PART 23

2.2K 164 2
                                    

SONG JI HYO DAN TIFFANY KEMBALI KE KOREA UNTUK MENYAMBUNG LEGASI KELUARGA MEREKA??

Lelaki tersebut membaca artikel yang tertulis di dada akhbar dengar penuh kusyuk. Setelah habis membaca artikel tersebut, lelaki tersebut mencampak surat khabar tersebut di atas meja.

Tuk Tuk Tuk

"Masuk. "Arah lelaki tersebut. "Tuan, hari ni tuan ada meeting dengan Miss Song Ji Hyo pada pukul 12:00 tengah hari di restaurant Secret Recipe di depan office tuan. "Kata Setiausaha Han.

"Hmm... Ok tu je ke meeting aku untuk hari ni?? Aku nak kau tangguhkan.Hari ni hari selasakan....kalau macam tu aku nak kau tangguhkan hari esok"Tanya lelaki tersebut inginkan kepastian. "Mmm... Baiklah tuan Sehun."Kata Setiausaha Han.

Setelah menyampaikan jadual Sehun, Setiausaha Han keluar daripada bilik Oh Sehun iaitu Chief Executive Officer bagi Oh Holdings.

"Song Ji Hyo.... Aku pasti kau adalah anak Chairman Song yang mati dalam kemalangan jalan raya 21 tahun yang lepas.

*****

"Bibik kenapa tak kejut saya?? "Tanya Jihyo setelah dia terlewat untuk meeting dengan Sehun pada pukul 12:00 tengah hari itu. "Setiausaha Park kata meeting tu ditangguhkan ke esok hari. "Kata bibik tersebut.

"Saya tak tahu pun?? "Kata Jihyo kembali setelah dia berjaya untuk bertenang. "Baru tadi Setiausaha Park maklumkan kepada saya. "Kata bibik tersebut. "Kalau macam tu bibik boleh keluar. Terima kasih bik. "Kata Jihyo sambil tersenyum.

"Sama-sama mem. "Bibik tersebut membalas lalu keluar daripada bilik tidur Jihyo.

*****

"Yo... Sehun mimpi apa kau datang club malam-malam. Selalu aku ajak ada je alasan kau. "Jerit Kai kepada Sehun kerana bunyi muzik yang bising di dalam kelab tersebut. "She's back" Kata Sehun setelah mengambil tempat di sebelah Kai. "Who? "Tanya Kai kepada kawan baiknya yang baru dikenalinya lima tahun lalu.

"Song Ji Hyo. "Kata Sehun. Dia menyebut sepatah-sepatah nama Jihyo. "Do you still love her? "Tanya Kai kerana setahu dia Sehun adalah seorang playboy semasa mengenalinya. "I dont know. But I think I still love her. "Kata Sehun menjelaskan tentang persaannya.

"Just forget about her. Lagipun kau datang sini nak enjoykan. "Kata Kai kepada Sehun lalu meneguk secawan arak. Setelah itu, Sehun telah melupakan segala-galanya tentang kehidupannya pada malam itu.

******

"Cik Jihyo please wake up. "Kata pembantu rumah Jihyo sambil mengetuk-ngetuk pintu bilik Jihyo. "So kay bik. Biar saya yang kejutkan Jihyo. "Kata Tiffany kepada pembantu rumah mereka.

"Jihyo aku masuk tau. "Jerit Tiffany. Entah Jihyo dengar ke tidak dengar Tiffany yang meminta izin untuk memasuki biliknya. Setelah memasuki bilik Jihyo, Tiffany terkejut kerana Jihyo tiada di atas katilnya. Katilnya sudah kemas tersusun, Tiffany berfikir bahawa Jihyo sekarang berada di dalam bilik air.

"Jihyo kau kat dalam ke?? "Tanya Tiffany sambil itu tangannya mengetuk pintu bilik air Jihyo yang terkunci. "Yelah... Aku kat dalam. Kalau tak macam mana bilik air berkunci. "Kata Jihyo malas. "Yelah... Cepat sikit kita breakfast sama-sama. "Kata Tiffany lalu keluar daripada bilik Jihyo dan pergi ke meja makan untuk menunggu Jihyo bersarapan bersama-sama.

Setelah menunggu selama hampir sepuluh minit, Jihyo pon datang ke meja makan untuk bersarapan. "Let's eat. "Kata Jihyo. Lalu mereka bersarapan dengan penuh selera.

"Jihyo hari ni kau ada meeting dengan Sehun. Kau dah ready ke nak jumpa dia? "Tanya Tiffany. "Mmm... Nak kata aku dah bersedia tapi keadaan aku macam belum bersedia. I dont know Fanny. "Kata Jihyo setelah menghabiskan segala makanan yang berada di dalam mulutnya.

"Hmmm... Kau nak aku ikut kau sekali ke?? Lagipun hari ni aku free. "Terang Tiffany tentang jadual kerjanya. "Betulke?? Gomawo. "Kata Jihyo dengan teruja. "No problem. "Balas Tiffany.

*****

"Arrg... Sakitnya kepala aku. "Kata Sehun sendirian. "Mesti Kai yang hantar aku balik malam tadi. "Katanya lagi. Setelah itu IPhone 6snya bergegar menandakan ada pesanan yang baru dia dapat.

From Setiausaha Han

Tuan Sehun ingat hari ni tuan
Ada meeting dengan Cik
Song Ji Hyo.

To Setiausaha Han

Arraseo.

Setelah itu Sehun membersihkan dirinya dan bersiap-sedia untuk ke pejabat. Sambil itu dia menyanyi lagu lotto.

-------------------------------------------------------------------

Last update for this week.😀😀

[C] Egoistic | OshWhere stories live. Discover now