Capitolul 5

9 2 0
                                    

POV. VALENCE

Cand am vazut rana de la tampla ei pur si simplu ma cuprins nervii, cine ar putea sai faca asta? Cine ar ranio? Defapt stiu cine e dar nu sunt sigur, de acea trebue so fac pe Daria sa-mi spuna adevarul.

__Ai gasit trusa de prim ajutor? O ridic în sus răspunzându-i la întrebare
O deschid si scot apa oxigenata, bandajele si înca cateva creme.

__Daria! Acum ca nu mai suntem în casa la matusa ta ,îmi poti spune cine tea lovit eu nu prea cred ca pur si simplu te-ai impedicat.

__Mnu.....

__Natalia a facuto nu?

__D..da

__Doamne ce femeie nebuna!

__Au ma doare! Îi aplicasem crema pe rana vazando cum se stramba din cauza dureri.

__Scuze..... gata am terminat! Iam asezat bandajul si am. pupato pe rana .

__Multumesc acum daca nu te superi trebue sa plec mia dat mesaj prietena mea Gigi sa ma duc la ea sora ei Amanda e plecata si îi este urat sa steie singura.....o sa le cunosti si tu sunt super de treaba!

__Ok, abia astept sa le cunosc!Hai, te conduc eu la usa.

-------------------------------------------
POV.DARIA

Ajung în fata usei prietenei mele Gigi ,bat de doua ori la usa asteptand sa iasa.

Aud un,, vin acum" infundat... pe usa iese o Gigi somnoroasa, îmi face semn sa intru dupa ea!

__Hei somnoroaso ce faci si de ce dormi la ora asta?

__Pai sa spunem ca ieri am împlinit 3 ani de relatie cu Nigel si am iesit la un restaurant am mancat am dansat ,abia la 2 noaptea am ajuns acasa.

__Ooo ce dragut ce as vrea sa am si eu pe cineva!

__Pai si de ce nu-ti faci un iubit ?

__Nu stiu daca sunt pregatita, sti ce mi sa întamplat cu Alan!

__Offf scumpo înca nu ai trecut peste?

__Înca nu pot sa uit ce mi-a facut, mia fost iubit doar din cauza unui aiurit de pariu si plus ca eram doar niste copii!!

__Da dar a durat ceva relatia voastra chiar daca a fost cu întreruperi si certuri a durat 4 ani... tin minte si acum cum eu si Amanda ti-am facut lipeala cu el, tu erai timida si nu puteai asa ca iam spus noi apoi v-am încuiat singuri în casa.

__Da si dupa ce ne-ati încuiat mi-a recunoscut ca si el ma place si ma pupat pe obraz..... atunci a fost cand ne-ti cuplat voi la 13 ani dar ne-am despartit deoarece el trebuia sa plece în Franta iar cand sa întors (aveam 15 ani ) a făcut pariul ala idiot cu baeti si eu am căzut în plasa lui.Ce amintiri ,si frumoase si urate.

__Mda si la 16 ani ai aflat de pariu si te-ai despartit de el ce amintiri ..

În camera se lasa o liniste surda doar tastele telefonului lui Gigi se auzeau.... plictisita de atata liniste am rupt tacerea:

__Si ce tia dat Nigel cadou?

__Un lant cu jumate de inimioara iar jumatatea celalata e la el la brelog iar cand le îmbini scrie: DRAGOSTEA NOASTRA E DE NEÎNVINS..

__Ooo ce dragut iar tu ce iai daruit?

__Ceasul acela care sil doarea mereu !

__Dragut

__Da

Ma uit la telefon vazand cat e ora 16:55 ....O nu o sa întarzi din nou..

__Gigi trebue sa plec matusa mea ma omoara daca întarzi!!

__ok dar sa treci maine pe la mine va veni Amanda

__Ok pa draga!

__Pa te pup

Ies din casa prietenei mele indreptandu-ma la cosmarul meu, o iau la pas alergand pe trotuar ajungand în fata usi casei mele. Deschid usa încet intrand înauntru.

__Matusa am ajuns!

__Matusaa

O strig dar nu-mi raspunde oare unde e? Gasesc un bilet pe frigider îl iau si îl citesc.

Am plecat la Marvin, ma întorc maine dupa amiaza sper sa gasesc luna casa; altfel îti mai sparg odata capul.

Si iar se întâlneşte cu bogatasul ala nu-mi vine sa cred cum pot fii uni oameni, morti dupa bani, niciodata nu i-am înteles.

Urc treptele pana în camera mea dand drumul la muzica, în boxe auzinduse melodia,, Randi - calc pe suflete" . Ma pun pe pat fredonand melodia asteptand ca timpul sa treaca mai repede.

-------------------------------------------

🔵🔵🔵🔵🔵

Consecințele Iubiri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum