Első benyomások

77 6 2
                                    

- Á, Elizabeth, csak hogy itt vagy – mondta Mr. Jones, ahogy beléptem az előcsarnokba, majd a családja felé fordult – Ő itt Elizabeth, az új cselédünk. Most pedig szeretném bemutatni a családomat.Ő itt a feleségem, Melissa.

- Üdvözlöm, asszonyom.

- Szervusz, örülök, hogy megismerhetlek. Kérlek, ne hívj asszonyoknak, attól olyan  öregnek érzem magam – mondta mosolyogva, én pedig bólintottam.

- A lányom, Rebecca – mutatott be Mr. Jones egy nálam fiatalabb lányt.

- Örvendek, Miss Jones – mondtam kedvesen, mire ő csak fintorgott és biccentett. Látszott, hogy ő olyan, aki lenézi a szegényeket.

- Csak Rebecca - mondta unottan.

- Ő pedig a legidősebb fiam, Daniel.

- Mr. Jones – hajtottam fejet, de ő is csak biccentett felém. Nos igen, hasonlít a hugára.

- Mr. Jones az apám, én Daniel vagyok - mondta ridegen.

- És a legkisebb fiam, Matthew –mutatott Mr. Jones egy körülbelül 11 éves fiúra.  

- Szervusz, Matthew – mondtam mosolyogva.

- Szia – mosolygott vissza. Hát, ő legalább az édesanyjára hasonlít. Daniel és Rebecca inkább az apjukra.

- Gondolom, William-et nem kell bemutanom – mondta Mr. Jones, mikor a középső fia előlépett a bátyja mögül. Biccentettem Will-nek, ő pedig elmosolyodott.

- Bemutatom a személyzet többi tagját is. Mrs. Wilson, a szakácsnő, James, a lakáj, Sebastian, az kertész. És itt vannak a személyi szolgálók, Maria, Lisa, Michelle, Sarah és Cynthia, bár velük valószínűleg nem fogsz sokat találkozni. Annie-t pedig már ismered.

Biccentettem a személyzetnek. A lakájon és a személyi szolgálókon kívül mindenki rám mosolygott.

- Nos, most hogy túl vagyunk a bemutatkozáson – mondta Mr. Jones – Mrs. Wilson, kezdjen neki a főzésnek, Annie, terítsd meg az asztalt, utána segíts Mrs. Wilson-nak! Három óra múlva vacsora. Sebastian, te vezesd körbe Elizabeth-et. James, gyere velem! A család és a személyzet többi része a következő három órában azt csinál, ami akar.

Miután Mr. Jones kiadta az utasításokat, mindenki bólintott és elindult a maga útján. Én odamentem Sebastian-hoz.

- Szia – mondtam barátságosan.

- Szia – köszönt ő is kedvesen –Gyere, kint kezdjük a körbevezetést - monda, majd elindult, én pedig követtem.

Miközben haladtunk a folyosón az udvar felé, elmélyedtem a gondolataimban.

Mr. Jones, Daniel és Rebeca...nos, ők biztosan lenézek amiért szegény vagyok, de ez nem érdekel. Gondoljanak csak, amit akarnak. Mrs. Jones kedvesnek tűnik, Matthew pedig nagyon aranyos. Mrs. Wilson, Sebastian és Annie is barátsáosak. A személyi szolgálók elég ferde szemmel néztek rám, de mivel csak ritkán fogok vlük találkozni, nem számít. Nem is kerültem olyan rossz helyre. És Will...nos, azt hiszem megbocsátok neki.

Az Élet változikNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ