Egy új élet kezdete

60 6 0
                                    

Végül elérkezett az a nap. Egy kis bőröndbe bepakoltam a legszükségesebb dolgaimat, majd anyuval és Oliverrel kimentünk a ház elé. Láttuk, ahogy egy gyönyörű hintó befordult a sarkon.

- Nos, azt hiszem, itt a búcsú ideje – mondtam anyuék felé fordulva – Anya, köszönök mindent és ígérd meg, hogy minden rendben lesz veletek!

- Megígérem. Te pedig nagyon vigyázz magadra! – mondta elérzékenyülve.

- Rendben. És te, Oliver – az öcsém rámnézett, könnyes szemekkel. Letérdeltem, hogy egy szintben legyek vele – Légy jófiú és vigyázz anyára, rendben?

- Rendben – mondta szipogva, majd megölelt és keservesen sírni kezdett. Éreztem, hogy nekem is könnyek szöktek a szemembe, de visszatartottam őket. Erősnek kellett látszanom.

Közben megérkezett a hintó.

- Hello, Elizabeth – köszöntött Mr. Jones közömbösen.

- Jó napot, uram!

Még egyszer megöleltem anyáékat, majd beszálltam a hintóba. Nagy volt, fekete, aranydíszítéssel. A lovak, amik húzták szintén feketék.

Elindultunk a belváros felé. Mivel én még sosem jártam ott, teljesen elképedtem az óriási házak láttán. Egyik-másik akkora volt, mint egy palota.

Körülbelül 20 percig utaztunk, majd egyszercsak megálltunk.

- Itt is vagyunk – mondta Mr.Jones.

Amint megláttam, melyik háznál álltunk meg, kikerekedtek a szemeim. Az volt a legnagyobb és legszebb ház – sőt inkább kastély – ,amit valaha láttam.

Kívülről fehér, boltíves falai voltak. Gyönyörű díszes kapu és virágok előtte, mögötte pedig hatalmas udvar zöld fűvel.

- Ez csodálatos – mondtam ámulva.

A hintó bement a kapun, majd az ajtó előtt állt meg. Mr. Jones kiszállt, én pedig követtem. Ahogy beléptünk az előcsarnokba, megláttam a hatalmas lépcsőket, a festményeket, szobrokat és boltíveket, amik tökéletesen illettek egymáshoz.

- Elképesztő – ámuldoztam tovább.

- Köszönöm. Ő itt Annie, egy másik cselédünk. Annie, ő pedig Elizabeth, aki Isabell helyett fog nálunk dolgozni. Kérlek, vezesd el a szobájához.

- Nagyon örvendek – mondtam mosolyogva.

- Én szintúgy – felelte Annie kedvesen – Gyere, a szobád erre van.

Elindult jobbra, én pedig követtem. Végigmentünk egy hosszú folyosón majd az utolsó előtti ajtónál megálltunk és Annie kinyitotta, utána átadta nekem a kulcsot.

- Parancsolj, mától ez a te szobád. Ha bármire szükséged van, az enyém itt van rögtön a tiéd mellett. Mr. Jones azt mondta, öltözz át, addig ő összehívja a családot, hogy mindenkit bemutasson és téged is bemutat. Ruhát a szekrényben találsz –mondta mosolyogva. Kedves volt,  úgy éreztem, talán még barátok is lehetünk.

- Rendben, köszönöm.

- Kérdezhetek valamit?

- Persze.

- Azt hallottam, még sosem dolgoztál korábban cselédként, és hogy a külvárosban éltél. Hogyhogy téged választottak? –kérdezte. Éreztem a hangján, hogy nem sértésnek szánta.

- Ezen én is gondolkodtam, de őszintén szólva, fogalmam sincs. Mr. Jones azt mondta, hallott rólam, de nem tudom, kitől.

- Értem. De most már kezdj készülődni, ne várasd meg a családot. Később találkozunk –mondta, majd elindult az ajtó felé.

- Szia – mondtam vidáman.Úgy éreztem, barátra leltem. Az új életem nem is kezdődött olyan szörnyűen. De a java még csak ezután jött.

Az Élet változikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora