POV KONOR
Închid telefonul si fug repede la Gigi si Amanda spunându-le sa se pregateasca de plecare! Trebuie sa ajung repede acolo ,înaintea lui Vallence si Nattalia!
Ne punem bagajele în masina si plecam spre aeroport!
__Crezi ca e bine? Spune îngrijorată Gigi!
__Dupa felul cum vorbea la telefon e speriata!
__Konor daca o va gasi ei înaintea noastră ce vom face atunci?
__Nu stiu Amanda! Dar indiferent de ce se va întampla noi nu o vom lasa balta!
Ajungem în fata aeroportului ! Ne dam jos din masina cu tot cu bagaje si intram în aeroport!
__Cu ce va pot ajuta? Spune vanzatoarea de bilete.
__Vreau 3 bilete spre Spania! Zbor rapid clasa 1 , va rog!
__ Poftiti! Si ar trebui sa va grabiti zborul e în 5 minute!
Iau biletele si o iau la fuga spre avion las bagajele, predau biletele si urc în avion!
Peste 2 ore
Ne dam jos din avion si luam bagajele! Va trebui sa luam un taxi! Nici bine nu am spuso ca si apare unul!
__Încotro ? Ne întreaba taximetristul!
__Strada 15 , si grabestete ! Trebuie sa gasim pe cineva!
__Sa ghicesc si voi o cautati pe Daria?
__Stai de unde o sti tu pe Daria? Întreb speriat . Sper sa nu fie un om de al lui Nattalia!
__ Poveste lunga! Acum nu contează asta cea ce conteaza e ca a fost luata de politie si daca nu va duceti mai repede sa o luati de la sectie , o va lua Nattalia. Fata mia povestit cate ceva! Va voi duce eu!
__Bine sper sa fie acolo!
Ajungem la sectie , ne dam jos din taxi si intram în sectia de politie. Gigi se duce sal întrebe pe ofiter de Daria dar dupa cum are fata cred ca sunt nu mai vesti proaste!
__Nattalia nea luato înainte e prea tarziu !
Gigi începe sa planga alaturi de Amanda! Nu asta nui sfarsitul ! Trebuie sa facem ceva ca sa o gasim!
------------------------------------------------------
POV DARIA
Cacati de politisti nici macar nu stie sa tina un prizonier! Miau facut nu mai rani la mana! Politisti ma inmaneaza ofiterului care a terminat o convorbire telefonica, ma ia de brat si ma arunca în celula!
__ Ai noroc fetita ca îi mai pasa cuiva de tine! Peste o ora va veni un barbat sa te ia si plateste o suma frumoasa ,înseamna cai pasa de tine cu adevărat !
Asta trebuie sa fie Konor alt barbat nare cine! El chiar vine dupa mine! Si daca nu e el? Trebuie sal întreb pe ofiter cum îl cheama pe barbat!
__ Stati domnule ofiter! Cum îl cheama pe barbatul care trebuie sa vina sa ma ia?
Se întoarce spre mine cu o privire înspăimântătoare! Schiteaza un zambet si spune :
__ Domnul Vallence!
NU.
NU NU NU. Daca ma va gasi aici ma va omora ma va tara la Nattalia si ma va omora! Nu vreau ca tarfa aia sa aiba satisfacţia de a ma omora!
__Domnule va rog nu ma puteti lasa pe mainile lui va rog! Ma va omorâ!
Ma tin de bare si ma uit la ofiter cu lacrimi în ochi. Sta în fata usei, apuca clanta si spune :
__ Nu te pot ajuta!
Tranteste usa si ma lasa în întuneric! Tip dupa el sa nu ma lase aici, sa nu ma lase în mainile celui care odata lam iubit si înca îl iubesc chiar daca face asta.
Nenorociti stiau ce îmi vor face si totusi nu fac nimic nu iau nici o măsură asupra acestui caz! Ma lasa sa mor în ghearele diavolului!
Dar oare nu merit sa mor ? Am omorat atatia oameni chiar daca erau rai, erau oameni iar eu miam umplut mainile de sangele lor. Ei au fost candva îngeri, dar au devenit diavoli din cauza urei si dorintei de a se razbuna la fel ca mine! Am devenit asa din cauza lui Vallence! Am dorit sai razbun moartea alaturanduma unei mafi, atrenanduma, si omorand pe toti cei care îmi stateau în cale! Nu mam gandit ca ei poate au o familie, un copil ,o mama ,un tata ! Eu sunt diavolul ce candva a fost înger! Merit o viata eterna în iad!
Aud usile scartaind! Inima începe sa mi bata tare din ce în ce mai tare!
------------------------------------------------------
👣💋💍💎
CITEȘTI
Consecințele Iubiri
عاطفيةNu am avut de ales , si a trebuit să te privesc ! Nu am avut de ales , si a trebuit să te țin de mână ! Nu am avut de ales ,și a trebuit sa te sărut ! Am fost neglijentă și te-am pierdut.... Dar tu ai revenit ...... esti altfel.... schimbat...