Fırat ' la ayrıldıktan sonra direk eve geçtim. Babama ola öfkem hala yatışmamıştı. Ama biliyordum ki yine ona bağırıp çağıramayacağım. Zaten bugün onun ilk iş günü . Hem o da benim iyiliğimi istiyor belli ki. Neden bu kadar kendi gözümden bakıyorum olaylara , hayata anlamıyorum . Sankiii sanki at gözlüğü takmışım gibi . Sadece benli bakınca olaylara karşımdakıyle empati kuramıyorum ve bu yüzden fazla tepki veriyorum. Bu huyumu hiç ama hiç sevmiyorum. Ah babam ah... En başta benimle konuşsaydın belki bu kadar kızmazdım . Bana da hak vermelisin . Okul adeta bir cehennem . Sadece benim yandığım bir cehennem. İçindeki o illet öğrenciler de birer muhafız. Beni cehennem ateşine mahkum eden birer muhafız !
Sonunda eve geldim . Yani eve işte ya burası bizim evimiz.
-Baba , baba burda mısın ?
-Baba geldin mii ? Baba geldiysen ses ver!
İçerden takır tukur sesler geliyor. Acaba yine serseriler mi geldi ? Uf babam da yok . Korkuyorum, hemen dışarı çıkmalıyım ...
+ Şşşt gel buraya kızz . şşşt sana diyorum !
Allah ' ım sen beni koru. Hemen ayet-el kürsi okuyayım. Korur o beni . Hemen dışarı attım kendimi. arkama donup bakmadım bile. İnanmıyorum arkamdan ayak sesleri geliyor .. Peşimden geliyor .
-İMDATTTTTTTTTT !
+Şşş kız buraya gel birşey yapmıyacagım ammada ötlek çıktın bee.
-Defol git başımdan . Rahat bırak beni.
+Ya sen bi yanıma gelsene . bir şey yapmayacagım diyorum..
Ah bu sarhoş beyinli peşimi bırakmıyor. koştum. Kaçmaya başladım . Baba baba yanıma gel ne olursun , sana ihtiyacım var baba ! Hadi gel baba gel de bu sarhoşu al başımdan . Korkuyorum babaaa !
Korkudan boncuk boncuk gözyaşlarım dökülmye başladı. Ama bu serseri hala peşimi bırakmadıı .
-Ya ssen laftan anlamıyor musun ? bırak benim peşimi ya . Ne olur git başımdan .
+Ya sen neden ağlıyorsun . Bak ben seni ağlatmıyacagım. Gelsene yanıma..
Epeyce yaklastı bana . ben kostukca o da kosmaya basladı . AAAA ah ayagım. Ayagım tasa takıldı. Eyvah beni yakalaycak şimdi. Babaaa nerdesin baba ? İMDAAAAAAAAAATTT! Kimse sesimi duymuyor mu ? Birisi bana yardım etsin !!
Ağlıyorum hıçkıra hıçkıra. Nasıl korkuyorum anlatamam. İnanmıyorum tam ben kalkmaya çalışırken kolumdan yakaladı . İŞTE ŞİMDİ İŞİM BİTTİ !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERVASIZ HAZAN
ChickLitHANİ GÜNEŞ DOĞMADAN HAZAN MAVİ ÇARŞAFINA DOLANMAZYA , HANİ O DENİZDEKİ DALGA FIRTINASINA DOYMADAN DURMAZYA , İŞTE TAM O VAKİTLER İÇİMDEKİ BEN , Bİ BEN DOĞURDU BENDEN . DALGALARIM HİÇ DURMADI TA Kİ O ANA KADAR , HAZANIMDA MAVİ ÇARŞAFINI FIRLATTI...