BÖLÜM 11 ; NELER OLUYOR ?

91 24 6
                                    


  Babamın bir şeye canının sıkıldığına adım gibi eminim . Fakat bugün onun ilk iş günü , mutlu olması gerekmiyor mu ? Onunla konuşacagım ne olursa olsun . Hem bu okul mevzusunu da unutmuş değilim .

-Baba .

+ Söyle kızım .

-Baba ben bugün Fırat ' la konuştum . Bana aranızda geçenlerden bahsetti .

+ Kızım şuan hiç müsait değilim sonra konuşalım .

-Hayır baba şimdi konuşalım . Nedir senin bu halin ?

Sert bir şekilde ;

+Kızım sana şuan müsait değilim dedim . 

-Hep böyle yapıyorsun . Ne zaman ben senle ciddi bir şey konuşmaya kalksam bahaneyle beni susturuyorsun .

+Zümra bak fazla uzattın . Sonra konuşalım dedim sana . Ben senin babanım bana sesini yükseltmeye kalkma !

-Atar yapması gereken kişi benim baba sen değilsin . Ben okula gitmeyeceğim bunu böyle bil. 

+ Zümra hep kendi kafana buyruk yaşayamazsın . Ben senin babanım ve senin hakkındaki kararları ben veririm . Son söz bana aittir . Yeter artık şımarma !

- Bu benim hayatım baba . Sen her ne kadar benim yerime karar versen de bu hayatı yaşayan benim . Hiç anlamayacaksın değil mi beni baba ? Senin gözünde sadece şımarık bir kızım ben . 

+ Okula gideceksin o kadar .

Göz yaşlarıma hakim olamadım . Çünkü babamın bana azıcık da olsa bağırması beni ağlatmaya yetiyor . Onunla tartışmak beni derinden etkiliyor. Çünkü onu kaybetmekten korkuyorum . Biliyorum her ne kadar kavga etsek de babam beni bırakmaz ama korkularım var işte . Yenemeiyorum. bugün yaşadıklarım fazla geldi bana . 

-Baba nereye gidiyorsun ? İlk iş gününü bana anlatmayacak mısın?

+ Zümra başım çok ağrıyor lütfen biraz sus . Kafamı dinlemem lazım . İşten ayrılabılırim .

- Ne demek oluyor bu şimdi baba ?Bir şey mi oldu  ? Anladı ben baba . Sana iş yerinde kötü davranıyorlar değil mi ? Ben sana söylemiştim baba . Orası çok lüx demiştim .

+ Zümra yeter artık . Kimsenin bana bir şey yaptığı yok . 

Ama anladım ben anladım. Babama kötü davranmışlar orda tamda ahmın ettiğim gibi . Ah bu hayat nedenn beni tahmınlerimden yana haklı çıkartıyor ? Ama babama her ne olmuşsa öğreneceğim . Ama nasıl ? Çalıştır kafanı Zümra . Ne yapmalıyım ne neee nee ? Buldummmmmm   !

Yarın babamın iş yerine gidecegım . Ama babamın haberi olmamalı . O gittikden sonra peşinden gizli gizli gidip babama nasıl davrandıklarını gözleyeceğim . Mantıklı evet evet yapacağım . Akşam olmak üzere . Bense hala agzıma bir lokma bile sürmedim . Babamdan para istemeliyim . Hemen babamın yanına gittim . 

- Baba ?

+ Söyle .

- Yanında para var mı ? Yiyecek bir şeyler almam gerek . 

+Tamam al şu parayı.. 

Babamdan aldıgım parayla yiyecek bir şeyler aldım . Yedikten sonra iyice karanlık çökmüştü. Fazla oyalanmadan günün yorgunluguyla uyudum kaldım . Malum yarın kocaman macera dolu bir gün bizi bekliyor !

PERVASIZ HAZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin