Κεφαλαιο 20

753 53 0
                                    


Ερμιονη

Μετα απο εναν μηνα

Ενας μηνας εχει περασει και με τον Νικ τα παμε τελεια...σημερα ειναι και ο γαμος της φιλης μου..αφηστε τι τραβαω για να την συνεφερω...
Ετοιμη ειναι να μου μεινει στα χερια.
-<πωπω Ερμιονη δεν μπορω..δεν μπορω...θα πεσω...>
-< ελα μην ακουω βλακειες ολα μια χαρα θα πανε...>.
-< παντρευομαι το πιστευεις...πωπω>.
-< ναι...και ο τυχερος ο γαμπρος...το κακητερο κοριτσι θα μας παρει..>
-< φυσικα... αλλα και εγω..παλικαρι σαν τα κρυα τα νερα παιρνω..>.
-< ελα παμε γιατι θα αργησουμε και ο γαμπρος θα φυγει..δεν θα μας περιμενει..>.
-< αν φυγει θα τον κοψω φετες και θα τον δωσω στα ψαρια για να τον φανε..>.
-< ναι..ναι αυτο θα κανεις και μετα θα σε τρεχουν στα δικαστηρια.>
-< τι λες ρε..σιγα μην με πιασουν>
-< μπα ελα ρε..και για πες πως θα ξεφυγεις..θα τους πεις περιμεντε να ερθει ο πριγκιπας αν σε παρει...>
-< καλα χεστω ..παμε γιατι δεν μας βλεπω να προλαβαινουμε...>

Μανια

Πωπω σημερα η μερα παιρναει ποκυ αργα..δεν ξερω..μπορει να παθω και κανενα καρδιακο οταν φτασουμε στην εκλεισια.
Τωρ ειμαστε στο αμαξι και παμε σφην εκλεισια...αχ δεν το πιστευω..θα μεινω στον τοπο....μολις μου λεει η Ερμιονη οτι φτασαμε  μου κοπηκαν τα ποδια...ιιιιι τι θα κανω τωρα
Η πορτα ανοιγει και ειναι η στογμη μου να βγω στο φως και αν με δουν ολοι..
μοκις παταω το ποδι μου στο πλακακη μενω...
Παω να πεσω αλλα η Ερμιονη με κραταει απο πισω.
-< προχωρα..>
Μου ειπε  και με εσπρωξε προς τον γαμπρο ο οποιος ηταν με ρνα χαμογελο στα χειλι...
Πωπω ακομα θεος ειναι και με Υτο το κουστουμι με αναβει...λες να υπαρχει καμια αποθηκη στην εκκλησια..εχω και καιρο να ερθω..απο την μερα που βαφτηστικα...
Πωπω ηρεμια Μανια...μπορεις να τα καταφερεις..
Οταν πηγα κοντα του μου εδωσε την ανθοδεσμη....
Πηγα να πω κατι αλλα με τραβηξε απο το χερι και με φιλησσ..οχι απλα με φιλησε αλλα εβαλε και χερι .πωπω τι κτηνος....τον γουσταρω.
Του κλεινω το ματι λες και ειμαστε σε ραντεβου αυτη την στογμη. .
Η Ερμιονη και ο Νικ απο πισω μας φιλιουνται..ιιιι
Πηρα λιγο ριχι και τους το πεταξα..
-< μαρι θα σε σκοτωσω...γιατι μας πεταξες ριζι...γεμιστα θα μας κανρις;>
-< θα επρεπε αλλα εισαι τυχερη γιατι σημερα παντρευομαι.>
-< προχωρα>
Προχωρησαμε μεσα και η τελετη ξεκινησε...πηγαιναμε να φιληθουμε αλλα ο παππας ελεγε οχι ακομα..μωρε θα παρω κανενα μαχαιρι και θα τον αρχησω.
Κοιταξα για μια στιγμη πισω..η Ερμιονη και ο Νικ μες στα μελια ειναι..πωπω.
Τελικα και οι δυο βρηκαμε το αλλο μας μισω...
Φυσικα καναμε πολλα για να το κρατησουμε...
Η τελετη τελειωσε και εμεις αντι να παμε στο γλεντη..τρεξαμε γρηγορα σπιτι και καναμε ερωτα για τρεις μερες...δηλαδη δεν φευγαμε απο το κρεβατι και οποτε μας ερχοταν του διναμε μια για να καταλαβει...
Αυτα ειναι....

Πετρος.

.την αγαπαω τοσο μα τοσο πολυ ρε γαμωρο..αυτη η αγαπη θα με τρελανει...καθε της φιλης και παραδεισος...
Αυτη η γυναικα ειναι οτι εψαχνα..οχι οτι εψαχνα αλλα το βρηκα κατα τυχη...δεν εχω κανεναν παραπονο..η ζωη με καλως ορησε στο παραδεισο..στην αγκαλια της..
Ειπαμε οτι  θα γυρισουμε ολη την γη μαζι..και φυσικα με τον Νικ και την Ερμιονη...και αυτοι ειναι πολυ αγαπημενεοι..ολο στα μελια και στα σιροπια...
Βλεπω οτι θα εχουμε και αλλο γαμο σε λιγο...
Εχει περασει 1 βδομαδα απο τον γαμο μας..και μου φαινεται λες και εγινε χθες...δεν θελω να τελειωσει ολο αυτο..θα προσπαθησω να την κανω να καταλαβει οτι ειμαι μοναδικος..

Νικ

-< Ερμιονη μωρο μου μπορω να σου πω κατι;>
-< ναι μωρο μου ελα τι εγινε>
-< θες να με παντρευτεις>
Και εκει ηταν που εμεινε...δεν ηξερε τι να πει..αλλα ειμουν σιγουρος οτι θα πει Ναι γιατι με αγαπαει οπως την αγαπαω και εγω..
-< ναι ρε βλακα θελω..θελω να ζησω για παντα μαζι σου... δεν πιστευα στον ερωτα..ειμουν τυφλη ομως τωρα μαζι σου βρηκα το φως μου>...
Ειπε και με φιλησε...
Ωραια ετσι ξεκιναμε παντα και καταλαηγουμε να το εχουμε κανει 8 φορες....
Θα με παντρευτει!!!!!!
Ο Αλλος παντρευτηκε..ειμαι ετοιμος και εγω.

Η Μοιραια ΣυναντησηWhere stories live. Discover now