POV DARIA
Stau si privesc în gol gandinduma la cele întâmplate. Zilele astea chiar au fost ciudate. Visul acela a fost asa de real, si daca na fost un vis? Si asta e doar un viclesug pus la cale de matusa mea. Orice ar fii trebuie sal tin departe de mine pe Valence asa va fii mult mai sigur.
__Daria vino încua! Ma striga matusa mea cu o voce dispretuitoare.
Ma ridic din pat si cobor scarile spre matusa mea. Sta pe canapea împreuna cu o femeie de o seama cu ea.
__Astazi vei sta cu Angi... Eu am niste afaceri de rezolvat.... Sa nu faci nici o prostie ma intorc diseara....Angi nu vreau so lasi sa iese din casa, fara vizitatori si fara mancare daca nu si face treaba.... Înteles?
__Da doamna!
Iese pe usa si urca in masina ei neagra si pleaca. De ce nu iam comentat nimic? Fiindca sunt îngrozita de ea. Cea ce mai ciudat e ca eu nu am avut nici o operatie la burta.
__Uiteti programul de azi ai auzit ce a zis matusa ta nu faci treaba nu primesti mancare.
__Da am auzit foarte bine! Angi eu nu cred ca esti o persoana rea vreau sa mi spui ceva dar sa ramana intre noi. De cand o cunosti pe matusa mea?
__De 5 ani de cand ma ang... Incepe sa se panicheze si nu mai continua sa mai spuna nimic
__De cand tea ce? Angajat? Cu ce tea angajat? Si unde sa dus matusa mea acum?
Ramane stana de piatra si se uita într-un punct fix. Ma întorc si ma uit fix unde se uita si ea ,la un tablou cu mama mea. Ma apropi de el punand mana pel si uitanduma atenta la el si atunci am vazut de ce se teme Angi. In ochiul mamei e o camera mica. O iau în mana nervoasa si o trantesc de pământ facand praf din ea.
__Ma duc sa fac curatenie.Spun nervoasa
Doua ore mai tarziu
În sfarsit am terminat curatenia. Aud un ciocanit usa. Ma apropi de usa si o deschid.
__Valence?
__Hei nu mai mai sunat. Ce ai patit? În ultima vreme nu mai dai nici un semn de viata.
O maşină franeaza brusc în fata casei mele.E Masina matusi mele.
__Valence trebuie sa pleci de aici nu esti în siguranta.
__Ce tot zici acolo Daria?
Matusa mea se apropie de el si îi şopteşte la ureche.__Valence asculto pe Daria nu esti în siguranta aici dragule. Si tias sugera sa nu te mai atingi de Daria sau so mai cauti altfel vei avea de suferit.
Valence inclesteaza pumni si pleaca. Spunandumi un Noapte buna Daria soptit.
__Treci în casa!
Intru in casa iar matusa mea încuie usa.
__De ce mi ai distrus camera?
Privesc la ea inlemnita de spaima .
__Ok nu vrei sa spui nimic! Angi vino încua.
Angi vine în fuga la matusa mea inspaimantata de cea ce se va întampla.
__Da doamna!
__Nu mai am nevoie de serviciile tale, plus ca esti o gura sparta.
Scoate de la spate un pistol si o împusca în cap fara mila. Tip cat ma tin puterile cad în genunchi si încep sa plang. E doar vina mea eu iam pus intrebari iar ea aproape ca mia raspuns. Poate ca avea copii, o familie, un sot iar eu iam distrus sansa de asi vedea copii crescand, am distrus sansa de a avea copii o mama.
__Ridicate esti caraghioasa! Ma ia de mana si ma tranteste pe canapea. Asta i se va întampla si dragului tau Valence daca mai vorbesti cu el.
__Tu, tu mai împuscat atunci dar cum iai pacalit pe doctori?
__Simplu! Ti am facut o mare taietura la burta tiam scos glontul si gata.
__Esti o criminala! O sa sun la politie!
__Ce prostuta esti la fel ca mama ta. Nimeni no sa te creada nu ai martori.
Încep sa plang mai tare gandinduma ca viata mea o sa fie mult mai rea decat e acum. Trebuie so opresc dar cum?
___________________________
🌈⚡☔
CITEȘTI
Consecințele Iubiri
RomansaNu am avut de ales , si a trebuit să te privesc ! Nu am avut de ales , si a trebuit să te țin de mână ! Nu am avut de ales ,și a trebuit sa te sărut ! Am fost neglijentă și te-am pierdut.... Dar tu ai revenit ...... esti altfel.... schimbat...