Tuk! Tuk! Tuk!
"Masuk" Arah Sehun. "Tuan Sehun, miss Jihyo sudah datang. "Kata Min Ah. "Awalnya dia sampai. "Kata Sehun kepada Min Ah sambil melihat jam di tangannya. "Miss Jihyo kata dia ada meeting lain pukul 1:00 tengah hari nanti. "Jawab Min Ah.
"Suruh dia masuk. "Kata Sehun sambil menyiapkan kerjanya yang tergendala akibat Min Ah memberitahunya tentang kedatangan Jihyo.
Selepas menunggu beberapa minit, Jihyo masuk ke dalam bilik Sehun dengan seseorang. "Miss Jihyo dipersilakan masuk. "Pelawa Min Ah kepada Jihyo dan perempuan tersebut. "Thank you. "Kata mereka berdua serentak. "Have a sit Miss Jihyo and...."
"Tiffany. "Kata Tiffany. "Long time no see Jihyo. "Kata Sehun sambil menunjukkan senyuman sinisnya. Jihyo hanya menunjukkan senyuman kelat kepada Sehun. "Anyway... Projek kita tu bila nak start?? Lagipun tak ada apa-apa Yang perlu dibincangkan. "Sambung Tiffany setelah melihat muka keruh Jihyo setelah bertemu dengan Sehun. Manakala Sehun, Tiffany terlihat senyuman kemenangannya kepada Jihyo.
"Memang dah start cuma ada sesuatu Yang perlu diubah. Tapi semua dah selesai. Jadi Miss Tiffany sila keluar sebentar saya ada sesuatu nak dikatakan kepada Miss Jihyo. "Kata Sehun dengan bersahaja. "WHAT??" Jerit Tiffany. "Habis tu kenapa panggil kami ke sini. Encik Sehun ingat kami ni tak ada kerja ke?? "Tanya Tiffany tanpa henti. "Saya panggil kamu berdua ni kerana saya ada sesuatu nak dibincangkan dengan miss Jihyo. Personal. "Kata Sehun.
"So miss Tiffany dipersilakan keluar. "Kata Sehun sambil menunjukkan pintu keluar kepada Tiffany. "Jihyo kalau apa-apa Jerit tau. Arraseo. "Pesan Tiffany kepada Jihyo. "Dae, arraseo. "Jawab Jihyo. Lalu Tiffany keluar daripada bilik Sehun dan menunggu di bilik menunggu.
"Miss Jihyo kepada kau larikan diri kau daripada aku dan kenapa kau boleh berada di tempat kau sekarang?? Kata Sehun lalu mendekati Jihyo
Makin dekat
Dekat lagi
Dekat lagi
Dan
Akhirnya sampai di hadapan kerusi yang Jihyo duduk.
Sehun meletakkan kedua-dua tangannya di atas kerusi yang sedang Jihyo duduki. "Sebab saya tak suka Encik layan saya macam hamba. Encik Sehun tak perlu tahu nama omma dan appa saya. " Kata Jihyo bersuara ketakutan. "Are you scared?? "Tanya Sehun sambil menunjukkan senyumannya. "No I am Not. "Kata Jihyo tegas. "Are you sure?? "Tanya Sehun.
Lalu Sehun merapatkan bibirnya dengan bibir Jihyo. Lalu bibir mereka bercantum lama. Mata Jihyo terbeliak semasa melihat bibirnya dicium tetapi dia tidak menerima atau menolak. "For your punishment because you leave me. "Kata Sehun sebelum kembali ke tempat duduknya semula. "So Miss Song Ji Hyo welcome back to Korea and nice to meet you again. "Kata Sehun sambil menunjukkan senyuman sinis.
"You can go now if you want. "Kata Sehun sambil menyiapkan kerjanya yang tergendala. "Kalau begitu saya pergi dululah Encik Sehun. Anyway nice to meet you. "Kata Jihyo sebelum bangun dari tempat duduknya dan keluar dari bilik Sehun. Sehun tersenyum setelah memastikan Jihyo sudah keluar dari biliknya. "Jihyo Jihyo kau tak pernah berubah. Aku suka sikap kau. "Kata Sehun.
----------------------------------------------------------------
To be continue....
Keputusan untuk pemilihan hero dan heroin dalam cerita baru. Pemenangnya ialah:
Heroin: Song Ji Hyo
Hero: Min Yoongi (Suga)
YOU ARE READING
[C] Egoistic | Osh
FanfictionSong Ji Hyo merupakan pekerja di sebuah restaurant terpaksa bercinta dengan seorang lelaki yang kaya-raya.Oh Sehun seorang yang berkerjaya.Disebabkan Jihyo menumpahkan semangkuk mee di atas bajunya,dia sengaja couple dengan Ji Hyo .Disebabkan kontr...