακουω την φωνη της Μανιας αλλα δεν ξερω μπορει και να το φανταστηκα.
-< Ερμιονη ξυπνα >.
Ποιος με φωναζει ; δεν βλεπω τιποτα.
-< Ερμιονη σε παρακαλω ξυπνα >.
Τωρα νομιζω οτι ακουσα τον Νικ.
-< πως εγινε;>
Εμενα ρωταει τι στο καλο.
-< ενας την χτυπησε στο κεφαλι, παιζανε ξυλο και πρεπει να μπηκε καταλαθος στον κυκλο τους>.
-< εσυ που εισουν;>.
-< ειχε παει τουαλετα τελευταια στιγμη την ειδα >.
Τωρα ακουω καποια να κλαιει και ξερω οτι ειναι η Μανια.
-< πρεπει να το πω στον πατερα της>.
Οχι αμα το κανει δεν θα ξανα βγω ποτε εξω , πρεπει να πω οχι ενα απλο οχι.
-< κατσε να σου δωσω το σταθερο>.
η τωρα η ποτε βαλε ολη την δυναμη σου Ερμιονη αλλιως ολα τελειωσαν .
-< ευχαριστω>.
Τωρα Ερμιονη τωρα ξυπνα πες ενα οχι
-< οχιι>.
-< Ερμιονη>.
-< τι ξυπνησε>.
-< δεν ακουσες το οχι;>.
Τι αλλο να κανω ελεος ρε Μανια .
-< ασε θα τον παρουμε πιο μετα>.
-< οκ>.
Παλι καλα
-< Ερμιονη πες παλι κατι>.
Δεν μπορω Μανια , θελω αλλα δεν μου βγαινει τιποτα αλλο .
-<Ερμιονη ξυπνα >.
-< Μανια ασε την να ξεκουραστει παμε μια βολτα να ξεσκασεις>.
-< καλα αλλα θα ερθουμε παλι σε λιγο>.
-< ενταξει>.
Ακουω τωρα την πορτα .
-< εγω θα μεινω μαζι της>.
Ο Νικ το ειπε αυτο χαχαχα δεν μπορω και να γελασω οτι ειπε κατι τετοιο.
YOU ARE READING
Η Μοιραια Συναντηση
Teen FictionΜια μερα θα συναντηθουνε ο Νικ και η Ερμιονη τυχαια σε ενα μπαρ ΑΥΤΟΣ: ενας ομορφος ξανθος με γαλαζοπρασινα ματια που παιζει με τα κοριτσια και δεν τον ενδιαφερει να κανει σχεση ΑΥΤΗ: μια ομορφη κοπελα ξανθια με γαλαζια ματια που δεν την ενδιαφερε...