Κεφαλαιο 18

633 56 3
                                    


Πετρος

-< και τι θελει;>
-< δεν ξερω ρε Πετρο>.
-< μην τολμησεις να το σηκωσεις>.
Και τοτε ακουγεται ο ηχος της πορτας... ποιος ειναι;
-< παω να ανοιξω>. Λεει η Μανια και σηκωνετε απο το κρεβατι
-< ερχομαι και εγω>. Της λεω και βαζω το παντελονι μου.
Η Μανια ανοιγετην πορτα και ενα αγορι μπαινει μεσα.
-< Γιαννη>. Λεει η Μανια κια τον κοιταζει καλα καλα....
-< ωστε εσυ εισαι ο Γιαννακης>.
Πηγα πολι κοντα του και τον πηρα απο τον γιακα...
-< Πετρο αστον.. τι κανεις;>.
-< αμα πιστευει οτι θα σε δωσω σε αυτον ειναι γελασμενος.>.
-< Πετρο αστον... ακομα δεν μας ειπε για πιο πραγμα εχει ερθει... αστον να μιλησει>.
-< αφου ξερω οτι ηρθε για να σε κερδισει.. δεν το βλεπεις... φαινεται.. το προσωπο του τα λεει ολα.>
-< καλα καταλαβες μεγαλε.. αλλα εσυ τι της εισε;... ενας απλος γκομενος για να παιρναει την ωρα της... το αγορι της ειμαι εγω>.
-< ΤΙ>.
-< Γιαννη τι λες;... δεν ειναι γκομενος μου.... το αγορι μου ειναι>.
-< ελα ρε ασε το θεατρο πες τα ολα... ποιος πηδαει καλητερα>.
Ρωτησε ο Γιαννης και εγω δεν ηξερα τι να κανω.. πηρα τα πραγματα μου και εφυγα... ακουσα την Μανια να με φωναζει αλλα δεν γυρισα να την κοιταξω... εε οχι αυτο παει πολυ.. δεν θα παιζει μαζι μου... εγω την ερωτευτηκα και εκεινη το επαιζε σε διπλο ταμπλο.

Το τηλεφωνο μου αρχισε να χτυπαει... κοιταω το ονομα και ειναι Σονια...την ειχα ξεχασει αυτην ...
Ωραια θα δουμε Μανια...τωρα θα δεις τι εχασες.
Πηγα να το σηκωσω αλλα η καρδια μου δεν με αφηνε και ετσι το εκλεισα και πεταξα το κινητο στον δρομο... ζηλευω.. γαμωτο ζηλευω παρα πολυ!!
Μια κοπελα γυρισε λιγο για να με κοιταξει.
-< εισαι καλα;>.
-< οχι ασε με και εσυ>.
Πηγα να φυγω αλλα με σταματησε...
-< θες να μου μιλησεις... μπορω να σε βοηθησω>.
-< δεν νομιζω ειμαι χαλια>.
-< ειμαι ψυχολογος και μπορω να σε βοηθησω...>.
-< ενταξει παμε>.
Πηγα με την κοπελα σε μια καφετερια και της ειπα τα παντα...τς ειπα για την Μανια για τον αλλον τον παπαρα τον Γιαννη... για την αγαπη που εχω για την Μανια...
Εκεινη μου ειπε οτι πρεεπει να ηρεμησω και να παω να μιλησω με την Μανια....Αλλα εγω δεν μπορω να το κανω.. δεν ξερω.. δεν μου βγαινει
-< αμα δεν το κανεις θα την χασεις... θα την παρει ο αλλος>.
-< μα εγω δεν μπορω... δεν μπορω να κανω κατι τετοιο... ειμαι τοσο χαλια.. δεν μπορω να μιλησω μαζι της>.
-< πρεπει ομως... μονο ετσι θα το λυσετε>.
Η Αγνωστη κοπελα εφυγε και εγω εμεινα μονος.... και τοτε καταλαβα την βλακεια που εκανα... την αφησα μονη μαζι του στο σπιτι της...
Αμεσως εγινα κοκκινος και ετρεξα προς το σπιτι της.
Οταν μπηκα μεσα ειδα

Η Μοιραια ΣυναντησηWhere stories live. Discover now