POV VALENCE
Planul Nataliei e genial chiar a avut dreptate ea chiar are un punct sesnsibil ,,Eu ".Desi mia parut cam ciudata privirea ei ; se uita cu îngrijorare la mine , si mai ciudat e ca simt ceva cand o vad .
__Ei bine ...?Natalia îsi plimba mana prin fata mea ca o disperata.
__Planul a mers perfect Natalia . Sai fii vazut mutra .
__Perfect eu care credeam ca dai gres !
__Chiar asa de multa încredere ai tu în mine? Spun ironic !
__Valence ! Eu chiar am încredere în tine de acea acum te vei duce în New York înapoi si de data asta vei sta acolo pana îti vei îndeplini misiunea .Si mai trebuie sa sti ceva . Nu vreau sa ca ea sa stie ca tu esti cu mine nu vreau sa stie ca eu tiam redat amintirile si nici sa nui spui ca sunt sora ta daca aude de mine se va strica planul .
Abia astept sa o vad cum se va ruga sai crut viata . Dar no sa am mila o voi omora fara nicio remuscare.
---------------------------
POV NATALIA
Valence a plecat sa si îndeplineasca misiunea . Eu voi lua o pauza la toate îl voi lasa pe Valence sa si faca treaba .
__Dupa ce îsi îndeplineste misiunea ce vei face cu el ? Îmi spune noul meu iubit Edgar .
__Cum fac cu toti cei de care nu mai am nevoie !Îl împusc .La fel cum te împusc acum pe tine !
Întrept pistolul spre Edgar si îl împusc în cap . Încep sa rad ca o nebuna pshihopata pentru ca asta sunt , recunosc sunt foarte dusa .
__Baieti veniti si luatil pe Edgar a adormit !
---------------------------
POV DARIA
Ma gandesc la Valence din nou asta nu e bine iar o sa ma înmoi . Nu vreau asta . Ma duc sa ma antrenez nu vreau sa mai aud de asta . Mai încolo trebuie sa ma duc la supermarchet sa cumpar de mancare ; porci astia au mancat tot . Îmi fac încalzirea apoi încep sa bat în sacul de box iar dupa tintesc spre tinta cu pistolul . La mijloc ca întotdeauna .
Mi-am terminat antrenamentul si ma duc sa ma pregatesc pentru plecare . Îmi iau un tricou alb care scrie pe el Dangeros, niste colanti negri ; jacheta mea bej si adidasi mei albi .Iau masina lui Konor si plec spre supermarchet . Desi nu am permis de conducere tot conduc chiar nu ma intereseaza ca ma prinde politia , mau prins de vreo 30 de ori dar mie chiar nu mi pasa ma prefac ca de obicei ca nu gasesc actele si buletinul si scap .
Ajung la supermarchet si pun în cos cea ce e scris pe lista facuta de Konor . Of de ce nu au vrut sa mearga si fetele ma simt asa de singura .
Simt un parfum cunoscut exact ca al lui Valence . Of nu te mai gandi la el . Ma întorc sa iau mazarea si o scap din mana cand îl vad pe Valence în fata mea . Ma sterg la ochi dar tot îl vad .
__Valence ? Nu asta nu poate fii adevarat !
__Ou ba da sunt chiar în fata ta dar doar tu ma poti vedea pentru ca tu mai omorat .
__Ce ce tot spui ? Se apropie de mine din ce în ce mai mult . Respir sacadat atunci cand îmi pune mana la gat .
__Lasa asta chiar nu-mi pasa , cea ce îmi pasa acum e ca eu te voi face pe tine sa suferi foarte ; foarte mult .Ma vezi ma poti simti ma poti atinge la fel si eu iar asta chiar e un avantaj Daria . Nu mai tin minte nimic dar cineva mia povestit tot despre tine despre parinti mei , nu voi avea pace pana nu te voi face sa regreti ca traesti!
Lacrimile îcep sa mi apara ajungand pana la mana lui . Începe sa se încrunte si sa ma stranga mai tare de gat.
__Plangi ca nai reusit sa ma omori ? Nenorocito !
__Dar nu te-am omorat eu ci Natalia.
__Taci nu vreau sa aud eu stiu ca tu mai omorat tiam vazut fata tu miai dat drumu de pe stanca mai calcat pe maini ca sa cad .
__Dar n-am facuto eu !
Strang ochi tare nu mai simt stransoarea la gat , deschid ochi si nul mai vad pe Valence . Ma pun în genunchi si încep sa plang mai tare . Îmi sterg lacrimile si continui sa iau tot de pe lista si plec spre casa . Nu trebuie sa stie numeni ca lam vazut, ori îmi joaca mintea feste ori chiar a venit Valenece sa se razbune pe Natalia dar în loc de asta îsi aminteste de mine ca lam omorat nu stiu ce se întampla eu chiar înebunesc!
Ajung acasa si ma pun direct în pat iar somnul ma ia .
___________________________
CITEȘTI
Consecințele Iubiri
RomanceNu am avut de ales , si a trebuit să te privesc ! Nu am avut de ales , si a trebuit să te țin de mână ! Nu am avut de ales ,și a trebuit sa te sărut ! Am fost neglijentă și te-am pierdut.... Dar tu ai revenit ...... esti altfel.... schimbat...