Setelah Sehun keluar dari Cornean Restaurant,Jihyo menyambung kerjanya yang tertangguh kerana Sehun.Sambil Jihyo menyambung kerjanya sambil itu dia menyumpah Sehun di dalam hati.
"Pabo betul.Kau ingat kau sape nak jerit-!! Kat aku.Ingat ni restaurant mak bapak kau ke.Nasib baik kau kawan baik Suho kalau tak memang...."
"I hate you Oh Sehun"
Dan bermacam-macam lagi Jihyo menyumpah Sehun.
****
Sehun tersenyum apabila mengenangkan riak wajah Jihyo yang gelisah sebentar tadi selepas dia menunjukkan sebuah kontrak.Dia bermain-!! Dengan sebuah pen sambil bersandar di atas kerusi yang empuk.Sambil itu dia teringat akan kecomelan muka Jihyo.Dia tak tahu apakah perasaan yang sedang dia rasa.
"Hmmm....."Dia mengeluh sebentar.Adakah keputusan untuk mengambil Jihyo sebagai yeochin adalah tapat atau sebaliknya.
Tiba-!! Dia terdengar beberapa ketukan yang berpunca daripada pintu masuk biliknya.Sehun membetulkan tekaknya yang berasa gatal.
"Masuk"Arah Sehun sambil itu dia membetulkan kedudukan dia yang berada di atas kerusi.
"Yes setiausaha Han"Kata Sehun.
"Boss dari tadi saya nampak boss termenung je.Boss fikirkan apa??"Tanya Setiausaha Han dalam nada bergurau.
"Ye ke??Ni ada projek baru saya tengah fikirkan"Bohong Sehun sambil membelek-!! Sebuah dokumen yang berada di atas meja.
"Boss saya datang ni nak suruh boss signkan dokumen pasal projek kita dekat London"Kata Setiausaha Han sambil memberikan beberapa dokumen kepada Sehun.
"Projek ni sape kena pergi eh??"Tanya Sehun kepada setiausaha Han.
"Ohh...projek ni sepatutnya Encik Hanbin yang sepatutnya pergi kalau tak ada halangan."Kata Setiausaha Han kepada Sehun yang sedang menandatangani dokumen yang diberikan oleh Setiausaha Han sebentar tadi.
"Ohh...lagi satu saya nak tanya,projek ni bila Encik Hanbin kena pergi London...sebab isteri Encik Hanbin kan tengah sarat mengandung anak pertama."Kata Sehun sambil berfikir tentang pekerjanya.Dia memang tegas tapi dia mengambil berat tentang pekerja bawahannya.
"Encik Hanbin sepatutnya pergi minggu ni and balik bulan depan kalau tak ada problem kat sana"Kata Setiuasaha Han.
"Kalau macam tu cakap ngan Encik Hanbin yang saya akan mengantikan tempat dia semasa di London.Nanti dia bolehlah jaga isteri dia yang mengandung"Kata Sehun dengan petahnya.
"Baiklah Encik Sehun.Kalau tak ada apa-!! Saya keluar dulu"Kata Setiausaha Han sambil menundukkan sedikit kepalanya.
Sehun menghayunkan tangannya tanda dia menyuruh Setiausaha Han untuk keluar daripada biliknya.
****
Keesokan harinya,Jihyo mendapat satu mesej daripada Sehun yang mengatakan dia ke London atas urusan kerja.Sehun tidak langsung memberitahu bilakah dia hendak balik ke Korea.
"Hhmmm..."Jihyo mengeluh selepas membaca messange daripada Sehun.Walaupun Sehun seorang yang panas baran tetapi dia seorang yang romantik.
"Hai..Cik adik kita ni kenapa mengeluh??"Tanya Tiffany kepada Jihyo.Dia sejak tadi asyik memerhatikan Jihyo.
"Hmm Tak ada pape lah"Kata Jihyo.
"Hmm yelah.Jangan asyik termenung je.Kang gaji kena potong tak pasal-!! Je"Nasihat Tiffany.
------------------------------------------------------
TO BE CONTINUE....
YOU ARE READING
[C] Egoistic | Osh
FanfictionSong Ji Hyo merupakan pekerja di sebuah restaurant terpaksa bercinta dengan seorang lelaki yang kaya-raya.Oh Sehun seorang yang berkerjaya.Disebabkan Jihyo menumpahkan semangkuk mee di atas bajunya,dia sengaja couple dengan Ji Hyo .Disebabkan kontr...