Yeni bölümle herkese merhaba!!
Multimedya : Cameron Dallas
&&&&&&&&&&&&&&&&&
Gözlerim, onun mavi gözlerinde takılı kalırken dudaklarımdan kelimeler döküldü.
"Siktir. "
Bakışlar bana dönerken Melanie konuştu.
" Mavi? "
Onunda bakışları benim baktığım yöne döndü ve o da konuştu.
" Gerçekten siktir. "
Gözlerimin içine baka baka oturduğumuz masaya geldi ve konuştu.
" Mavi!"
"Ne var? "
Sesimdeki umursamaz ton hissettiklerimin aksine beni şaşırtsada çaktırmadan bakmaya devam ettim.
" Bir merhaba demek yok mu? "
" Merhaba Kaan. "
(Kaan ı hatırlamayanlar bölüm sonundaki koyu yazdığım bölüme lütfen)" Amma da sıcakkanlıyız. "
" Beni bilirsin. "
" Herneyse konuşmamız gereken bir konu olduğunu biliyorsun. "
" Hayır, aydınlat beni. "
Gözleri oturduğum masada gezindi.
" Sarhoşsun o zaman? "
" Altı üstü 19 shot attım, sanmam. "
" Sarhoş olsaydın bayağı mutlu olurdum. "
" Tüh üzüldüm bak şimdi. "
Şuana kadar konuştuğumuz herşey ingilizceydi. Ta ki bana zarfı uzatana kadar.
" Bu ne şimdi? "
" İçine bak. "
Parmaklarımla zarfın bir kenarını yırtıp içindeki kağıdı çıkardım. Bu bir,
Davetiyeydi.Gözlerim yazıyı okurken yutkundum.
Babamla orospu evleniyordu demek. Bana ise sadece davetiye gelmişti.Davetiyeyi parçalara ayırıp Kaan'ın eline tutuşturdum. Daha çok fırlatma şeklinde bir tutuşturma olmuştu ama öylesine sinirliydim ki ellerim titriyordu.
"Mavi? "
" Gidebilirsin, Kaan. Bunları da ona tam olarak bu şekilde ver. Mesajımı anlayacaktır. "
Kafasını salladı ve eğdi.
Kaan'a da kızgındım. Babamı destekliyor olması beni arkamdan vurmuş olması demekti. Ve o bunu yapıyordu.Babam aslında evlenebilirdi. Yani yakışıklıydı. Ve yaşı da müsaitti. Benim yaptığım çocukluktu. Ama umrumda bile değildi.
Belki, sadece belki eğer olaylardan o şekilde haberdar olmasaydım, en başından tanıştıkları ilk zamandan beri biliyor olsaydım. Belki, birazcık daha anlayıllı olabilirdim. Ama öyle olmamıştı. Zaten ihtimaller üzerine konuşuyorduk.Sen ihtimaller üzerine yaşıyorsun, Mavi.
Belki.
Ayrıca risk senin göbek adın.
Olabilir ama bu konuda değil. Bu konu sadece benim üzerime değil.
Kaan'ın bardan uzaklaşmasını izlerken bardağımda kalan tekilayı kafama diktim ve ayağı kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorunlu Mavi.
Sonstiges"ACI SENİ GÜÇLÜ YAPAR. KORKU DAHA CESUR, KIRIK BİR KALP İSE DAHA AKILLI.'' ●Bu bir Bad Girl hikayesi değil;Bu çaresiz bir kızın yaşama tutunmayı farklı bir şekilde denemesinin hikayesi...● ♧Bu Hikayede Yaşanan Herşey Gerçektir. Sadece Henüz Yaşanmad...