"Alamak dah lambat nak pergi kerja.Macam mana ni"Tanya Jihyo sendiri.
Selepas bangun dari tidur,Jihyo terus ke bilik air dan mandi.Selepas bersiap Jihyo turun ke bawah dan bersarapan.Dia hanya memakan sekeping roti.Selepas habis makan Jihyo terus ke stesen bas yang berdekatan.
Jihyo menaiki bas ke restaurant "Cornean Restaurant".
SKIP
Setelah Jihyo masuk ke Cornean Restaurant,dia terus ke bilik pengurus.
Sebelum Jihyo masuk ke bilik pengurus,Jihyo mengetuk pintu sebanyak 3 kali.Selepas mendengar arahan untuk masuk,Jihyo terus melangkah masuk ke bilik tersebut."Maaf boss saya lambat datang kerja"Kata Jihyo dengan suara yang serba salah.
Boss Jihyo yang sibuk membuat kerja sebentar tadi terus memandang muka Jihyo dan tersenyum.
"Kan saya suruh awak panggil saya Suho.Just Suho ok Jihyo"Kata Suho dengan ramahnya.
"Mana boleh saya panggil boss,Suho sbb boss kan boss saya.Lagipon saya ni baru 19 tahun.Saya kerja sini pon nak kumpul duit untuk belajar"Kata Jihyo dengan yakinnya.
"Kan saya dah cakap panggil saya S-U-H-O.Berapa banyak kali saya nak bagi tahu awak"Kata Suho dengan suara yang menahan marah.
"Tap...."Belum sempat Jihyo nak menjawab tiba-tiba ada suara yang menyampuk.
"Tak ada tapi tapi.Panggil je saya SUHO ok miss Jihyo"Kata Suho sambil tersenyum.
"Ok"Kata Jihyo dengan suara yang diperlahankan.
"Awak boleh pergi buat kerja awak.Kerja rajin-rajin"Kata Suho sebelum menyambung kerjanya yang terbengkalai kerana Jihyo.
"Jihyo tadi kau kena sound ke dengan boss Suho??"Tanya kawan sekerja Jihyo,Tiffany.
"Tak ada kenapa Fany??"Tanya Jihyo.
"Yelah kau kan datang lambat.Kalau aku datang lambat mesti dah kena sound.Kau datang lambat tak kena sound pulak."Kata Tiffany dengan nada suara yang tidak puas hati.
"Angin dia baik kot hari ni"Kata Jihyo dengan nada yang biasa biasa.
Jihyo yang perasan Tiffany masih termenung mula berkata.
"Kau nak kena sound dengan Suho ke"Tanya Jihyo.
"Apasal kau panggil boss Suho,Suho je"
"Dia suruh aku panggil dia Suho je nak buat macam mana"Kata Jihyo sambil membuat kerjanya.
"Mesti ada apa-apa antara korang berdua"Kata Tiffany.
"Tak adalah buatlah kerja kau."
______________________________
MIAN KALAU PART 1 NI BORING
✔VOTE
✔KOMEN
❌COPY
YOU ARE READING
[C] Egoistic | Osh
FanfictionSong Ji Hyo merupakan pekerja di sebuah restaurant terpaksa bercinta dengan seorang lelaki yang kaya-raya.Oh Sehun seorang yang berkerjaya.Disebabkan Jihyo menumpahkan semangkuk mee di atas bajunya,dia sengaja couple dengan Ji Hyo .Disebabkan kontr...