PART 18

2.5K 188 9
                                    

"Morning chagi" Tegur Sehun di depan tempat masuk kerja Ji Hyo. Ji Hyo tidak menghiraukan teguran Sehun sebaliknya dia terus masuk ke dalam Cornean Restaurant.

Sehun Cuba bersabar dengan perangai Ji Hyo. Lalu Sehun masuk ke dalam restaurant tersebut dan menarik tangan Ji Hyo untuk dibawa keluar. Ji Hyo tidak sempat menepis tangan Sehun daripada menarik tangannya.

Setelah Sehun membawa Ji Hyo keluar restaurant, Sehun terus mengulangi perkataan yang diucapkan kepada Ji Hyo sebentar tadi. Lalu Sehun meletakkan Ji Hyo didepannya dan Sehun di depan pintu masuk restaurant.

"Morning Changi" Kata Sehun mengulangi perkataan yang sama sebelum Ji Hyo masuk ke dalam restaurant. Ji Hyo tidal mahu perkara yang sama berlaku membalas sapaan Sehun.

"Morning Sehun" Balas Ji Hyo. Mukanya cuba memberikan senyuman yang paling manis untuk Sehun. Sehun berpuas hati lalu dia mendekatkan bibirnya ke bibir merah semulajadi Ji Hyo dan Cupp.

"Morning kiss" Kata Sehun. Setelah mengucapkan kata-!! Tersebut, Sehun terus menjauhi restaurant tersebut lalu menaiki keretanya yang diparking di bahu jalan dan terus membelah jalan raya.

'Dia blah macam tu je' Kata pintu hati Ji Hyo. Lalu Ji Hyo pun masuk semula ke dalam restaurant.

****

"Ji Hyo tadi aku ada tengok drama hindustan kat depan restaurant kita" Kata Tiffany kepada Ji Hyo.

"Hmmm....tapi bila aku dekat depan restaurant tadi tak ada pula drama hindustan. Sapa yeoja or namja yang kau maksudkan???" Tanya Ji Hyo kepada Tiffany dengan muka yang blur.

"Kau rasa sapa??" Tanya Tiffany kepada Ji Hyo kembali.

'Hmmm tadi aku dengan Sehun jelah yang nampak macam pasangan kekasih kat depan restaurant. Jangan-!!'

"Yah?!! Tiffany kau mengata aku kan" Kata Jihyo dengan mukanya yang memerah mungkin menahan geram.

"Kalau kau tahu kenapa kau tanya aku lagi" Balas Tiffany selamba.

"Yah siap kau balik rumah ni?!!!" Balas Jihyo.

"Siap nak pergi mana Jihyo?? Kau nak belanja aku makan ke??" Kata Tiffany dengan nada yang bergurau.

"Siap nak kena belasah dengan aku" Balas Jihyo sambil melipat lengan bajunya tanda dia sedia untuk belasah Tiffany.

"Okok...jangan marah gurau saja ma" Balas Tiffany ketakutan.

----------------------------------------------------------------

Mian pendek..

[C] Egoistic | OshWhere stories live. Discover now