Dėkoju @moonligt1763 už tai, kad davė man minčių dėl šios istorijos. Rekomenduoju jums paskaityti jos istorijas. ☺☺☺
PASIKLYDE MIŠKE - DIENA : 2
*****Kotrynos (Ketės) pozicija****
Agh... Jau antra diena kaip mes esam miške. Harutui jau nebeskauda galvos, bet dar neleidžiu jam keltis ir vaikščioti.
Aš taip nekenčiu Robo! Jis čia atsiuntė savo pakalikus, kad jie užmuštu Harutą su plyta... Robas manęs nekenčia nuo tos dienos, kai pabėgau iš jo kekšyno... Man tada buvo tik 18, bet viską prisimenu taip lyg tai būtų įvykę vakar.
Prisiminimas
- Na! Išrikiuokit šias kekšes iš eilės! - sušuko Robas.
Viskas vyko dideliam kamberį. Nėra baldų, nei langų. Aš ir kelios merginos sustojom iš eilės. Iš viso mūsų buvo penkios.
Aš buvau su juoda, aptempta suknele. Robas vertė kiekvieną merginą apsirenkti tokiais rūbais...
Į kambarį įėjo keli vyrai su pinigais rankose. Jie turėjo išsirinkti mergina vienai nakčiai.
Vienas iš jų priėjo prie manęs:- Aš renkuosi šią lėlytę.
Mano galvoje užvirė pyktis. Jis dar drysta mane vadinti lėlia! Atsipirks tas šunsnukis! Be to, tikrai neketinu prarasti savo nekaltybę su šiuo šlykštynę!
Po kažkiek laiko visi išsirinko merginą kokios norėjo. Aš su tuo vyru ėjom link kambario.
Aš atsiaukau į jį ir trenkiau jam į veidą su kumščiu. Greirai pasileidau bėgti link išėjimo. Buvau labai arti, bet pasigirdo šūvis ir mano koja pradėjo kraujuoti.
Skausmas buvo didelis... Labai... Aš susiėmiau už paskutiniųjų ir pradėjau bėgti link išėjimo.
Greitai prasmukau pro vartus ir ten pamačiau stovinčią mašiną. Mano tėčio...
Jis išlipo iš mašinos ir paėmęs mane pasodino į mašinos galą. Priekyje sėdėjo Džeimsas, mano vienintelis gaujos narys. Kolkas...
Prisiminimo pabaiga
Prisiminusi tą įvykį aš nusipurčiau. Už savęs išgirdau Haruto balsą.
- Ketę, ar viskas gerai?
- Ammmm... Žinoma, viskas gerai, - pasakiau aš jam.
- Tarkim patikėjau... O kaip dėl tų žodžių kuriuos sakiai trankydama medį?
- Ateis laikas, sužinosi.
Aš nusišypsojau jam ir pabučiavau jį į lūpas.
YOU ARE READING
Tobula iš blogos pusės
RomanceSveiki!!! Aš esu Kotryna Bruninger. Draugai mane vadina Kete. Man 20. Esu žudikė. Šioje istorijoje aš jum papasakosiu apie savo gyvenimą ir kaip įsimylėjau. Kas čia tokio baisaus. Juk niekas nedraudžia įsimylėti.