Κεφαλαιο 11

709 58 4
                                    


Ερμιονη

Βλεπω το ονομα στο τηλεφωνο και δεν ξερω τι να κανω. Να το σηκωσω;
Τελικα το σηκωνω .
-< γεια μπαμπα>.
-< που εισαι μικρη;>.
-< πρωτον δεν ειμαι μικρη και δευτερον σε εναν φιλο ειμαι. Σε λιγο θα ερθω σπιτι>.
Μεχρι τωρα δεν εχει πει τιποτα. Λες να μην ξερει ή να θελει να μου τα πει απο κοντα.
Δεν ξερω τι να σκεφτω .
Ο Νικ καθεται και με κοιταει.
-< ελα σπιτι γρηγορα γιατι η ωρα εχει περασει και δεν σε βλεπω καλα>.
-< καλα μπαμπα ερχομαι τωρα>.
Εκλεισα το τηλεφωνο και ειπα στο Νικ να με παει. Στον δρομο δεν μιλησαμε και ειπα να κανω εγω το πρωτο βημα γιατι θελω να μαθω γιατι με φιλησε.
-<Νικ μπορω να σου πω;>.
-< μην ειναι για το φιλι μονο>.
-< καλα ακου . Αυριο θα παω σινεμα και θελω να σε ρωτησω αμα θες να ερθεις μαζι μου;>.
-< καλα θα ερθω>.
-< κατα της 7 ελα απο το σπιτι μου τοτε>.
-< οκ κουκλα>.
-< πως καταληξαμε ετσι>.
-< τι εννοεις;>.
-< την τελευταια φορα σπαγαμε πραγματα και φωναζαμε ο ενας στον αλλον και τωρα..>.
-< και τωρα τι;>.
-< τιποτα>.
Και ετσι περασε η ωρα και ειμασταν εξω απο το σπιτι μου.
-< σε ευχαριστω που με εφερες>.
-< τιποτα χαρα μου>.
-< καληνυχτα τα λεμε αυριο>.
-< καληνυχτα θα σε παρω τηλεφωνο αυριο > .
-<οκ>.
Και ετσι εφυγα και πηγα προς το σπιτι οπου οπως παντα ο μπαμπας μου ειναι απο εξω.
-< που εισουν;>.
-< σε εναν φιλο>.
-< μονο φιλος;>.
-< ναι μπαμπα μονο φιλος αφου ξερεις οτι δεν με νοιαζει κανενας αντρας>.
-< γιατι κοπελα μου πρεπει και εσυ να ερωτευτης στην ζωη σου>.
-< αφου το ξερεις οτι δεν πιστευω στην αγαπη τι να κανουμε τωρα δηλαδη>.
Και.μπηκα μεσα στο σπιτι ομως ελα που δεν θα τελειωσει τοσο συντομα ολο αυτο.Ακουω τον μπαμπα μου να φωναζει απο πισω μου αλλα τρεχω στο δωματιο μου. Αγαπη σιγα τα αυγα. Μια βλακεια ειναι που το λενε ολοι για να πιασουν γκομενα. Σημερα ηταν μεγαλη μερα . Μπορω να πω οτι ο Νικ τελικα ειναι καλος και φανηκε πως με προσεξε οταν χτυπησα. Και να σας πω ακομα ποναει το κεφαλι μου . Δεν αντεξα αλλο και πηγα για μπανιο για να χαλαρωσω. Εβαλα ζεστο νερο στην μπανιερα και καθησα μεσα. Δεν ξερω ποσες ωρες ειμουν εκει μεσα . Οταν βγηκα πηρα τηλεφωνο την Μανια αλλα δεν το σηκωσε τι να κανει αραγε.

Μανια

-< μωρο μου η Ερμιονη ειναι>.
-< αστην τωρα . Θα καταλαβει οτι ειμαστε μαζι και θα σταματησει. Σε θελω εδω σε αυτο το καναπε>.
-< εισαι ο καλητερος>.
-< ναι μου το λενε ολες μωρο μου>.
-< τι ;>.
-< βλακεια μου . Σε παρακαλω ξεχνα αυτο που ειπα και ελα εδω>.
Πηγα κοντα του και αρχησε να μου βγαζει τα ρουχα και εγω το ιδιο. Μου ελεγε συνεχεια οτι με ηθελε και οτι ειμουν δικια του . Με αναβε τοσο που δεν αντεξα και τον δαγκωσα στον λαιμο και μετα του αφηνα φιλια σε ολο το σωμα . Εκεινος μου εβγαλε το σουτιεν και αρχησε να παιζει με το εσωτερικο του. Ηταν τοσο ωραια που φωναζα ασταματητα και εκεινος μου ελεγε να φωναζω πιο δυνατα. Αφου βγαλαμε ολα μας τα ρουχα μπηκε μεσα μου αγρια και αρχησε να κανει δυνατες ωθησεις. Με εφερε στην κορυφη ενιωθα τετοια ηδονη που δεν ηθελα να τελειωσει. Ηθελα να ειναι μεσα μου καθε βραδυ καθε πρωι καθε μεσιμερι .
-< πως με αναβεις τοσο μωρο μου>.
Και ετσι συνεχησαμε μεχρι το πρωι. Η Ερμιονη πηρε 3 φορες τηλεφωνο αλλα οταν επερνε αυτος δεν με αφηνε και την εβαζε πιο μεσα μεχρι που τον αγκαλιασα δυνατα λογο της απολαυσης.

Η Μοιραια ΣυναντησηWhere stories live. Discover now