"Ji Hyo kau masih marah aku lagi ke?? "Tanya Tiffany.
"Aku mana ada marah cuma geram je" Balas Ji Hyo membuat kerjanya.
"Kalau kau tak marah aku kenapa kau tak pandang aku??" Tanya Tiffany kembali.
"Kan aku dah kata yang aku geram je... "Balas Ji Hyo kembali.
"Ye ke... Kalau macam tu apa kata kau belanja aku lunch hari ni" Cadang Tiffany.
"Kau nak makan dekat mana?? "Tanya Jihyo
"Makan dekat sinilah"Kata Tiffany sambil jari telunjuknya menunjuk ke bawah.
"Ceh kat sini je pun ingatkan kat mana" Kata Jihyo.
"Kenapa??? Kau nak belanja aku makan dekat restaurant mahal-mahal ke?? "Tanya Tiffany dengan suara yang dibuat nakal.
"Tak adalah. Aku mana ada duit nak belanja kau makan dekat restaurant mahal-mahal."Jawab Jihyo.
"Hmm.. Betul juga apa kau kata" Balas Tiffany. Selepas Itu kedua-duanya diam.
"Eh Jihyo jomlah sambung kerja nanti si Suho tu membebel dekat aku je. Dia mana Nak membebel dekat kau" Kata Tiffany selepas lama berdiam diri.
"Yelah tu. Kalau dia nak membebel, membebel juga dia tu" Sambung Jihyo.
****
"Hurp, kenyangnya. Makan dekat tempat kerja sendiri pon sedap juga" Kata Tiffany sambil menggosok-gosok perutnya yang kekenyangan.
"Tahu pon kau. Lagisatu kita ni kan pekerja kat sini mestilah ada discount. "Sambung Jihyo.
"Ni pasal kau ni lagi berapa bulan kau kena jadi kuli si Sehun tu. Bukan bulan depan hari lahir kau ke?? "Tanya Tiffany.
"Ting!! "Jihyo membuat bunyi. "Soalan yang bijak Cik Tiffany. Lepas je hari lahir aku ataupun masa hari lahir aku, aku mungkin akan pergi dari bumi Korea ni untuk sementara waktu. So aku tanya kau sekali ni je kau nak ikut aku tak pergi ke bumi Australia dan tinggalkan semua kenangan kita menjadi orange miskin. Mungkin kita akan balik ke sini dalam masa setahun. "Kata Jihyo dengan sekali nafas. Setelah menuturkan segala yang ingin disampaikannya kepada Tiffany dia menghembuskan nafasnya. Setelah Itu dia meminum air untuk menghilangkan rasa haus.
"Aku tahu apa rancangan kau seterusnya. "Kata Tiffany. "Apa dia?? "Tanya Jihyo.
"Mesti kau nak tunjukkan diri kau yang sebenar kepada Sehun. Is it right?? "Kata Tiffany.
"Bingo" Balas Jihyo pendek. "Wow daebak betul kau punya rancangan. "Kata Tiffany kembali.
"So kau nak tak ikut aku pergi ke Australia?? "Tanya Jihyo. "Of coz lah aku nak ikut. "Jawab Tiffany.
----------------------------------------------------------
To Be Continue...Mian kepada reader yang sentiasa menunggu sambungan I Couple With An Ego Person. Author bukan tak nak update cuma author tak ada idea. Lama sangat ke author tak update sampai ada reader yang private message author kat wattpad. Sekali lagi mian author ucapkan.
YOU ARE READING
[C] Egoistic | Osh
FanfictionSong Ji Hyo merupakan pekerja di sebuah restaurant terpaksa bercinta dengan seorang lelaki yang kaya-raya.Oh Sehun seorang yang berkerjaya.Disebabkan Jihyo menumpahkan semangkuk mee di atas bajunya,dia sengaja couple dengan Ji Hyo .Disebabkan kontr...