Ερμιονη
-< τι θες;>.
-< θελω να μιλησουμε>
-< εγω ομως δεν θελω>.
Και παω να κλεισω την πορτα αλλα την σταμταει με το ποδι του.
-< Νικ βγαλε το ποδι σου τωρα και φυγε απο το σπιτι μου... ο μπαμπας μου κοιμαται... φυγε>.
-< ειπα θελω να μιλησουμε... δεν φευγω απο εδω αμα δεν σου πω αυτα που θελω να σου πω>.
-< Νικ ειπα κατι φυγε>.
Παω παλι να κλεισω την πορτα αλλα αυτη την φορα ακουω την φωνη του πατερα μου. Ωχ οχι ξυπνησε.... ελα τωρα... γιατι σε μενα.
-< καρδουλα μου ποιος ειναι στην πορτα;>.
-< ενας φιλος μου μπαμπα>
Λεω και απο μεσα μου θελω να πω οτι ειναι ο πιο μεγαλος μαλακας που εχω γνωρισει αλλα το κραταω μεσα μου... μην γινεις κακια Ερμιονη.
-< και γιατι δεν παιρναει μεσα στο σπιτι το παλικαρι;>.Τιιιιιι οχι οχι δεν θελω να περασει.
-< δεν ξερω μπαμπα... Νικ γιατι δεν περνας μεσα;>.
-< οοο ερχομαι>.
Μπαινει μεσα και μου κλεινει το ενα ματι του... μωρεεε θα σε φτιαξω εγω... δεν θα ξαναδεις αυτο το ματι ποτε ξανα στην ζωη σου.
-< ελατε τωρα μεσα να τον γνωρισω και εγω αυτον τον Νικ>.
-< μαλιστα μπαμπα>.
Πτου ρε γαμωτο... γιατι;; .....μου ερχεται να παρω το κεφαλι του Νικ και να το χτυπαω στην πορτα.
Πηγα στο σαλονι.
Ο μπαμπας μου καθισε στον ιδιο καναπε με την Μανια η οποια κοιταγε μια εμενα και μια τον Νικ και μετα γελαγε... θα σε φτιαξω και εσενα κουκλιτσα μου.. σε ευχαριστω πολυ για την υποστηριξη.
Πωω η μονη θεση που μπορω να καθισω ειναι διπλα του.
Τελεια.
Πηγα και καθισα διπλα του..
Με κοιταξε και μου χαμογελασε... μωρε θα στο κοψω εγω το χαμογελο.Ο Μπαμπας μου ξεκινησε την συζητηση.
-< και για πες παιδι μου με τι ασχολησε;>.
-< εχω επιχηρησεις στο εξωτερικο και μου αρεσει πολυ και η πλυροφορικη.>.
-< αα ωραια!!>.
-< εε εγω καλητερα να πηγαινω>. Λεει η Μανια.
Οχι κουκλιτσα μου δεν καταλαβες... εδω θα κατσεις.
-< οχι Μανια μετα θελω να σου πω κατι σημαντικο.. περιμενε>.
-< καλα>.
Το ειπε τοσο σιγα που ουτε ακουστηκε.
-< και για πες παιδι μου με το κοριτσακι μου πως γνωριστηκατε;>.
Μην του πεις την αληθεια κακομοιρη μου.. .. αμα του πει οτι γνωριστηκαμε σε ενα μπαρ και μετα το καναμε μεχρι το πρωι σε ενα ξενοδοχειο.. ο μπαμπας μου θα παρει το τουφεκι και θα αρχιζει να πυροβολαει.
-< εεε την συνατησα στο δρομο>.
Ελεος κατι πιο καλητερο δεν ειχε να πει... μου επεσε λιγος καφες πανω της... ηθελε βοηθεια η Μανια με τον υπολογιστη της και οταν ηρθε γνωριστηκαμε... ο φιλος του ειναι το αγορι της Μανιας και ετσι γνωριστηκαμε... ελεος...
-< και;>.
-< τι και;;.. αυτο>.
Για να μην πει αλλη βλακεια και με καψει .. ειπα να πω εγω τι εγινε.
-< μπαμπα απλα ο κυριος απο εδω... μου ειχε ριξει καταλαθος καφε πανω μου και για επανορθωσει με κερασε εναν καφε και ετσι μιλησαμε και τα βρηκαμε.>.
-< ααα ενταξει.>.
-< μπαμπα θελεις να πεις κατι αλλο στον Νικ;; γιατι πρεπει να φυγει.>.
-< γιατι να φυγω;>.
Δεν το πιστευω... τι βλακας... οχι ρε παιδακι μου θα κατσεις μεχρι το πρωι και θα παιξουμε το παιχνιδι με τις ερωτησεις.
Πραγματικα θα τον σκοτωσω.
-< Ερμιονη.. που ειναι οι τροποι σου . Πηγαινε φτιαξε καφε για τα παιδια και μετα ελα να συζητησουμε.>
-< ενταξει μπαμπα>.
Σηκωθηκα πανω ... θα βγαλω ολο τον θυμο μου στην κουζινα.... ακου να του φτιαξω και καφε του βλακα.
Τουρμο εγινα.... πρεπει να κανω κατι για να ηρεμησω .
Μπηκα στην κουζινα... ας αρχισει το παρτυ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Μοιραια Συναντηση
Ficção AdolescenteΜια μερα θα συναντηθουνε ο Νικ και η Ερμιονη τυχαια σε ενα μπαρ ΑΥΤΟΣ: ενας ομορφος ξανθος με γαλαζοπρασινα ματια που παιζει με τα κοριτσια και δεν τον ενδιαφερει να κανει σχεση ΑΥΤΗ: μια ομορφη κοπελα ξανθια με γαλαζια ματια που δεν την ενδιαφερε...