PART 11

2.5K 184 0
                                    

"Jihyo kau ada kat dalam ke??"Tanya Tiffany sambil tangannya tidak henti-!! Mengetuk pintu tandas tersebut.

"Aku Ok nanti aku keluarlah"Kata Jihyo dengan suara serak-!! Basahnya.

"Jangan lama-!! Sangat.Nanti boss Suho tengking kau pulak.Dahlah tadi kau kena tengkin"Nasihat Tiffany.

****

Setelah menenangkan diri,Jihyo pun keluar daripada tandas dan mengambil pesanan pelanggan.Sedang dia sibuk mengambil pesanan dia tidak perasan yang sekarang dia mengambil pesanan seseorang yang menengkinnya tadi.

"Jihyo I am sorry.Aku tak bermaksud nak tengking kau kat depan orang ramai.Aku tak boleh orang cakap kasar-!! Kat aku.I am sorry again"Kata Sehun dengan rasa yang bersalah.

"Baru nak minta maaf.Ingatkan tak ada perkataan maaf kat hidup awak.Ni saya belum jadi yeochin awak.Kalau saya jadi yeochin awak comfom hari-!! Kena tengking"Kata Jihyo dengan sinisnya sambil memandang mata Sehun dalam-!!

"That's all my fault.I am sorry again Jihyo"Kata Sehun.Mungkin lebih kepada merayu.

"Sehun awak ingat nak maafkan orang tu senang ke.Bila orang tu malukan kita"Kata Jihyo.

"Kalau kau tak nak maafkan aku tak apalah"Mengalah Sehun.

"Bukan saya tak nak maafkan awak tapi give me some more time ok"Kata Jihyo

"And one more thing nah duit 500won"Kata Jihyo sambil menyerahkan 1 sampul surat yang berisi duit.

"Hmm....Ok senang sikit kerja aku.Tak adalah aku nak minta kau bayar.Tapi kalau kau tak bayar pon tak apa juga sebab aku nak kau jadi yeochin aku"Kata Sehun selamba.

"What the hell"Carut Jihyo

"Bye my future yeochin"Kata Sehun sebelum bayangnya menghilang setelah masuk ke dalam kereta BMWnya.

****

Waktu lunch di Cornean Restaurant amat sibuk bagi pekerja-!!nya terutamanya Jihyo.Yelah ramai orang datang ke restaurant untuk makan tengahari.

"Jihyo masuk bilik saya"Arah Suho.Jihyo tahu mesti ada sesuatu yang tak kena pasal kerjanya.

"Baik boss"Kata Jihyo lalu menyiapkan kerjanya dan terus ke bilik Suho.Sebelum Jihyo masuk ke dalam bilik Suho,dia mengetuk pintu dan menunggu arahan.Selepas menerima arahan,Jihyo masuk ke dalam bilik tersebut dan ternampak sesusuk tubuh yang amat dia kenali.

"SEHUN???"Kata Jihyo dengan nada yang terkejut.

"Yes Its me"Kata Sehun selamba

------------------------------------------------------
TO BE CONTINUE....

[C] Egoistic | OshWhere stories live. Discover now