6:33
A kádba engedett forró víz kellemesen cirógatta bőrömet, a felszínén úszó sötét hajam pedig egy új árnyalattal ruházta fel az áttetsző víztükrét.
Kellemes érzés söpört végig rajtam, ahogyan a felszínen úszó habfelleg között elmerülni tűnő végtagjaim a talajjal érkeztek, s éreztem, hogy az álmosság szele ismét megcsapja arcomat.
Nagyjából negyed órája ázhattam már a vízben.
Nem akartam egy múltkorihoz hasonló kisebb balesetet, mely szerint ismét elnyom az álom, így felpörgetve a dolgokat, kókusz illóolajokkal felruházott tusfürdőmmel félig telenyomva tenyeremet, elkentem azt magamon.
Az alapos átmosdást követően leöblítettem magamról a habot, s ugyanezt az eljárást hasznosítva, megmostam a hajamat is.
- Nem, csak az időpontot mondd, Charlie - Lucifer hangja tompán tört utat magának az ajtón keresztül.
Ügyelve a víz fodrozódására, óvatosan kiszálltam a kádból, s magam köré tekerve a törölközőmet, visszafojtott lélegzettel hallgattam a beszűrődő párbeszédfoszlányokat.
- Mit tudunk az áldozat viktimológiájáról? - Hangjában feszültség érződött. - Charlie, meghalt egy tizennyolc éves lány! És mi még sehol sem állunk a nyomozásban!
A szívem, a már egy megszokott ritmusa ezúttal elvétette az ütemet.
Áldozattan?
- Jól van, igazad van - Szaggatott sóhajt hallatott. - Holnap még átbeszéljük..
Sietve összepakoltam a cuccaimat, amik a készülődésemez kellettek, majd kinyitva az ajtót, a szobája előtt toporgó Luciferrel találtam szembe magam.
Telefonja a kezében villogott, arcvonásai azonban a feszültségről tanúskodtak. Mintha megszűnt volna létezni.
- Luc? - Léptem hozzá közelebb, ezzel is magamra irányítva a figyelmét. - Fél füllel hallottam ezt-azt, miközben telefonáltál. Minden rendben?
Bátyám arca megenyhült a kérdés hallatán, ám szemei továbbra is felszínesen ragyogtak.
- Persze - Felelte. - Csak zavarosak most a dolgok..
- Hát, elég gagyi egy melóhely, ha engem kérdezel - Megengedett magának egy vérszegény mosolyt.
- Készülsz valahová?
Megrántottam a vállam.
- Csak kajálni a Fat Angelbe.
- Sammel?
- És Deannel - Tettem hozzá. - Plusz egy fő.
- Elvigyelek?
Nemlegesen megráztam a fejem.
- Már elígérkeztem Gabenek - Mosolyodtam el, mire bátyám hasonló gesztussal reagált.
- Vigyázz magadra tökmag - Simított végig a vállamon, majd eltűnt a szoba sötétjében.
***
7:48
A fekete Range Rover kerekei sebesen szelték az utakat.
Gabriel óvatosan vezetett, s a rádióból szóló Wake up Lil' Susie egy kicsit feldobta az egyébként fagyos hangulatot.
KAMU SEDANG MEMBACA
Supernatural Texts [HUN]
Fiksi PenggemarNéhol trágár szavakat tartalmaz. Csak saját felelősségre olvasd. Átírva ©2016