POV .DARIA
Numi vine sa cred ce a facut Vallence . Înca nu îsi aminteste de mine si tot a facut dragoste cu mine . Stau în bratele lui uitanduma la tote trasaturile lui . Îi pun mana pe buze si i le conturez cand deodata îl vad ca îmi musca degetul .
__Au de ce ai facut asta ?
__Deoarece tu vrei sa ma exciti în somn ! Îmi ia degetul si mil saruta bland .Acum e mai bine?
__Da!
Îi zambesc iar el se napusteste asupra mea sarutanduma . Îl opresc cand vrea sa ajunga mai departe si ma dau jos din pat ....
__Cred ca tia ajuns runda de aseara ! Face ochi de catelus iar eu îi dau cu perna în cap !
Se ridica si el din pat si se îmbraca . Se duce pana jos iar peste cateva minute intra în camera cu o tava de mancare si un ceai .
__Dar nu mie foame ! Ma mâțâi pe langa el !
__Nici sa nu te aud nu vezi cum ai ajuns ?
__Of bine !
------------------------------------------------------
POV VALENCE
Stau si ma uit la ea cum mananca e asa de draguta. Azi o voi scoate în oras , îi voi face o surpriza .
De cand am ajuns eu sa fiu asa de moale ? Ea ma înmoaie cu totul . Dar daca cumva ma minte si îsi bate joc de mine a încurcato .
__Îmbracate cu ceva frumos !
__Stai de ce mergem undeva ?
__Da te scot în oras doar îmbracate !
__Bine !
Ies din camera si ma duc sa ma pregatesc si eu ! Iesim amandoi odata din camera si pornim la drum .
Ajungem la un restaurant nu prea departe de casa noastra . Coboram si intram în restaurant .O chelnerita vine si ne da meniul !
__Vati gandit ?ce ati dori ?
__Eu vreau o salata !
__Iar tu domnule ?
__ La fel si doua sucuri !
__Bine comanda dumneavoastra va sosi îndata!
Ne asteptam comanda linistiti cand deodata pe usa restaurantului intra Konor cu niste prieteni de ai lui . Ma încordez si încerc sa o acopar pe Daria dar prea tarziu ca a vazuto!
__Trebuie sa plecam acum ! O iau de mana fortat si se uita în spate si îl vede si ea !
__Konor ? Striga la el zambind la fel si el !
Scoate pistolul de la spate încercand sa ma împuste dar nu ma nimerit !
__ Poate ca pe tine te vrea în viata dar mie îmi cam vrea fundul tabacit deci ori ca vrei ori ca nu vrei plecam acum .
Urcam în masina la fel facand si ei . Ne urmaresc si ne împusca; Daria tipand !
O iau pe o scurtatura din padure las masina acolo o iau pe Daria si fugim de langa masina departe . Stiu ca mai încolo este o cabana în care am stat acum o luna cand o urmaream pe Daria si înca nu aveam o locuinta stsbilita . În seara asta vom sta acolo . Ajungem la ea si intram înauntru.
------------------------------------------------------
POV KONOR
Azi m-am decis sa ies cu prieteni la un restaurant nu trebuie sa fiu asa toata viata mea . Trebuie sa uit de ea , sa uit ca a existat vreodata .
__Esti gata ?
__Da Martin putem pleca !
Îmi iau cheile de pe birou si pornim la drum .
Ajungem la restaurant intram înauntru si nu mi vine sa cred cine e aici . E Valence cu o fata . Îmi pare cunoscuta de la spate zici ca e Daria .
Îsi atinteste privirea pe mine . O ia pe fata de mana vrand sa plece din restaurant .
__Trebuie sa plecam acum ! Îl aud spunand !
Fata se întoarce spre mine si raman încremenit ! Nu mi vine sa cred e chiar Daria ! Ea nu a murit !Idiotul de Valence ma mintit!
__Konor ? Îmi striga numele zambind .
Scot arma de la spate vrand sa îl tintesc pe Valence dar am ratat . O ia de mana si fuge cu ea în masina . Ma urc si eu în masina îpreuna cu ceilalti si îi urmarim . Un om de al meu trage spre masina lor auzindo pe Daria tipand .
__Idiotilor nu mai trageti o vreau vie pe Daria .
Valence o ia pe o scurtatura pierdanduse în padurea deasa .Îi gasim masina dar pe ei nu . Dau cu piciorul în ea si înjur . Iar am pierduto . Dar nu de data asta nu ma voi lasa . O voi gasi si o voi salva din ghearele nenorocitului aluia . Mai cautam putin prin padure apoi urcam cu toti în masina plecand la casele noastre !
CITEȘTI
Consecințele Iubiri
RomanceNu am avut de ales , si a trebuit să te privesc ! Nu am avut de ales , si a trebuit să te țin de mână ! Nu am avut de ales ,și a trebuit sa te sărut ! Am fost neglijentă și te-am pierdut.... Dar tu ai revenit ...... esti altfel.... schimbat...