A szobámba érve fáradtan heveredtem le puha matracom közepére, végtagjaimat pedig elnyújtva azon, erőszakos sóhaj hagyta el a számat.
- Tehát találkozol a Winchesterekkel - Illegette magát a tükröm előtt Gabriel, mire a hang hallatán ijedten ugrottam egyet.
Könyöklő-ülésbe tornázva magam, zavart tekintettel méregettem az alakot, aki erre szélesen elmosolyodott.
- Bocsesz. Használnám a tükröd.
- Miért nem jó a sajátod? - Vontam össze a szemöldököm, mire a férfi mosolya még szélesebbre nyúlt.
- Gondoltam közben beszélgetünk, mint bátyó és hugesz - Ezzel maga alá rántotta a tükör előtt lévő széket, s lovagló ülésben helyet foglalva azon, ráhelyezte karjait a támlára.
- Beszélj. - Rántottam meg a vállam, majd ernyedt karomat magam mellé ejtve, lehunytam a szemem.
- Sam is ott lesz a kis randitokon, igaz? - Hangjában éreztem, hogy mosolyog. Csukott szemmel is láttam azt a sejtelmes mosolyt, ami az arcát ékesíti, így szívem erőtlenül dobbant egyet mellkasomban.
Ismét ülőhelyzetbe tornáztam magam, majd a férfihoz merészkedve, mélyen a szemeibe néztem.
Arcán láttam a döbbenetet, ahogyan olyan közel másztam hozzá, hogy arcunk között csupán pár miliméternyi táv maradt.
Feszülten nyelt egyet.
- Mi ütött beléd? - Húzódott el, hangja furcsa mód távolinak tűnt. Zavartság, és izgalom vegyült a gyermeki hang mögött.
- Mi közöd van Sam Winchesterhez? - Tekintetemmel aprólékosan végigvonaglottam vonásain, keskeny ajkain, s kelletlenül felragyogó, borostyánszín szemein.
Gabriel megrántotta a vállát, ajkai ismételten mosoly formájában díszelegtek feszes arcvonalain.
- A húgom osztálytársa, és a töketlen öcsém legjobb barátjának az öccse - Adta meg az egyértelmű választ, kétkedő mivoltom azonban nem tudta beérni ezzel a válasszal.
- Folytasd..
- ...és egy városban élünk.
Hunyorogni kezdtem.
Talán nem Samuel William Winchesterrel találkozott azon a titokzatos éjjelen..
- Jól van - Egyenesedtem fel ültömben, bátyám arcára pedig kiült a megkönnyebbülés. - De ne hidd, hogy ennyivel megúsztad. És azt se, hogy átverhetsz...
- Sose tenném - Emelte megadóan égbe kezeit. - Jól van Sherlock, ennyi elég a yaoi-shipből.
- Abból sosem elég.
- De ha majd elég lesz, térjünk a tárgyra...
Feszülten helyezkedni kezdett ültében, mogyoróbarna fürtjei az ide-oda mocorgástól arcába omlottak.
- Elviszlek, feltéve, ha segítesz valamiben..
Érdekelten meresztettem szemeimet az illető vonásaira, aki erre csak még zavartabb képet vágva, felegyenesedett.
- Hogyan - Összeszorította fogait, majd vonallá préselve ajkait, erőszakosan lélegezte be a hirtelen felhevült levegőt. - Hogyan hívjak randira egy lányt...?
Szívem izgatottan dobbant egyet mellkasomban, majd diadalittas mosollyal arcomon, immáron feszes testtartással méregettem a velem szemben ülő bátyám zavart arckifejezését.
YOU ARE READING
Supernatural Texts [HUN]
FanfictionNéhol trágár szavakat tartalmaz. Csak saját felelősségre olvasd. Átírva ©2016