Ερμιονη
Μπηκαμε μεσα και ο Νικ μου επιασε το χερι δεν ξερω γιατι το εκανε αλλα δεν με πειραξε κιολας.
Πηγαμε και καθησαμε σε δυο θεσεις μακρυα οσο γινεται απο τον πολυ κοσμο αλλα αυτο δεν γινεται σε ενα γηπεδο.
Ο αγωνας ξεκινησε αλλα εγω δεν μπορουσα να παρακολουθησω και πολλα και ετσι ειπα μηπως ηταν καλητερα να μιλησουμε λιγο ακομα με τον Νικ γιατι πραγματικα χθες και σημερα ηταν πολυ διαφορετικος
-<Νικ>.Μανια
Σημερα ηταν ολα τελεια ειμουν με τον Πετρο και φιλιομασταν στο κρεβατι μετα αποφασισαμε να παμε για φαγητο εξω. Αφου ειχαμε φτασει στο εστιατοριο αποφασισαμε να παρουμε ψαρι να φαμε.
Ηταν ολα τελεια που νομιζω οτι πρωτη φορα εφαγα ετσι ψαρι με τοση μανια. Τωρα περπαταμε στον δρομο αγκαλια και δεν μπορω να φανταστω κατι καλητερο, ειναι οτι ηθελα παντα εναν αντρα που να με αγαπαει. Αυτο ηθελα παντα στην ζωη μου και τωρα το εχω και δεν προκειται να το αφησω ετσι. Καθως περπαταμε προς το σπιτι του βλεπω μια κοπελα εξω και ξερω καλα ποια ειναι, καλα οχι το ονομα της αλλα ειναι τσουλακι του δρομου.
-< Πετρο μου>.
-< εννοεις τον δικο μου Πετρο>. Της λεω με ενα δολοφονικο βλεμμα.
-< τι λες κουκλιτσα μου απο ποτε ο δικος μου Πετρος εγεινε δικος σου;>.
-< απο τοτε που το καναμε πρωτη φορα>.
-< και επειδη το κανατε σημαινει οτι ειναι δικος σου;>.
-< παντως οχι δικο σου με τετοιο προσωπο>.
-< η χαζη η φιλη σου μου το εκανε>.
-< και λιγα σου εκανε , την αλλη φορα θα της πω να σε περιποιηθει καλητερα>.
-< δεν θα υπαρξει αλλη φορα να εισαι σιγουρη >.
-< αχαχχααχ δεν την ξερεις την Ερμιονη>.
-< τι εννοεις;>.
-< πηγεναι πολεμικες τεχνες και να σου πω απεγινε η αλλη που τολμησε να κολησει σε εναν δικο μου>.
-< τι;>.
-< δεν ξερω , εμαθα παντως οτι πιο χειροτερο δεν μπορουσε να της συμβει>.
Αυτη το σκεφτηκε καλα καλα και ειπε:
-< καλα δικος σου φευγω>.
-< μπραβο τσουλακι του δρομου>.
-< τι με ειπες;>.
-< αυτο που ακουσες>.
-< μην τολμησεις να το ξανα πεις>.
-< Μανια αστην δεν εχει σημασια ειναι μια χαζη , αστην παμε πανω μην χαλαμε την τοση ωραια μερα>.
-< σωστα, αντιο τσοκαρο>.
Και ετσι φυγαμε και μετα με τον Πετρο αρχισαμε να γελαμε και να μου λεει οτι με αγαπαει. Δηλαδη ετσι πιστευει και εγω το ιδιο πιστεω τον αγαπαω. Μολις τελειωσαμε να γελαμε πηγαμε μεσα και ξεκινησαμε να βγαζουμε τα ρουχα μας. Εγω ειμουν απο πανω του και τον φιλαγα σε ολο το σωμα ενω εκεινος με δαγκωσε στο λαιμο και εγω φωναξα.
Μετα απο ωρες απολυτου ερωτα ειπαμε να παμε σπιτι μου για ταινια.
-< ρε Πετρο μολις τωρα τελειωσαμε και ειμαι πτωμα>.
-< χαχαχ που να στα εκανα ολα δεν θα ζουσες>.
-< μην με αναβεις εμενα>.
-< γιατι τι θα μου κανεις;>.
-< θα δεις>.
Παω προς εκεινον και του βγαζω αγρια το πουκαμισο.
-< τι κανεις εκει;>.
-< θα δεις>.
Και τον ριχνω παλι στο κρεβατι και αντε παλι απο την αρχη τα ιδια αλλα μονο ιδια δεν ειναι γιατι καθε φορα ειναι διαφορετικηΕρμιονη
-< ναι Ερμιονη>.
-< ηθελα να ρωτησω πας συχνα σε αγωνα>.
-< μπα οχι απλα ο Πετρος μου ελεγε να παμε καπου και σκεφτηκα τον αγωνα>.
-< αα και τελικα πηγες μαζι μου>.
-< εισαι καλητερη παρεα οταν το θελεις>.
-< αχαχχα και εσυ σε ειχα παρεξηγησει>.
-< τελεια>.
Δεν ειχα καθολου το μυαλο μου στο παιχνιδι και ουτε που με ενδιεφερε και το σκορ.
Κοιταγα γυρο και εβλεπα ολο τον κοσμο συγκεντρομενο στο παιχνιδι , καλα ποσο ωραιο μπορει να ειναι να βλεπεις καποιους να πετανε μια μπαλα σε ενα καλαθι;
-< πολυ δυσκολο> λεει ο Νικ
-< τι πως;>.
-< απλα το ξερω>.
-< μου τα λες περιεργα>.
-< τι ειναι το τοσο περιεργο;>.
-< οτι με ξερεις καλα αλλα εχουμε γνωρηστει κατω απο ασχημες συνθηκες>.
-< ναι το ξερω>.
-< α ναι αυριο θα ερθεις μαζι μου να παρουμε τηλεφωνο για σενα γιατι δεν θα παιρνω στο σταθερο>.
-< που το βρηκες το σταθερο;>.
-< μου το εδωσε ο Πετρος>.
-< α ναι>.Νικ
Το να την βλεπω να βαριεται και να καθεται ωστε να μην μου το χαλασει και νευριασω μαζι της ειναι τοσο αστειο.
-< θες μηπως να φυγουμε>.
-< μπα οχι ειναι τελεια εδω>.
Δεν αντεξα και γελασα .
-< γιατι γελας ;>.
-< γιατι καθεσαι εδω μονο και μονο για να μην νευριασω εγω , ειναι πολυ αστειο>.
-< α ετσι>.
-< αχχαχα ναι>.
-< παω τουαλετα>.
Εφυγε θυμωμενη γρηγορα καινεγω απλα γελαγα δεν μπορουσα να κρατηθω.Πετρο
Σε λατρευω Μανια. Αυτο πρεπει να της πω αλλα φοβαμε δεν ξερω πως;
-<Μανια>
-< θελω να σου πω κατι ;>.
-< ελα λεγε αγαπη μου>.
-< ακουμε θελω να πω οτι σε λατρευω και θελω να ξερεις οτι σε αγαπαω για παντα>.
-< πω πω τι γλυκος που εισαι >.
Με φιλαει με παθος και εγω αυτο που κανω ειναι να την παρω αγκαλια.
-< σε θελω Μανια>.
-< και εγω αλλα πρωτα παμε στο σπιτι μου>.
-< ωραια>.
Και ετσι φυγαμε για το σπιτι τηςΕρμιονη
Μπηκα μεσα στην τουαλετα . Δεν το πιστευω οτι γελαγε ελεος πως μπορεσε να κανει κατι τετοιο και εγω που νομιζα οτι αλλαξε, επιτηδες το εκανε για να με νευριασει . Αφου τελειωνω, βγαινω εξω και παω προς τον Νικ ομως ακουω φωνες και καποιους να δινουν μπουνιες. Πηγεναι γρηγορα Ερμιονη απλα προχωρα και ξαφνικα νιωθω ενα χτυπημα στο κεφαλι και...
Γεια σαςς
Μικρο κεφαλαιο αλλα το επομενο θα ειναι μεγαλητερο
Ερμιονη τι επαθε τελικα;
Νικ τι θα κανει ;
Μανια και Πετρο♥♡♥♡
Σονια επιτελους ποτε θα φυγει;
★ και σχολιο
Ββ
-<
YOU ARE READING
Η Μοιραια Συναντηση
Teen FictionΜια μερα θα συναντηθουνε ο Νικ και η Ερμιονη τυχαια σε ενα μπαρ ΑΥΤΟΣ: ενας ομορφος ξανθος με γαλαζοπρασινα ματια που παιζει με τα κοριτσια και δεν τον ενδιαφερει να κανει σχεση ΑΥΤΗ: μια ομορφη κοπελα ξανθια με γαλαζια ματια που δεν την ενδιαφερε...