PART 3

3.2K 244 0
                                    

"Wei Sehun jom masuk bilik aku"Kata Suho kepada Sehun.

"Boleh jugak.Kau ada baju lebih tak??"Tanya Sehun.

"Ada tapi sebelum tu kau masuk bilik aku dulu.Nanti aku carikan untuk kau"Balas Suho.

"Ishh habis kotor baju aku ni.Ni semua sebab yeoja tu lah ni."Merungut Sehun.

"Sehun benda dah jadi nak buat macam mana"Kata Suho kepada Sehun sampai mencari baju yang sesuai untuk Sehun.

"Yelah.Tapikan yeoja tu cantik juga"Kata Sehun tersengih-sengih.

"Wei Sehun nah baju"Kata Suho sambil memberikan baju kepada Sehun.

Suho yang perasan pemberiannya tidak diambil Sehun mula merancang sesuatu.

"Wei Sehun yeoja yang langgar kau tadi ada kat sebelah aku"Kata Suho sambil menahan ketawa.

"Mana mana mana Suho.Mana dia??"Tanya Sehun sambil berkerut-kerut dahinya mencari Jihyo.

"Haaa tulah kau.Apasal kau dah love in first sight ke dengan yeoja tadi??"Tanya Suho sambil mengangkat keningnya.

"WHAT?!!!!Aku love in first sight dengan yeoja tadi?!!!Memang tak lah.Dia bukan taste aku OK"Balas Sehun.

"Apasal kau ni tu pon nak jerit.Aku tanya je.Yelah sebab tadi aku panggil nama kau kau tak jawab pun"Kata Suho.

"Nah baju ni.Dah kau pergi tukar kat toilet depan sana tu"Kata Suho sambil menunjukkan dimana terletaknya tandas.

"Yelah.Anyway thanks Suho."Kata Sehun sambil mengambil baju pemberian Suho.

Suho tersenyum apabila terdengar bait-!! perkataan yang Sehun katakan sebentar tadi.

SKIP

Setelah Sehun menukar baju,dia terus keluar dari bilik Suho dan menuju ke keretanya.Semasa dia menuju ke kereta,Sehun ternampak yeoja yang tumpahkan mee sup di atas bajunya.Dia terus pergi ke arah yeoja tersebut dan menghentikan pergerakan yeoja yang melanggarnya tadi dan kawannya.

"Kau yang langgar aku tadi kan"Kata Sehun sambil jari runcingnya menunjuk ke arah Jihyo.

"Y...e"Kata Jihyo dengan suara yang tergagap-gagap.

"Nama kau apa eh???"Tanya Sehun.

"Annyeonghaseyo Song Jihyo imnida"Kata Jihyo sambil menundukkan mukanya.

"Ohh.Nama aku Oh Sehun.CEO Oh Holdings"Kata Sehun dengan sombongnya.

Jihyo yang menyampah mendengar perkara yang dikatakan oleh Sehun mula menunjukkan muka menyampah teehadap Sehun.Sehun yang perasan akan perubahan muka Jihyo mula bersuara.

"Kau kenapa buat muka macam tu?!!Jeles sebab aku lagi kaya daripada kau?!!"Kata Sehun dengan kasar.

"Ohh aku lupa pula tujuan aku nak jumpa aku ni.Sebenarnya aku nak serahkan card aku.Kau call aku bila kau nak bayar ganti rugi baju aku tadi.Ingat sebulan kau mesti bayar aku 100 won"Kata Sehun.

"Baik Encik Sehun"Kata Jihyo sambil mengambil card Sehun.

------------------------------------------------------
✔VOTE
KOMEN
COPY

[C] Egoistic | OshWhere stories live. Discover now