Capitolul 11

7 1 0
                                    

POV DARIA

A trecut o luna de cand nu am mai iesit din casa si de cand nu l-am mai vazut pe Valence, îmi este asa de dor de el. Matusa mea e la fel ca întotdeauna, cheama barbati milionari la ea în casa, se culca cu ei si cumva ii pacaleste sa semneze un contract cum ca daca posesorul averi moare, averea sa vina la ea, mda si vine parte interesanta, dupa ce a semnat pac matusa mea scoate pistolul sil împusca. Sincer nici nu ma mai sperie asta am vazut deja de prea multe ori actul asta. Dar tot nu înteleg ceva cum dracu Poti fii  asa de tont sa semnezi actele care îti distrug viata. Acum stiu de ce zicea mama ca oameni bogati sunt cei mai prosti.

__Ti_au venit prietenele , le voi lasa sa intre sa vorbeasca cu tine dar ai grija daca vei scapa un singur cuvant prietenele tale vor sfarsi la fel ca iubiti mei ai înteles?

__Da!

Pleaca din camera urmand sa intre Gigi si Amanda aproape sarind pe mine si sugrumanduma. Da nici pe ele nu le am mai vazut de o lună e si normal sa reactioneze asa.

__Tu chiar nu sti sa dai un semn de viaţă? Gigi disperata imi ia fata micuta în maini si se uita cu ochi largi la mine. Ceva nu e în regula cu tine Daria.

__Ce anume Gigi?

__Faptul ca stai ca o baba închisa în casa doamne Daria nici macar un mesaj sa ne fii sunat ce ai patit.

__Pai...

Pe usa intra Natalia si se uita urat la mine. Da chiar era sa le spun ce sa întamplat. Niciodata nu le mint pe fete. Dar de data asta trebuie sa le mint pentru binele lor.

__Fetelor îmi pare rău dar ora de vizita sa terminat.

Tranteste usa în urma lor si vine cu viteza spre mine.

__Tu chiar nu ti Poti tine gura. De data asta le am salvat eu de glont dar data viitoare nu va mai fii asa te asigur.

Înghit în sec si plec din fata matusi mele sincer mie frica sa mai stau langa ea.

__Daria peste o luna vine un client sa te ea . Fara prosti altfel îi zboara capu lui Valence.

Urc scarile cu lacrimi în ochi încui camera si dau muzica la maxim sa rasune în urechile mele.

--------------------------
POV AMANDA

__O doamne tu ai auzit asta Gigi?

__Da am auzito. Stiam ca e o scorpie dar nu o criminala imputita .

__Trebuie sa vorbim cu Valence Gigi. Ea nu mai este în siguranta cu Natalia .

Chiar nu regret ca am ramas sa ascult ce spune panarama aia ieftina. Daca nu ascultam ce spune Daria ar fii în pericol. Nu ca nu e dar vom face noi un plan sa nu mai fie asa. Daria e cea mai buna prietena a noastra si daca ea ar pati ceva nu stiu ce ne am face.

Urcam în Masina si pornim catre Valence.

---------------------------

POV VALENCE

Soneria se aude, ma duc în graba sa deschid usa sperand ca e Daria, dar dezamagirea mia aparut pe fata cand vad ca nu e ea ci prietenele ei Gigi si Amanda.

__Trebuie sa discutem ceva urgent cu tine acum! Ma trag de guler afara spunandumi tot ce sa întamplat cu scumpa mea Daria.

__Si care e planu Valence?

Stau pe ganduri si ma gandesc ce sa fac cand îmi veni pe loc o idee.

__ Daria mai mult ca sigur e supraveghiata de cineva cand pleaca Natalia. Voi trebuie sa o luam pe Daria din casa aia.

__Ce vrei sa faci valence?

__ Plecam toti în alta tara!

---------------------------

💞💞💞

Consecințele Iubiri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum