Κεφαλαιο 3

1.3K 90 7
                                    

Ερμιονη

Με επιασε απο την μεση και με φιλησε εντονα και παθιασμενα. Αρχικα τον αφησα γιατι ενιωσα μια περιεργη αισθηση, μετα ομως τον χαστουκησα. Δεν φανηκε να τον πειραξε γιατι ξανα ηρθε κοντα μου και με ξαναφιλησε με τετοια ενταση που δεν ξερω πως ειμουν ακομα ορθια.
Τον σπρωχνω και τρεχω προς τα εξω, εκει βλεπω την Μανια να μιλαει με εναν ωραιο τυπο, παω προς τα εκεινη αλλα ενα χερι με πιανει.

Μανια

Δεν βλεπω κανεναν καλο στην πιστα και δεν βλεπω και πουθενα την Ερμιονη . Ξαφνηκα καποιος με σκουνταει στον ωμο.
-< γεια σου κουκλα , τι κανεις μονη;>.
-< για και σε σενα , τιποτα το σημαντικο>.
-< πως σε λενε;>.
-< Μανια>. Πωπω ειναι κουκλος
-< χαρηκα εγω ειμαι ο Πετρος>.
-< και εγω χαρηκα >.
-< θες να χορεψουμε ;> .
-< ναι γιατι οχι.>. Πωπω μου ειπε να χορεψουμε τελεια, μην τολμησεις να εμφανηστεις Ερμιονη θα σε σκοτωσω.
-< τι σκεφτεσαι;>.
-< ποσο κουκλος εισαι>.
- εγω σε σκεφτομουν πριν ερθω>.
-< και τι συμπερασμα εβγαλες;>.
-< οτι εισαι μια κουκλα η οποια ειναι σεμνη γλυκια αλλα και σεξι ταυτοχρονα>. Θα πεσω κατω κανε να μην λιποθυμησω.
-< σε ευχαριστω και εσυ εισαι πολυ γλυκος , ναι παμε να χορεψουμε>.
-< εισαι εντελως μονη;>.
-< ναι >. Γιατι του το ειπα αυτο αφου δεν ειμαι;
-< παμε >.
-< ωραια >.
Και ετσι αρχησαμε να χορευουμε. Ειμασταν τοσο κοντα που ενιωθα την ανασα του στο λαιμο μου. Ηταν πολυ καλος χορευτης αλλα και εγω δεν πηγαινα πισω. Ηταν τελειος μαυρα μαλλια και αυτο το πουκαμισο με τρελενει.

Νικ

-< ασε με να φυγω>.
-< οχι>.
-< τι οχι πας καλα; >.
-< εισαι δικια μου>.
-< τι λες ;>.
-< αυτο που ακουσες>. Δεν ξερω γιατι το ειπα αλλα ενιωσα κατι μαγικο οταν την φιλησα .
-< ασε με τωρα αλλιως θα φωναξω>.
-< οχι τωρα οταν παμε στο ξενοδοχειο>.
-< μπα και ποιος σου ειπε οτι θα παω μαζι σου στο ξενοδοχειο;>.
-< γιατι με θες το ενιωσα στο φιλι σου>
-< δεν ηταν τιποτα αυτο απλα ασε με να φυγω>.
Ποτε καμια δεν μου εχει ανισταθει θα εχει πλακα. Οσο κανει την δυσκολη με φτιαχνει περισσοτερο αλλα οχι με αυτο τον τροπο που ξερουμε ολοι ειναι πιο ωραιο και πιο διαφορετικο.
-< παμε σου ειπα , εισαι δικια μου και θα στο αποδειξω σε κανενα 10 λεπτο.
-< δεν πας καλα>.
Πηγε να φυγει ομως την γυρησα και την φιλησα παλι τοσο εντονα που δεν ξερω λες και δεν μπορω να χορτασω αυτα τα ζουμερα χειλια.
-< εισαι δικια μου>.
-< εγω...>.
Δεν προλαβε να τελειωσει την ξαναφιλησα . Αυτη ανεβηκε πανω μου και τυλιχθηκε γυρο μου.
Με φιλησε με τοσο παθος που δεν ξερω πρωτη φορα ενιωσα τοσο πολυ και το χαρηκα τοσο.
-< ετσι μπραβο τωρα μιλαμε σωστα>.
Αφου δεν την ειδα να λεει τιποτα πηγα προς τα εξω . Παλι καλα που πειρα εγω τα κλειδια και ετσι πηγαμε στο αμαξι του κολλητου μου.

Ερμιονη

Τον εχω παρει αγκαλια και παμε προς το αμαξι του. Δεν ξερω τι εχω παθει αλλα με τρελενει μονο με το βλεμα του λιωνω.
-< που παμε ;>.
-< αφου ξερεις τι ρωτας;>.
-< σωστα>.
Και για καποιο περιεργο λογο τον φιλησα εγω με δυναμη και βλεπω να βγαινει ενα βογκητο απο το ομορφο στοματακι του.
Ερμιονη τι εχεις παθει, δεν εισουν ετσι εσυ τι εγεινε τωρα;
-< μπες μεσα >. Μου λεει και μπηκα οσο πιο γρηγορα γινοτανε.
Αφου μπηκε μεσα φυγαμε.

Πετρος

-< χορευεις πολυ ωραια>.
-< και εσυ κουκλε>.
Με ειπε κουκλο και δεν ηταν η λεξη που με τρελανε αλλα ο τροπος που το ειπε.
-< θελεις να σε κερασω ενα ποτο ;>. Πες ναι πλςςς
-< φυσικα παμε>.
ΝΑΙΙ . Αφου της εδωσα το ποτο αρχησαμε να μιλαμε για το τι κανουμε στην ζωη μας και για να πω την αληθεια αυτο που προσεχα ηταν ο τροπος που τα ελεγε.
-< γιατι με κοιτας ετσι;>.
-< γιατι εισαι τελεια>.
-< τι καλος> και μου δινει ενα φιλη στο μαγουλο τοσο ζουμερο και γλυκο ταυτοχρονα.
-< και για πες , πως και εισαι μονη;>
-< εε ειμαι με μια φιλη αλλα δεν την βλεπω>.
-< αα οκ θα σε βοηθησω να την βρεις>.
-< μπα δεν θελω μου αρεσει εδω>.
-< και εμενα>
Και φιλιομαστε , αυτο το φιλι με εφερε στα ουρανια την πηρα απο την εφερα πιο κοντα μου . Οι γλωσσες μας ενωθηκαν και αρχισαν να παιζουν μεταζυ τους.

Νικ

Αφου μπηκαμε στο ξενοδοχειο και πηραμε τα κλειδια του δωματιου την σηκωσαν σαν νυφη και πηγαμε προς τα πανω . Ανοιξα την πορτα και κυριολεκτικα τρεξαμε στο κρεβατι. Την ερειξα στο κρεβατι και ανεβηκα πανω της. Αρχησε να μου ανοιγει του πουκαμισο και εγω την γυρησα ωστε να της βγαλω το φορεμα , αφου βγαλαμε ολα τα ρουχα μας αρχησα να την γλυφω και να την φιλαω σε ολο το σωμα.
Εβγαλε ενα δυνατο βογκητο και μου τραβηξε τα μαλλια , μετα απο αυτο αρχησα να της δεινω υγρα φιλια στο λαιμο κα εκεινη να με γλυφει στο σωμα μου . Εβγαλα ενα βογκητο και της δαγκωσα το αυτι. Αφου τελειωσαμε και οι δυο με τα φιλια στον αλλο , πειρα ενα προφυλακτικο και ευχαριστω τον Πετρο για αυτο και αρχησα να μπενοβγαινω μεσα της. Εβαλε τα νυχια της στην πλατη μου και αρχησε να με γρατσουναει.
Μου αρεσε τοσο πολυ , αφου περασαν 6 ωρες μας πειρε ο υπνος μετα.

Ερμιονη

Οταν ξυπνησα το πρωι ειδα οτι δεν ειμουν στο κρεβατι μου αλλα σε ενα ξενοδοχειο με εναν αγνωστο που ουτε θυμομουν. Πειρα τα ρουχα μου, τα εβαλα και εφυγα γρηγορα απο εκει.
-< αυτο ηταν ασ το ξεχασουμε δεν προκειται να ξαναγινει>.

Πρωτον Μανια και Πετρος θα ειναι μονο για μια νυχτα η θα ειναι ενα κανονικο ζευγαρι.
Δευτερον Ερμιονη και Νικ τελικα αυτο ειναι το τελος ενος αληθινου ερωτα η αρχη μια μεγαλης αγαπης
Τριτον σε οποιον αρεσε αυτο ★ και σχολιο
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Η Μοιραια ΣυναντησηWhere stories live. Discover now