Elérkezett a nap, amikor Mr. Jones öccse és családja jöttek. Minden elő volt készítve, a szobák és folyosók kitakarítva, Mrs. Wilson pedig a konyhában készítette a vacsorát már négy órakor, bár Mr. Jones azt mondta csak valamikor estefelé érkeznek.James azt mondta, hogy - mivel most kétszer annyian lesznek, mint általában - segítsek Annienek, Cynthianak és Lisanak teríteni és felszolgálni. Fél hatkor mentünk megteríteni, fél óra alatt végeztünk, akkor elmentünk átöltözni. A szekrényből kiválasztottam egy kék ruhát.
Hat óra után néhány perccel érkezett meg az első hintó. Sebastian és James átvették a csomagokat és bekísérték őket az előcsarnokba, ahol mindenki várta, hogy köszönthesse őket.
Amint beléptek az ajtón, az első, akit megláttam Charles volt. Sokkal fiatalabbnak nézett ki, mint ahogy elképzeltem. Közepesen hosszú, sötétbarna haja volt és kék szemei, arcán mosoly. Elgyáltalán nem hasonlított Mr. Jonesra. Utána jött a fia, Nicholas és a lánya, Jessica. Mindketten szőkék voltak, amit gondom az anyjuktól örököltek, de a szemük olyan volt, mint az apjuké.
- Szervusz, Richard - köszöntötte boldogan bátyját Charles.
- Üdv, kedves öcsém - Mr. Jones magára erőltetett egy mosolyt - Azt hiszem, csak egy valakit kell bemutatnom - mondta, majd felém fordult - Ő itt Elizabeth, a legújabb cselédünk. Elizabeth, ő az öcsém, Charles Jones.
- Örülök, hogy megismerhetem, uram - mondtam tisztelettel.
- Csak Charles, kérlek és nyugodtan tegezz - mondta mosolyogva. A szemem sarkából láttam, hogy Mr. Jones megforgatta a szemeit.
Bólintottam és én is elmosolyodtam.
- Ő itt a fiam, Nicholas és a lányom, Jessica - mutatott a gyerekeire, akik biccentettek felém, mindketten mosolyogva.
- Gyere, Charles, a többi vendéget megvárhatjuk a nappaliban - mondta Mr. Jones.
- Többi vendéget? Mégis kiket? - kétdezte az öccse kíváncsian.
- Az egyenlőre titok és az is, hogy miért jönnek. Addig James és Sebastian elviszik a csomagjaitokat a szokásos szobákba.
- Rendben, akkor mejünk - azzal a család elindult a nappali felé.
Fél órával később érkezett egy másik hintó. Egy idős férfi, két lány és egy fiú szállt ki belőle. Őket is bekísérték és Mr. Jones bemutatta őket.
- Szeretném bemutatni a Wellington családot. Ez az úr itt Mr. Paul Wellington. Ők pedig a gyerekei; Rose, - mutatott egy vöröses hajú lányra - Alice, - mutatott egy fekete hajú lányra - és Anthony - mutatott egy fekete hajú fiúra.
Ezután Mr. Jones is bemutatta a saját családját. Végül elindultak az étkezőbe és leültek az asztalhoz. Felszolgáltuk a levest, majd a főételt, a desszert.
Mikor mindannyian végeztek, Mr. Jones felállt.
- Egy kis figyelmet kérek! Szeretném bejelenteni Mr. Wellington-ék látogatásának okát - kezdte. Mindenki elhallgatott és feszülten figyelt.
Függővég!!!!!!!!! De kis gonosz vagyok, hogy itt abbahagyom, nem?😁😁😁