BÖLÜM 13 ; ARABA KAZASI

44 6 5
                                    


 Garson tuttuğu gibi çıkardı beni masanın altından . Yakamdan öyle bir tutmuştu ki kendimi çok kötü hissettim . Garson beni içeri götürdü . 

- Ne işin var senin masanın altında ? Sen de kimsin ? Ne arıyordun orada , cevap ver hemen yoksa ...

Cevap vermedim . Ne cevap verebilirdim ki ? Konuşmadım çıldırana kadar . Haklıydı ama konuşursam bana ne yapacağını bilmemek korkutuyordu beni . Ben sustukça bağırıyor çağırıyordu . Onun çığlıklarına bir kaç garson daha eklendi . Bu garson oldukça asabi idi. Hay ben böyle şansın ...

-Kızım hırsız mısın ? 

Tutamadım kendimi .

+ Yeter be yeter ben hırsız değilim tamam mı ? Sabahtan beri etmediğin hakaret kalmadı . 

Garson bu sözlerime çok sinirlendi ve yakamdan tuttuğu gibi beni yere fırlattı . Sokak çoçuğuyum nasıl olsa saygı duyacak hali yokya . 

Ahhhhh ! diye çığlık attım kendi kendime . Canım yanmıştı . Avuç içlerim ufak ufak kanamaya başlamıştı . 

+ Abi ne yapıyorsun ? Bana böyle davranmaya hakkın yok tamam mı ? Gücün ancak benim gibilere yetiyor değil mi ?

Deyince tam elini kaldırdı ve tokat atacakken bakımlı bir bayan eli , garsonu tuttu ve bağırdı . 

- Ne yapıyorsun Cevdet ! Ne hakkın var , bu cesaret bu özgüven nerden geliyor , yıkıl karşımdan ahlaksız herif . 

Bu bu kadın nerden tanıyorum ben bu süslü bayanı . Patron diye sesleniyorlar , ah inanamıyorum bu kadın  bu kadıııınnnn babamın hurdasına çarpıp rencide eden kadın . O boya küpüne dönmüş surat . Ben hatırladım işte ama o beni hatırlamadı galibaa . 

- Kızım senin ne iin var burda ?

+ Şeyyyyy ! 

- Şey ne anlatsana be inatçı . 

+ Ba- ba - abam !

- Ya yüksek sesle söyle ne dedin ? Dilini mi yuttun be velet ?

+ Bana velet deme ! Babam burda çalışıyor onu görmeye geldim . 

- Baban kim senin ?

+ Kenan ! 

- Kenan ' ın kızımısın sen ?

+ Evet . Tanıyor musunuz ?

- Çocuklar şu bulaşıkçı Kenan ' ı çağırın ! Eşyalarını da alsın defolsun . Böyle yaramaz kızıyla uğraşacak vaktimiz yok . 

+ Ya hayır lütfen babamı kovmayın . Çok zor iş buldu . Söz veriyorum bir daha asla gelmem . Çğırmayın lütfen lütfen bana çok kızar , çok üzülür ! Nolur hanımefendı ?

- Banane  senden ve babanın üzüntüsünden . Hayat böyledir küçük hanım . ACIMA ACINIRSIN !

+Kalbiniz bu kadar mı gaddar ? Acımak nedir ya asıl ben size acıyorum . Koskaoca lüx bir lokantanız var ama yok yani yok vijdan yok kalp yok .

- Eehhh defol , haddini aşma nankör .

Kadın gitti yanımdan . Garsonlar da zorla beni dışarı çıkardı . Babam nasıl olurda bu kadının dükkanın da işe girer ? NNassıl olur da bu kadın onu işe alır ? Aklım almıyor , birazdan babam gelir beni mahvedecek . Allahm koru beni nolur ?

Bir kaç dakika sonra babam geldi beni hiç görmeden karşıya geçmeye çalıştı . Arabalr da vızır vızır geçiyor babam da topallıyor. 

- Baba dur beni bekle, baabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karşıdan hızlı bir araba geliyor , baba babam yavaşladı hadi geç hızlı geç baba !

-Hayııııııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!! HIZLI GEÇÇ ! OLAMAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ! BABABAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA  HAYYYYYYYYYYIRRRRRRRRRR  YARDIM EDİNNNN ! 

Koştum yetişemedim olan oldu babama araba çarptı !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PERVASIZ HAZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin