Két új barát

37 5 6
                                    


Pár nappal később éppen a konyha felé sétáltam, amikor megláttam, hogy Lisa (Matty személyi cselédje) és Cynthia (Mr. és Mrs. Jones személyi cselédje) rohannak felém. Meglepődtem, hiszen eddig nem is igen beszéltem velük.

- Szia - mondták egyszerre, kicsit lihegve.

- Beszélnünk kell - mondta Lisa.

- Rendben, mondjátok.

- Valami nagyon nincs rendben.

- Ezt hogy értitek? - kérdezetem zavartan.

- Ezzel a látogatással kapcsolatban - kezdte Cynthia - Amikor éppen takarítottam, Mr. és Mrs. Jones bejöttek a szobába és látszott rajtuk, hogy nincsenek jó hangulatban. Utána meg kérték, hogy menjek ki, de még az ajtón keresztül is hallottam, hogy veszekedtek.

- És pontosan mit hallottál? - kérdeztem mostmár kíváncsian.

Cyntia bizonytalanul Lisa-ra nézett aki bólintott. -Mondd csak el neki nyugodtan, Cyntia.

- Nem nagyon értettem, csak foszlányokat - mondta Cyntia- Mrs. Jones olyanokat mondott, hogy ,,ez nem jó ötlet " ,,túl fiatalok még ehhez" ,,hagynod kéne, hogy maguk döntsenek" és ,,nem kellett volna Mr. Wellington-ékat elhívnod". Mr. Jones pedig olyanokat, hogy ,,a döntésem végleges",,az ő javukat szolgája". Nem tudom mi folyik itt, de rosszat sejtek - fejezte be aggódva.

- Ez tényleg rosszul hangzik. De nem értem, ezt miért nekem mondjátok, amikor eddig még egyszer sem beszéltünk. Miért nem Michellenek, Sarah-nak és Marianak mondjátok? - kérdeztem.

- Nos, az az igazság az, hogy nem igazán vagyunk jóban velük. Nagyon pletykásak és lenézőek. Egyszer említettük ezt nekik és azóta nem kedvelnek minket. Gondoltuk, neked mondjuk el, mert te szimpatikusnak tűntél és lehet ötleted, hogy mi a teendő - mondta Lisa.

- Hát, szerintem várjuk meg, hogy mi lesz. Ha itt lesznek, Mr. Jones be fogja jelenteni, hogy kik és miért jöttek. De addig is nyugodjatok meg - mondtam kedvesen. Bólintottak.

- És akkor most barátok vagyunk, ugye? - kérdezte Lisa bizonytalanul.

- Igen - mondtam mosolyogva.

- Rendben - mondta Cynthia vidáman - Akkor majd találkozunk - mondták, majd elmentek, én pedig folytattam az utat a konyha felé. Közben elgondolkodtam. Rossz érzés fogott el.

Vajon ki lehet ez a titokzatos Mr. Wellington?

Az Élet változikOnde histórias criam vida. Descubra agora