BÖLÜM 7 ; BABAMLA FIRAT ARASINDA GEÇENLER

98 45 4
                                    


Sabah olmustu artık. Güneş o kocaman yüzünü göstermıstı. Dün gece yasananları unutmus bir sekılde uyandım. Üzerıne yattıgım beton , altımda kocaman kalınca bir battaniye olmasına ragmen bütün sıcagımı cekmıstı benden. Sırtım dehset bir şekilde agrıyordu. Babam coktan uyanmıstı. Ortalıkta yoktu. Sahi babam neredeydi?

 Bekledım bekledım bekledım. Baba uzunca bir sure boyunca gelmedi. İçimi bir telaştır sarmıştı. Sonradan aklıma geldıkı bugun babamın   İlk iş günüydü ve işe gitmiş olmalıydı. Neden benı uyandırmamıstı kı. Halbukı uyandırsaydı ona ne guzel bir kahvaltı hazırlayacaktım. Şuan sa can sıkıntısından patlayacagım. Biraz sokaga cıktım. Yasıtlarım sırtlarında agırca bir cantayla arkadaslarıyla gule oynaya okul denen o lanet yere gidiyorlardı. İçlerinden bir tanesi uzun uzun bana baktı. Bende ona baktım. Büyük ihtimalle içinden beni küçümseyip alay ediyordur. Nasıl ınsanlar bunlar? Yada ınsan demelı mıyım? Olamaz olamaz . Bunlardan olsa olsa yaratık olur. Çiyan bakıslı veletler. Onlara fazla aldırış etmeden bakkala dogru yoneldım. İçimden bir sarkı mırıldanıyordum.

-Belki bir kuş uçar üstümüzden ..... vs vs.  

Sonra basımı bir kaldırdım kı kımı goreyım istersınız? Boyuyla posuyla endamıyla Fırat. Bakkala girmişti. Ne tesadüftür ki o bende aynı bakkala girecektim. Büyük ihtimalle yine sigara alacaktı. onunla iki kelam edebilmek için bakkala dogru hızlı hızlı yurudum. İçeri girdim ve;

-Günaydın Fırat. Nabersın bugun?

+İyiyim Zümra . Sen nabersin bakalım? 

-Tesekkur ederim. Seni gördüm daha ıyı oldum. 

O arada bakkal amca devreye girdi ve benden ne isteyip ne istemediğimi sordu. Sonra Fırat:

+Söyle Zumra. ne alacaksın? Bugunluk bendensın. Kahvaltı yaptın mı sen ?

-Yo yo olmaz. Ben alırım. Hem ben kahvaltı yaptım.

+Hayır Zumra . Ne alacaksan al . Birlikte su kosede oturur yeriz. Hem seninle konusacagım seyler var.

-Fırat bir sorun mu var ?

+Bunları konusucaz Zumra. Sen suan sadece alacaklarını al uzatma!

PERVASIZ HAZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin