Capitolul 25

5 1 0
                                    

POV DARIA

Am ajuns înapoi la casa lui Vallence . Nu mai suntem în siguranta în casa asta trebuie sa ne mutam . Nattalia nu se va lasa pana nu va obtine cea ce vrea .

__Tu ! De cand sti sa te lupti asa ? Ma întreaba fascinat Vallence!

__Ai stat o saptamana dupa fundul meu urmarindumi orice miscare care o fac si nu mai vazut cum lupt?

__Ba da te-am vazut dar nu chiar asa ! Nu credeam ca mosul ăla tea învatat chiar asa de bine sa te lupti !

__Mosul ala are nume !

__Nu-mi pasa a încercat sa ma omoare !Spune revoltat Vallence!

__Pai daca mai rapit e si normal ! Sti ceva gata cu cearta asa nu iesim nicaieri ! Trebuie sa ne mutam neaparat de aici !

Îmi împachetez lucrurile la fel facand si Vallence punand bagajele în masina si pornim la drum !
------------------------------------------------------

Ajungem la casa cea noua , a durat o ora pana aici . Luam bagajele si ne instalam în noua casa .

__Care e treaba cu Nattalia Vallence?

__E sora mea ! Spune îngandurat !

__Sora ta ! Spun si pufnesc în ras ! Si ce anume tia zis sora ta" despre mine ?

__Ca tu neai omorat parinti ,si pe noi ai vrut sa ne omori dar nu ai reusit !

__Iar tu o crezi pe ea ?

__ Nu stiu ce sa mai cred ! Mi-am pierdut memoria; nu pot sa mi amintesc nimic totul e în ceata !

__Îti zic eu cum sta treaba ! Nattalia tea mintit ! Nu e sora ta ! Nattalia e matusa mea ! Dupa ce parinti mei au murit ea a venit sa aibe grija de mine ! Dar a prins ura pe mine si a încercat sa ma omoare ! Dar nu a reusit asa ca tea împins pe tine de pe stanca !

__ Nu asta nu poate fii adevarat ! Nattalia e sora mea si nu ar face asa ceva niciodata ! Cea care minte esti tu Daria ! Trebuia sa te omor cand am avut ocazia !

Vallence pleaca trantind usa . Nu ma crezut ;el chiar nu ma crezut tot în Nattalia are încredere . Ma pun pe canapea varsand cateva lacrimi încercand sal sun pe Vallence dar nu mi raspunde .

------------------------------------------------------

POV VALLENCE

E o mincinoasa ! Sora mea ma avertizat în legatura cu ea iar eu nu am luat masuri . Nici nu mai stiu ce sa cred . Oare Nattalia chiar nu e sora mea ? Simt o mana rece pe umarul meu , ma întorc vazando pe Nattalia în spatele meu .

__? Unde e Daria ? Iar tu ce cauti aici ?Spune încruntanduse

__ E acasa ! Mia spus ca tu nu esti sora mea ! E adevarat ?

Se aseaza langa mine punandumi mana pe umar .

__ Ti am spus sa nu ai încredere în ea ; încearca sa ne desparta sa ne puna unul împotriva celuilalt ! Tiam zis ea este foarte vicleana ! Trebuie sa ai grija cu ea !

Stau pe ganduri analizand vorbele ei ; daca chiar e adevarat înseamna ca Daria va plati cu orice pret findca ma dus de nas !

__ Iam spus multe , am facut multe ! Iar ea sia batut joc de mine Nattalia ! Vreau sa ma razbun ! Nu vreau so mai vad !Spun cu lacrimi în ochi !

__ Am un plan Vallence ! Tu doar trebuie sa o aduci înapoi în tara ei natala în locul unde toate amintirile tale tiau fost luate . De acolo ma descurc eu !

__Bine asa voi face ! O voi face sa regrete tot pe Daria !

------------------------------------------------------

POV NATTALIA

Plec de langa Vallence lasandul singur în propriile ganduri . Proasta aia era sa mi strice toate planurile . Noroc ca lam putut readuce unde trebuie pe prostanacul asta de Vallence . Sunt ca doua marionete în mana mea ; ma joc dupa bunul meu plac cu cei doi. În sfarsit o voi omora pe ultima ramasa din familia ei . Mia facut placere sai omor pe parinti ei , îmi va face mai mare placerea sa o omor pe ea . Apoi voi putea lua toti bani care ea îi detine si nici macar nu stie .

__ Stela pregatestemi bagajele plecam înapoi acasa ! Mia ajuns orasul asta !

__ Da doamna !

Închid telefonu si ma sui în masina conducand spre casa . Abia astept ziua de maine .

Ajung la stela si îmi iau bagajele ducanduma spre aeroport . Urc în avion si ma relaxez asteptand sa cobor .

Planul asta nul va mai strica nimeni . Nici chiar inutilul de Vallence . Sunt ferm convinsa ca o uraste si mio va aduce sai pun sfarsit vieti ei inutile .

____________________________________

Consecințele Iubiri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum