POV DARIA.
Cel mai dulce somn întrerupt de o ciufuta. Cum sa faci asta? Dimineata cand aveam cel mai dulce vis a venit matusa mea si mia aruncat o galeata de apa pe fata.
__Ai putea sa nu mai visezi la cai verzi pe pereti si sa speli mai repede pe jos? Diseara am întalnire cu noul meu iubit Blake.
Normal ca da iai luat bani lu ala si acum ti ai gasit alt fraier doamne nu mi vine sa cred cat de curva poate fii. Nici nu mi vine sa cred ca e sora mamei mele. Îmi este asa de dor de parinti mei.
__Hellou pamantu catre Daria.... Ti am zis sa termini mai repede aici.
__ Da bine bine ! Curvo. Soptesc ultima parte.
__Te-am auzit haimanao! Ridicate sus si apropiete de mine.
Fac întocmai ma apropi de ea. Ma prinde cu mana de maxilar si se uite atenta la mine. Începe sa ma pipaie la sani si fund. Privirea i se schimba.
__Tu nu ai mare idee ce ai facut! Îmi da o palma si ma tranteste jos! Mi-ai stricat toate afacerile panarama ce esti. Tu nu mai esti virgina! Acum no sa te mai cumpere! Tipa si da cu pumnu de masa.
__Ce?
__Da Daria am vrut sa ti vand virginitatea; dar tu daca esti o catea în calduri te ai spart imediat acum no sa te mai ea.
__Nu mi vine sa cred ca faci asta cei în capul tau? Mama nar fii de acord cu asta în veci.
__Ce sti tu mucoaso? L-am avertizat pe baiatul ala sa nu se mai atinga de tine dar nu a ascultat, trebuie sal rezolv si pe asta. Ca în vremurile bune cum îi omora tata pe cei care se dadeau la mine si sora mea.
__De unde stii ca am facuto cu Valence si nu cu altcineva si ce anume zici tu de bunicu.
__Fetita pe mine nu ma pacalesti nu stii de ce sunt în stare ....bunicul tau nu a fost un ingeras cum stiai tu.... El nea pastrat virgine pana la o varsta si ca sa poata sa ia bani multi pe noi dupa ce am fost folosite am fost aruncate si ne am reconstruit o viata noua. Aceasi viata trebuie sa o ai si tu!
Trantesc usa si ies afara încep sa alerg în locul meu preferat. Mama nu mia spus niciodata asta. Oare sa fie adevarat ce spune ea?
-----------------------------------------------------POV DARIASa facut noapte e timpul sa merg acasa. Mda am stat aici si m-am gandit toata seara la cea ce a spus ea. Daca e adevarat? Daca si ea e la fel ca bunicul meu? Daca îi va face rău lui Valence?
Ajung în fata casei mele . Becul este aprins în casa, o vad pe matusa mea si noul ei iubit stand pe canapea. Ma apropi mai bine de geam. Matusa mea tine ceva la spate. Ma uit dintr-o parte mai bine dandumi seama ca e o arma.
__O nu!
O îndreapta spre el si îl împusca în cap. Încep sa tip în timp ce siroaie de lacrimi îmi curg pe fata. Ea isi îndreapta privirea spre mine si vine cu viteza afara. O iau la fuga.
__Stai Daria altfel trag!
Eu panicata nu ma opresc ci din potriva fug. Si atunci simt cum corpul meu vrea mai aproape de pământ. Ma împuscat!
------------------------------------------------------
POV DARIA.
O lumina puternica îmi bate în fata deschid ochi si ma uit împrejur.
__S-a trezit!
Sunt la spital? Încep sa mi reamintesc repede tot cea ce sa întamplat aseara. Frica automat intra în mine. Pe usa intra matusa mea încremenesc instantaneu.
__ Nu ma atinge criminalo! Tu tu lai omorat.... Mai împuscat.
Încep iar sa plang iar ea se uita confuza la mine.
__Nu au fost nici o urma de impuscatura domnisoara , doar o lovitura la cap si din cate mia zis matusa ta tu ai avut o peratie la burta iar operatia sa desfacut!
Asistenta îmi da toate perfuziile jos si ma ajuta sa cobor.
__Dar am vazuto!
__ Daria tu doar ai visat nu mai tii minte deloc ce sa întamplat? Ma întreaba matusa mea cu o voce prefacuta.
__Nu, nu mi amintesc!
__Tea lovit o masina în timp ce veneai de la petrecerea de ziua ta. Hai sa mergem acasa.
Ies din spital si urc în Masina mergand spre casa. Dar a fost atat de real. Adica toata ziua de ieri a fost doar un vis? Si daca nu a fost un vis? Asta înseamna ca matusa mea e periculoasa. Trebuie sal protejez pe Valence.....
-----------------------------------------------------
📍📍📍🚩
CITEȘTI
Consecințele Iubiri
RomanceNu am avut de ales , si a trebuit să te privesc ! Nu am avut de ales , si a trebuit să te țin de mână ! Nu am avut de ales ,și a trebuit sa te sărut ! Am fost neglijentă și te-am pierdut.... Dar tu ai revenit ...... esti altfel.... schimbat...