Ceasul meu bipaie într-una anuntanduma ca e timpul sa ma trezesc din somnul meu de frumusete , mda ce mai somn !
Opresc ceasul si ma ridic cu greu din pat. Îmi fac rutina zilnica si ies afara din casa. Azi trebuie sa ma întalnesc cu Gigi si Amanda .
Ajung în fata casei lor si sun la usa asteptand sa iasa cineva . Se deschide usa iar în prag sta Amanda cu un zambet mare pe fata . Ma ia în brate strans si ma primeste în casa .
__Mia fost asa de dor de tine !
__Si mie de tine!
Ne asezam pe comoda iar Gigi aduce cestile de cafea .
__Si ce ai facut în Scotia ? O întreb eu cu un aer de curiozitate în voce .
__Frank a avut niste afaceri acolo , nu a vrut sa mearga singur asa ca am mers cu el . Dar tu ce ai facut în lipsa mea ? întrebarea e valabila si pentru tine Gigi .
__Pai nu am de ce sa te mint am cunoscut un baiat pe nume Valence care e vecinul meu si cel mai bun prieten !
__ Si cum vati cunoscut ?
Nu ma asteptam la întrebarea asta . Ce sai spun ? Ou da pai Amanda eu am vrut sa sar de pe o stanca din locul meu secret pe care voi nul stiti am omis sa va spun de el , iar Valence a aparut la timp si ma salvat .
Clar as parea ca o idioata, trebuie sa inventez ceva .
__Pai era o coaja de banan pe jos am alunecat pe ea , iar Valence a fost defata si ma prins la timp !
Serios Daria alta minciuna nu ai gasit ? Mai mult ca sigur nu o sa te creada .
__Oooo ce dragut si în acelas timp ciudaaaattt!Chiar ma crezut hiuh am scapat cu bine din asta .
__Daaaa Gigi tu urmezi !
Spun alarmata, vreau sa scap mai repede de presiunea asta , ma simt naspa ca le mint dar nu le pot spune , aceasta amintire neplacuta ramane doar între mine si Valence .
__Nimic interesant am stat cu Nighel !
__Ok Daria te-ai gandit ce tema vei folosi la petrecere !Întreaba Amanda cu un aer curios .
__Petrecere ? Ce petecere ?
__Petrecerea de ziua ta prostuto !
__ Ziua mea ?
__Da e peste doua zile , Daria ai uitat de ziua ta ?
Ou nu eu chiar am uitat de ziua mea . M-am luat cu moartea parintilor mei si cu matusa mea. Chiar am uitat .
__Nu va fii nicio petrecere de ziua mea . Matusa mea nu va vrea sa-mi faca ziua , eu am niste bani stransi dar nu stiu în ce loc sal fac , acasa la mine sigur nu o sa ma lese matusa .
__O poti face la noi !
__Serios ? Va multumesc mult !
__Pentru nimic scumpo mereu vom fi alaturi de tine .
Zambesc spre ele si sorb din ceasca mea de cafea gandinduma la ce ar trebui pentru ziua mea . Cred ca o sa trec diseara pe la magazin o sa cumpar cele necesare , o sa le aduc aici la fete apoi ma duc acasa la cosmarul meu .
-------------------
Am facut cumparaturile si le-am dus la fete acasa . Acum ma îndrept spre casa mea ,doar sper ca matusa mea sa nu fii venit altfel ma va lua la înjuraturi deoarece nu am facut deloc curat .
Intru în casa în liniste fara a face galagie . Înaintez spre scari pasind usor dar sunt oprita de o voce din spatele meu .
__Unde ai fost ? Ma întorc spre ea zambindui , clipind de mai multe ori sperand sa dispara din fata mea .
__Am fost la Gigi si Amanda , trebuia sa fac cateva cumparaturi pentru ziua mea si....dar sunt întrerupta de vocea ei sacaitoare.
__Taci , taci nu ma intereseaza . Asculta aici maine nu te vrea în perimetru , vreau sa pleci de acasa . Maine voi avea o întalnire romantica cu Marvin .
__Nu mai întalnire romantica nu ai avea tu , doar o sa-ti dai fundu la bataie cum o faci defiecare data .
Soptesc cuvintele fara a vrea sa le auda ea dar se pare ca ma auzit deoarece palma sa a facut contact cu obrazul meu înrosindumil .
__Ce sti tu copila? Nu sti cei dragostea si nici nu vei sti vreo data .Tu nu o sa ai parte de asa ceva niciodata , o sa am eu grija de asta.
Asta chiar a pus lemne pe foc , de unde stie ea ce fac eu , si de cand pana cand îmi comanda ea viata .
__De unde sti tu ca nu am pe cineva? de unde sti tu ca nu am dat si eu fundu la bataie? Vad ca asta se face cam des în familia asta . Ou da am uitat nu mai am o familie ci doar o matusa enervanta.
Ochii i se maresc la remarcarea mea si ma apuca de par .
__Deci tu chiar ai avut parte de placere micuta curva ce esti . Cu cine ? Stai defapt stiu cu cine cu baiatul ala de langa nu ? Cum îl chema Valence parca.
__Da cu el si înca voi mai face iar tu nu ma vei opri .
__Mai vedem noi , o sal fac pe baiatul ala sasi doreasca sa nu te fii atins niciodata.
__Succes cu asta ! Îi dau un zambet din scarba si plec din raza ei vizuala .
Urc scarile pana în camera mea . Deschid usa si ma asez în patul meu . Da stiu am mintit nu am facut nimic cu Valence dar trebuia sai închid gura , dar se para ca e tare în clanta matusa mea e chiar dracu în persoana .
A spus ca îl va face pe Valence sa-si doreasca sa nu se fii atins de mine , oare cei trece prin cap . Sa ma tem oare sau sa las asta în voia sorti . Neah Natalia e o femeie cu gura mare dar nu ar face nimic ilegal asta cred eu , defapt chiar nu stiu cei poate capul matusi mele .Macar nu a remarcat ca nu am facut curatenie .
--------------------
💞💞💞💞
CITEȘTI
Consecințele Iubiri
RomanceNu am avut de ales , si a trebuit să te privesc ! Nu am avut de ales , si a trebuit să te țin de mână ! Nu am avut de ales ,și a trebuit sa te sărut ! Am fost neglijentă și te-am pierdut.... Dar tu ai revenit ...... esti altfel.... schimbat...