Capitolul 24

7 1 0
                                    

POV DARIA

__Ne mai urmaresc?

__Probabil nu pot sa îmi dau seama ! Pana maine nu putem pleca de aici ; daca înca sunt în padure ne vor prinde ! Aici în cabana nu va putea intra !Am sistem de securitate !

__Si ce vom face toata noaptea aici ?

__Ce facem si acasa ! Da din sprancene si ranjeste la mine !

__Perversule!

Un tipat de copil se aude de afara ! Ne întoarcem privirile spre usa .

__Ce a fost asta ? Întreb speriata !

__Stai aici orice ar fii stai în casa ai înteles ?

__Da !

------------------------------------------------------

POV VALENCE

Deschid usa iesind afara . E întuneric afara nu vad nimic noroc ca miam luat lanterna cu mine . Aprind lanterna si vad un trup de copil mort . Are corpul plin de rani si un cutit în cap . Ma apropi de trup iar cineva îmi sare în cap . Îl prind de brat si îl trantesc la pamant .

__Cine esti ? Cine tea trimis aici ?Îi spun strangandul de gat !

__Ma trimis Nattalia ! A aflat ca fata e în viață!

Ma uit la el stupedifiat calculand vorbele lui ! Ma tranteste la pamant si îmi pune pistolul la tampla !

__Daca îmi stai în cale te omor si pe tine chiar daca esti fratele ei !

__Sistemele de securitate sunt distruse domnule putem intra !

Spune un baiat cu un calculator în mana . Nenorociti miau intrat în baza de date si au bagat virusi siatemului. Daria nui în siguranta deloc

__Intrati si aducetio la mine ! Nattalia mia dat ordine clara sa io aduc ei .

Nui pot lasa sa o ia . Trebuie sa o opresc pe Nattalia si sai explic tot .

------------------------------------------------------

POV DARIA

Nu mi vine sa cred ce prosti ia bagat Nattalia în cap lui Valence . Sora lui ? Serios ? Cand o zbura porci ! Trebuia sa stiu de prima data ca ea e la mijloc în toata povestea asta . Da am auzit tot . E o cabana la ce sa te astepti; facuta din scanduri pot auzi orice . Iar daca nu planuiesc ceva acum sar putea sa sfarsesc de mana lui Nattalia ce ce mie mai mare scarba sa o vad ranjind cand ma omoara .

Prea tarziu pentru plan deja au intrat în casa . Ma ascund repede în baie lasandui sa treaca pe rand pana la ultimul .Sar în cârca lui si îi rup gatul . Îi iau pistolul si continui drumul pana la iesire . Neândamanarea mea a stricat tot planul . Am spart o vaza iar acum toti sunt în fata mea cu tinta pe mine . Proasta mai sunt . Îl iau pe cel din dreapta mea dandui cu piciorul peste pistol prizandul la mine în mana îl împusc în cap si îl folosesc drept scut . Îi împusc pe rand si ies pe usa din spate ca acel dobitoc de afara sa nu ma vada .

Valence lupta cu el pistolul aflanduse jos . Cheliosul ala îi da un sut în burta lui Valence si ia pistolul si îl îndreapta spre el .

__În locul tau nu as face asta! Se uita în stanga lui vazand ca stau cu pistolul la tampla lui . Fii atent nu te omor pentru ca vreau sai transmiti ceva Nattalie . Spunei ca o voi gasi si o voi omora lent , spunei ca nu mai sunt fetita de alta data fragila si inocenta . Mam schimbat foarte mult de cand mia luat cel mai de pret lucru .

Îi dau cu pistolul în cap cazand jos la pamant . Valence sta într-un colt neîntelegand cea ce vede !
Îl trag de mana în sus fugind prin padure . Se poate trezi în orice moment si o sa sune sasi cheme echipa . Ajungem la o masina rosie veche . Intram înauntru amandoi pornind la drum .

Cred ca tampitul deja sa trezit si sia sunat prieteni ; deoarece acum ne urmaresc doua masini . Cu rabla asta sigur o sa ma prinda . Fuck se trantesc în mine .Ies din padure luando direct pe drumul national care era plin de masini , asa ma va prinde greu . O masina am pierduto sa tamponat cu una . Dar a doua e mai dracoasa nu vrea deloc sa dispara !

__Valence tine volanul !

__ Ce vrei sa faci ? Ma întreaba nesigur !

__Taci si fa ce tiam zis !

Iau pistolul si deschid portiera împuscandui cauciucurile nenorocitului . Derapeaza si sare de pe pod direct în apa.

__Muriti javre nenorocite !

____________________________________


Consecințele Iubiri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum