Merhabalar herkese! sksfjk Bölüm kısa olduğu için özür diliyorum öncelikle sjgf herneyse multimedya Deniz.
Bölüm Şarkıları:Evanescence--My Immortal
Imagine Dragons--Monster
Imagine Dragons--Bleeding Out
Bunlar benim yazarken dinlediğim şarkılar arkadaşlar okurken sırasıyla dinleyebilirsiniz...
&&&&&&&&&
''Senin,Mavi.''
Ses geldiğinde gözlerimi kapattım.Bunun burada ne bok işi vardı?
-Flashback-
Pambe,tavşanlı,bosbol pijamalarım ve insanlıktan çıkmış topuzumla evden çıkmış,yürüdükçe 'vıçk vıçk' sesler çıkaran tavşanlı terliğimle bakkaldan 2 ekmek almış eve doğru yürüyordum.
Eve yaklaştığımda balkonda o'nu gördüm.Yan evimizde balkonda öylece oturmuş telefonuyla oynuyordu.
Annem yan evimize taşınan birilerinden bahsetmişti ama hiç böyle düşünmemiştim.
Yüzü telefonun ışığıyla aydınlanmıştı.Gözleri çok koyu bir maviydi.Gece gibi...
Parlıyordu.Lacivert gökyüzünde parlayan yıldızlar gibi...
Yüzü pürüzsüzdü.Hayatımda hep kirli sakallı birine aşık olacağımı düşünmüştüm.Ama sanırım bu da hayatın bana ''sıçtım ağzına'' deme şekliydi.
Aşk.Bence bu aşk değildi.Ona hissettiğim şey,aşk kadar kolay dile getirilemezdi.
Belki bu onu ilk görüşümdü.Ve bu şeyleri ilk görüşümde hissetmem saçmaydı.Ama öyleydi işte.
Gözleri telefondan ayrılıp gözlerime kilitlendi.O an kalbim teklerken elimdeki ekmek torbası yere düştü.
Gözleri düşen ekmeğe döndü.
''Poşetin düştü.''
Sesi çok güzeldi.Ya da değildi.Umrumda değildi çünkü içimde en sevdiğim şarkıyı dinliyormuşçasına bir his oluşturmuştu.O anın etkisiyle konuştum.
''Ha?"
''Ekmek,''
''Ha.''
Düşen ekmeği elime alıp hafifçe gülümsedim.Başımı yere eğip hızla eve girdim.
-Flashback-Son-
İlk tanışmamız gözlerimin önünden geçince kalbim tekrar tekledi.O zaman heyecanla teklemişti.Şimdi de sinirle.
Arkamı döndüm.
''Deniz?''
''Mavi'm''
Başımı yana eğip gülümsedim.
Bir kaç adım yanına yaklaştım ve gözlerine baktım.Hala aynı parlıyordu.
Bir anda yumruğumu suratına indirdim.
Beni mal gibi ortada bırakıp gittikten sonra ortaya çıkıp onu affediceğimi mi düşünmüştü,gerçekten?
Yediği yumrukla yere düşünce,gözlerini gözlerime kilitlereyek ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorunlu Mavi.
Acak"ACI SENİ GÜÇLÜ YAPAR. KORKU DAHA CESUR, KIRIK BİR KALP İSE DAHA AKILLI.'' ●Bu bir Bad Girl hikayesi değil;Bu çaresiz bir kızın yaşama tutunmayı farklı bir şekilde denemesinin hikayesi...● ♧Bu Hikayede Yaşanan Herşey Gerçektir. Sadece Henüz Yaşanmad...